X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dit (dine) tidligere P:R-brugernavn(e)


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-10 21:21, rettet 19/11-10 21:22 
Hvad er jeres tidligere brugernavne på Play:Right, om nogen? Lad os få afklaret evt forvirring over, om folk har skiftet brugernavn gennem tiden og andre helt har glemt, hvem I reelt er/var; hvis I da tør stå ved jeres tidligere brugernavn(e). :P

F.eks. skiftede neros sit for ikke så længe siden - husker ikke til hvad - men skiftede så tilbage igen.

Mine:

1. StrideR (tilbage fra 2002-2003 på DKF, og da P:R blev lanceret)
2. SkyblazeR (ændrede hertil senere i 2003 eller 2004)

Nu APU - back to the roots - der var mit første forum-alias på nettet og altid har været mit highscore-alias. Det er IKKE inspireret af hverken Simpsons (inderen "apu") eller The Matrix (APU = Armored Personal Unit), men er en sammenskrivning af mit fornavn og efternavn. Skaberne af Simpsons og Matrix har nuppet det fra mig, eller noget! ;P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KeenKeenSkrevet 19/11-10 22:25 
Jeg startede ud som Knight Keen, og nu er det bare Keen :P
KalicolaKalicolaSkrevet 19/11-10 23:38 
Darknon = Kalicola
For The Love Of The Game
PalsgaardPalsgaardSkrevet 20/11-10 07:13 
Mener at Naiera engang hed Okotta.. ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
ElgenElgenSkrevet 20/11-10 08:39 
@Palsgaard: Haha, thumbs up };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
solid snakesolid snakeSkrevet 21/11-10 11:52 
Jeg har overvejet at skifte brugernavn, så denne tråd var en god ide, så kunne man fortælle hvorfor man skifter brugernavn.

Indtil videre er navneskiftet kun til overvejelse, da det som sagt skaber forvirring.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkenDarkenSkrevet 21/11-10 12:59 
Det er nærmere skift af avatars der skaber forvirring (især hvis det gamle så bliver brugt af en anden)... jeg havde ikke bemærket at Darknon havde skiftet navn ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 21/11-10 13:40 
neros = neros

:D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/11-10 14:55 
Der var vist også noget med Sunblock ;=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 21/11-10 16:58 
Var der? Det husker jeg ikke ;-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 21/11-10 17:08 
Heller ikke Nerosretro?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 21/11-10 17:16 
Det var ihvertfald IKKE mig!
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/11-10 17:29 
Det var rigtigt nok Sunblock, neros skiftede til, måske pga. solstik? ;) Kunne lige genkendes på ikonet ligesom Kalicola/Darknon.

At jeg var SkyblazeR kan tydeligt ses på de spil, jeg spiller nu, for det er de samme :P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/11-10 18:07 
Og hvad var det nu Darkbeat hed, i heller ikke så langt tid, var det Monodo?
Hoid to colony C05 where the computer is...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/11-10 18:46 
Har tænkt på at skifte mit til samme bruger navn jeg bruger alle andre steder. Er kun her og på XboxLIVE jeg går under navnet Greaseball.
Jeg bruger alias Dragon Furry på alle andre forum.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/11-10 13:37 
Greaseball > skift helst ikke :D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
GreaseballGreaseballSkrevet 22/11-10 15:56 
HAHAHA! Ok... skal nok lade hver så XD Men kun fordi jeg har en GREASEBALL P:R t-shirt ;)
KeenKeenSkrevet 22/11-10 17:49 
Jeg kan jo heldigvis fixe min p:r t-shirt med noget slettelak XD
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/11-10 18:29 
Det bli'r kønt så...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 22/11-10 21:46 
Konsoljunkeren lurer i kulissen...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig