X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kærestens-julegave-hjælp-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/11-10 15:31 
Tænkte der snart var behov for denne tråd i de kommende måneder.

Jeg er, som jeg er hvert år, fuldstændig blank, hvad angår julegave til kæresten. Synes jeg har været rundt om alle kategorier:

Materielle gaver: Pokkers dyrt tøj, taske, smykker, etc.
Oplevelser: Koncertbilletter
Unikke gaver: Særbestilt kunstmaleri

Er der nogen som tidligere har ... Se hele indlægget
The medium is the message.
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
millenniummillenniumSkrevet 06/12-16 11:43 
Der er INGEN der ønsker sig flere vaser derhjemme :-D (Kähler vasen, ikke?)
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-16 11:58 
Nåh ja. Den hedder "Kælder Vasen" fordi det er dér den bliver opbevaret, ikke? :D
SumezSumezSkrevet 27/11-17 15:16 
For at vende tråden her om.... hvad ønsker man sig fra sin kæreste?

Jeg har masser af ting jeg gerne vil have, men typisk køber jeg de ting jeg vil have, eller også er de så dyre at det ikke er en realistisk gave. Det er typisk spilrelaterede ting.
Hvad for nogle ting kan man som mand i 30'erne typisk bruge, men som man ikke har tendens til bare at gå ud og købe selv? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/11-17 15:26, rettet 27/11-17 15:27 
Tøj, sko og Eau de toilette kan man vel altid finde noget at ønske sig af - eller nyere spil du indtil videre har været for nærig til at give mere end 100,- for ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 27/11-17 15:28 
Jeg kan slet ikke nå at bruge mine perfumer op så hurtigt som jeg får dem i gave fra min kæreste og svigermor (et hint måske?? :P), men ellers gode forslag. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/11-17 15:28 
Jeg har det lidt på samme måde ;D
j/k
--Skrevet 27/11-17 16:11 
Min kone gider ikke at købe spil til mig :D Egentlig havde jeg tænkt at ønske min en Pi3, men jeg fandt den på tilbud til 199 kr., så slog selv til.

Nu ender jeg nok med at ønske mig en parfume, samt at jeg lader hende vælge "hvad jeg står og mangler". Har også tænkt på at ønske mig en af de der nymoderne "gamer kontorstole", men det skal kun være hvis hun kan lokke andre med på idéen som fælles gave, eftersom vi har fælles økonomi og jeg derfor i teorien selv er med til at finansiere en sådan stol. Synes ~1,5-2K er meget for en stol - Mega "kedelige" penge at komme af med, i stil med når tørretumbleren går sig en tur -_-

Svigerfar køber altid spil til mig, så her ønsker jeg mig de spil, som jeg selv er for nærig til at anskaffe. Her skriver jeg ofte en liste, hvor han så vælger 1-2 stykker :D Denne gang er listen som følger:

* Wolfenstein 2: The New Colossus
* Inside / Limbo (Double Pack)
* Call of Duty: WWII

Næste dilemma omhandler så, hvad jeg skal købe til min kone. Kan ikke rigtig vælge, om det skal være en gagball eller en buttplug. Ej, jeg ved det faktisk ikke. Hun skriver formentlig en liste, hvor jeg så vælger noget ud, samt selv finder på noget sjovt.
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 27/11-17 16:31 
Min kontorstol er noget dyrere end det. Worth every penny :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 27/11-17 17:52 
2K for en god kontorstol er billigt, blødte 9K for min nuværende :/
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/11-17 15:05 
m1chelsen>

Næste dilemma omhandler så, hvad jeg skal købe til min kone. Kan ikke rigtig vælge, om det skal være en gagball eller en buttplug. Ej, jeg ved det faktisk ikke. Hun skriver formentlig en liste, hvor jeg så vælger noget ud, samt selv finder på noget sjovt.

Buttplug helt klar. Det hjælper dem til at lave plads.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig