X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kærestens-julegave-hjælp-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/11-10 15:31 
Tænkte der snart var behov for denne tråd i de kommende måneder.

Jeg er, som jeg er hvert år, fuldstændig blank, hvad angår julegave til kæresten. Synes jeg har været rundt om alle kategorier:

Materielle gaver: Pokkers dyrt tøj, taske, smykker, etc.
Oplevelser: Koncertbilletter
Unikke gaver: Særbestilt kunstmaleri

Er der nogen som tidligere har ... Se hele indlægget
The medium is the message.
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 21/11-10 15:31 
Tænkte der snart var behov for denne tråd i de kommende måneder.

Jeg er, som jeg er hvert år, fuldstændig blank, hvad angår julegave til kæresten. Synes jeg har været rundt om alle kategorier:

Materielle gaver: Pokkers dyrt tøj, taske, smykker, etc.
Oplevelser: Koncertbilletter
Unikke gaver: Særbestilt kunstmaleri

Er der nogen som tidligere har været super-kreative med kærestens julegave, og måske vil dele ud af de gode idéer...?
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 21/11-10 15:36 
Helt klart et gavekort til Thrashy Lengerie:
http://www.trashy.com
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/11-10 16:26 
Billigt og sjovt - hvis hun altså har en iPhone

Det kan ikke gå galt... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/11-10 16:45 
Hvad med sådan et wellness gavekort til DGI byen hvor der er noget med spa og massage og såen?
JuggernautJuggernautSkrevet 21/11-10 21:39 
Bo, du er genial! Har du ikke et link? Står pt. midt i nedrivning af et køkken, så jeg har ikke for meget tid til selv at lure på nettet:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/11-10 21:50 
Smartbox.dk

Her kan man købe gavekort/personlige oplevelser indenfor Gastronomi, Weekendophold, Adventure, Wellness og Kultur & Livsstil.
Rig mulighed for at finde god gave idé.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 21/11-10 22:16 
Godt med sådan en tråd jeg er så ufattelig dårlig til kærestegaver...

det med et gavekort lyder ikke som en dum ide
dchangdchangSkrevet 22/11-10 08:54 
Giver min en London-tur. Ellers er kro-ophold også altid et hit, for et par år siden tog vi en overnatning på en kro der er med på "gourmet-ruten". Det var meget lækkert og ikke sindssygt dyrt, ca. 2K. for begge.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 22/11-10 09:21, rettet 22/11-10 09:50 
www.trashy.com giver sig selv, men der skal også været noget som kan pakkes ud foran den øvrige del af familien :-D

Sidste nu fik jeg lavet en unikt maleri fra hende her: http://www.tryllestoev-og-alfekys.dk/10106847
Det var i den dyre ende af skalaen, men absolut en gave der bragte glæde. Der findes masse af små fritidskunstnere som måske vil være med på et unikum.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 13/12-13 10:48, rettet 13/12-13 10:50 
F**K nu har jeg igen årets dilemma: Hvad skal man give fruen i julegave?

Jeg synes at jeg har været alle gavekategorier i gennem fra tidligere år...

Koncertbilletter, maleri, smykker, ansigtsbehandling, tøj, flere smykker, iPod, iPad, taske, mere tøj, endnu flere smykker og selvfølgelig også undertøj.

Hvis man giver spaophold, weekendture, eller lign, så er der en ekstra logistisk udfordring med, hvem skal passe børn...?

Det er den 13. december og jeg er fuldstændig på ground zero. Det gør det også ekstra besværligt når hun ikke har en eller anden hobby/samlermani.

Os gamere er sgu nemmere at please :)
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/12-13 10:50, rettet 13/12-13 10:51 
Kærestens-julegave-hjælp-tråden
Bum!

Edit: Holy crap det blev stort o.o
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dchangdchangSkrevet 13/12-13 10:52 
Min julegave besværligøres også af min kone har fødselsdag d. 15 December.

Fødselsdagsgaven er på plads, noget tøjværk fra Cos, julegaven er jeg spejlblank på indtil videre. Ender nok med et eller andet panik som hun alligevel bytter.

Vi mænd er altså bare noget nemmere at købe gaver til! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
EltanEltanSkrevet 13/12-13 10:57, rettet 13/12-13 11:01 
millennium>
F**K nu har jeg igen årets dilemma: Hvad skal man give fruen i julegave?

Jeg synes at jeg har været alle gavekategorier i gennem fra tidligere år...

Koncertbilletter, maleri, smykker, ansigtsbehandling, tøj, flere smykker, iPod, iPad, taske, mere tøj, endnu flere smykker og selvfølgelig også undertøj.

Hvis man giver spaophold, weekendture, eller lign, så er der en ekstra logistisk udfordring med, hvem skal passe børn...?

Det er den 13. december og jeg er fuldstændig på ground zero. Det gør det også ekstra besværligt når hun ikke har en eller anden hobby/samlermani.

Os gamere er sgu nemmere at please :)

Stik hende en PS4, den får hele familien glæde af ;)

Her i huset har vi taget forskud på gaverne, en omgang Eames DSW stole samt bord. Bordet er leveret, stolene venter vi på - krydser fingre for at de når frem inden juleaften. Men den største julegave, venter vi eller rettere jeg stadigvæk på, forhandleren fortalte at den bliver produceret i uge 50 - tvivler dog på at den bliver klar til jul :/
millenniummillenniumSkrevet 13/12-13 11:00 
Vent ... det lyder lidt narcissistisk, men hun ønsker sig et stort, lækkert spejl til soveværelset. .... hmm.....
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 13/12-13 11:09 
Jeg er enig med millennium og dchang, mænd og i særdeleshed os gamere/samlere er meget nemme at please.
Min fødselsdag er også den 15. december, og jeg har selv købt mine gaver.
Det bliver en PS Vita og en 2DS fra konen, mine forældre og svigerforældre :-)
Nemo me impune lacessit
dchangdchangSkrevet 13/12-13 11:21 
millennium>
Vent ... det lyder lidt narcissistisk, men hun ønsker sig et stort, lækkert spejl til soveværelset. .... hmm.....

Back to the 80's! Spejle i loftet, så kan du se dig flexe mens hun sidder ovenpå! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 13/12-13 11:24, rettet 13/12-13 11:34 
Nogen der har prøvet at være til koncert på Valdemars Slot i Svendborg...? Hvis ja, hvordan er stedet...?
Det er et stykke væk for os Københavnere, men der er en koncert som fruen nok var rimelig interesseret i.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-13 18:01 
Jeg bor i Svendborg, men har aldrig været til koncert der. Der er meget pænt, men det hjælper nok ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/12-13 09:07 
Jmog>
Helt klart et gavekort til Thrashy Lengerie:
http://www.trashy.com

Købt!
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 14/12-13 12:32 
Har spurgt om jeg må give hende denne:

http://www.trashy.com/Strappy-Bow-Garter-Set-9296.23691-product.htm

:D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 14/12-13 13:29, rettet 14/12-13 13:29 
Jeg ville gå efter denne (og ikke spørge)

Som DOA derhjemme.

Link...
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 14/12-13 13:31 
Gaiden, eh? :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 14/12-13 20:58 
Eller disse selvlysende sager. Burde have været i årets julehandel.

Link...
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 03/12-14 15:36, rettet 03/12-14 15:38 
Så er jeg på den igen. Nogen der har samme problem (eller løsningen)??

Tøj = udelukket
Tasker = udelukket
Sko = udelukket
Smykker, ur = udelukket
Cremer og make-up = boooring
Oplevelser = måske

Der er heldigvis et par dage endnu, for pt. er jeg blank.
The medium is the message.
Per SPer SSkrevet 03/12-14 15:45 
- men hun må jo ønske sig noget?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
millenniummillenniumSkrevet 03/12-14 15:47 
Det er også fordi jeg er en manisk perfektionist der skal overgå mine egne idéer hvert år. :-D Men efter +10 år på trapperne har jeg efterhånden været alle gavekategorier igennem.
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 03/12-14 15:48 
Ja det tænkte jeg også?, og hvorfor er alt det andet udelukket?.
I love monster land
dchangdchangSkrevet 03/12-14 15:54, rettet 03/12-14 15:55 
millennium>
Så er jeg på den igen. Nogen der har samme problem (eller løsningen)??

Tøj = udelukket
Tasker = udelukket
Sko = udelukket
Smykker, ur = udelukket
Cremer og make-up = boooring
Oplevelser = måske

Der er heldigvis et par dage endnu, for pt. er jeg blank.

Weekendophold på kro eller i en storby?

EDIT: LOL, kan se jeg foreslog nøjagtig det samme for 4 år siden! Haha!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 03/12-14 15:56 
Koncert ville være en rimelig ok gave, selvom jeg har givet det før.
The medium is the message.
DanerenDanerenSkrevet 03/12-14 15:57 
Konen og jeg er blevet enige om at give hinanden en ny receiver i julegave og så bare give en lille ting ved siden af (som er hemmelig).

Jeg har forresten lige givet hende en kageopskriftsbog i barselsgave, så hun har noget at lave når hun bare render rundt derhjemme :) Det er nok den bedste gave jeg har givet nogensinde!
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
WonderboyWonderboySkrevet 03/12-14 16:00, rettet 03/12-14 16:01 
Hvad med de boxe man kan købe med Bla. kroophold eller koncerter eller bio og mad?.
Eller en shoppe tur til London?.
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 03/12-14 16:52 
Med lidt søgninger fandt jeg en oplagt koncertoplevelse. Og der er endda råd til lidt extras ved siden af.

Tror allerede det er klaret.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 03/12-14 19:55, rettet 03/12-14 19:55 
Sådan, vupti: koncertbilletter til MØ i DRs koncerthus.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 07/12-15 14:29, rettet 07/12-15 14:33 
Så er det jul igen.... hvordan går det med at finde julegaven til den bedre halvdel (som vitterlig har alt)...?

Denne gang er der aftalt økonomisk loft: max 500kr (fordi forbruget eskalerede lidt fra tidligere år). Dvs. ingen Apple dimser. Beløbet udfordrer kreativiteten.

Tøj er en no-go. Hun arbejder selv i en tøjvirksomhed, og der er mere end rigeligt tøj i klædeskabet.
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 07/12-15 14:44, rettet 07/12-15 14:53 
Min får et mini penselsæt (makeupsæt til knap 450 kr) fra Nicci Welsh (makeup-artist), åbenbart noget them womans kan have i deres håndtaske. Skidesmart...... :-)

Hun har så fødselsdag i December også så jeg satser på at finde en billet til Coldplay i parken til sommer selvom det er lidt op af bakke. Pris knap 600-700 kr. Kan godt overleve dem en enkelt aften selvom det ikke står i toppen på ønskelisten over koncerter jeg gerne vil til.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 07/12-15 14:59, rettet 07/12-15 15:02 
Vi har så scoret billetter til Coldplay. :-) udenfor gave-estimatet.

Så mange pensler til make-up?? o_O ... nå men de gør det jo for at se godt ud, og det er ikke nogen helt ringe idé....
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 07/12-15 15:07 
Hvis hun kunne beslutte sig i sin tid havde vi også haft. Derfor det kunne være meget fedt at score et par billetter. :-)

Ift penselsættet så tror jeg ikke at man skal debattere imod at de prøver at gøre en indsats for at se bedre ud, os mænd behøver jo ikke at gøre noget. ;-) Du får lige et link, kunne jo være det var brugbart.

Penselsæt inkl. bred spartel...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Mes1983Mes1983Skrevet 07/12-15 15:07 
Jeg (Vi) har scoret billetter til Take That i Hyde Park til næste sommer. Det bliver en fælles julegave. Det bliver fedt - Ja, jeg indrømmer det. Jeg er også blevet fan:-P
millenniummillenniumSkrevet 07/12-15 15:11, rettet 07/12-15 15:14 
Selvfølgelig vil jeg aller helst give denne her...

Kærestens-julegave-hjælp-tråden

(hvilken mand ønsker ikke sin hustru i denne?)

EDIT: Faktisk ret stilfulde t-shirts ... X-D

Link...
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 07/12-15 15:19 
Køb da et matchende sæt af den her, gad jeg virkelig godt at have selv. :-)

Kærestens-julegave-hjælp-tråden
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 07/12-15 15:21 
Like, for helvede. Like!
The medium is the message.
Mes1983Mes1983Skrevet 07/12-15 15:38 
Der er også denne her:

Kærestens-julegave-hjælp-tråden
slk486slk486Skrevet 07/12-15 15:42 
Det er lige før de er grimme nok til at være cool :o
j/k
millenniummillenniumSkrevet 09/12-15 15:14, rettet 09/12-15 15:14 
Nå, det blev CK nattøj. Ikke videre opfindsomt, men et safe bet. Dog stadig på udkig efter en Star Wars t-shirt som ikke koster en Ford Mondeo i forsendelsesomkostning..
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 09/12-15 15:43 
Society6 kører free worldwide shipping pt. De sidste 2 jeg har bestilt derfra er strøget lige gennem tolden selvom de lå lidt over toldgrænsen.

Den er mange fede men ved ikke om de er for utraditionelle? Søg på Star Wars og vælg tshirts.

Den her er meget fed... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 09/12-15 16:07 
Endelig nogen, der har longsleeves. Hvilken af deres størrelser bruger du, Ralf?

Jeg kan godt nok se, at de er lavet af 50 % polyester. Hvordan oplever du selve trøjens kvalitet?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 09/12-15 18:09, rettet 09/12-15 18:10 
Kvaliteten er faktisk udmærket, tror jeg tog large sidste gang. Jeg bruger large/xl normalt. De amerikanske tshirts plejer at være lidt store i størrelsen men de her er meget normale i størrelsen.

EDIT: Pas på derinde, de har sindssygt mange fede ting. Kan godt gøre det onde ved tegnebogen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 09/12-15 18:12 
Udvalget er godt nok gigantisk, ja.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 06/12-16 11:38, rettet 06/12-16 11:40 
Nogen der har fundet på en god gave i år....? :-D

Jeg er stadig i grubler-højt-fasen.

Troede lige jeg havde fundet en god ide med Dysons Supersonic hårtørrer, men fååååk 2.999kr??

Link...
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-16 11:41 
Den dér vase som alle var vilde og blodige efter sidste år, må da være på lager igen efterhånden?
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig