X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Outrun2 billeder!


Svar
3of193of19Skrevet 11/07-03 08:47, rettet 11/07-03 09:07 
Kun lige kort før jeg smutter til Tyskland i en lille uge.
Det er til Arcade (Xbox baseret Chihiro board), så mon ikke det kommer til Xbox?

AM2 homepage
RitesRitesSkrevet 11/07-03 09:31, rettet 11/07-03 09:32 
Sweetness :)

Nu mangler vi bare nogen til at brokke sig over, at det ikke er 2D ;)

>God tur.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 11/07-03 09:32 
Det ser jo lækkert ud.

Håber det kommer til Xbox, hvad jeg også tror det gør :)
What is the Matrix?
la0sla0sSkrevet 11/07-03 10:45 
Rites >
Sweetness :)

Nu mangler vi bare nogen til at brokke sig over, at det ikke er 2D ;)

>God tur.

argh dammit det er jo ikk engang 2d!
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 11/07-03 10:55, rettet 11/07-03 10:57 
Det er sådan set 2D. Ganske vist er billederne baserede på matematiske 3D rutiner (egentlig 4 dimensionelle matrix transformations rutiner), men disses vigtigste formål er også at projiceret 3D gemoterien i en perspektivkorrekt måde på en 2D flade. Billedet som vi ser det er låst til 2D og kan ikke ændre perspektiv.

(tag jer ikke af mig, jeg er bare i gang med at dekonstruere alt, som en reaktion på "kunst" diskussionen =))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 11/07-03 11:00 
You are so funny ;)
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 11/07-03 11:25, rettet 11/07-03 19:04 
Lækkert.
Cool at de har valgt en grafisk stil, der ligger lidt henad Out Run - specielt farvevalget er godt ramt IMO.
RJKRJKSkrevet 11/07-03 11:27, rettet 11/07-03 11:28 
Jeg har for nyligt fået fat i Out Runners, som også er en moderne udgave (1993-agtig) af Out Run (1986).

Det er en katastrofe (forholdsmæssigt).

Det er som om Sega (teknisk set) kunne gøre alt og dermed har ødelagt alt (spilmæssigt). Det har absolut intet af originalens intensitet eller gameplay.

Hvad jeg prøver at sige her: Bedre teknik giver ikke bedre spil. Jeg vil se at det lever op til originalen, før jeg tror på det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 11/07-03 13:31 
Jeg er solgt, bare på de screens, der er ude. Det ser ud til at de har ramt stilen lige i øjet :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
olmeolmeSkrevet 11/07-03 13:33, rettet 11/07-03 13:33 
Der skal bare være dårlig styring og framerate, så er det ødelagt. Visuelt ligner det rimeligt godt det gamle.
dRxLdRxLSkrevet 11/07-03 13:35 
Olme: Det er AM2 der laver det. De kan ikke lave dårlig styring og framerate. Det er empirisk bevist!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
olmeolmeSkrevet 11/07-03 13:36 
Min fejl :-)
RJKRJKSkrevet 11/07-03 13:37 
Jeg kan jo bare sige Out Runners igen. Skod styring. Og det er AM2 der har lavet det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 11/07-03 13:43 
Man kan ikke bevise noget empirisk uden en lille smule måleusikkerhed, det er empirisk bevist ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 11/07-03 14:11 
Ja sgu'! Lad os alle bede en stille bøn til, at spillet bliver alt, hvad det kan blive. De første tegn er gode :)
olmeolmeSkrevet 11/07-03 14:18 
Så vil jeg da bede for at det kommer til PS2.
dRxLdRxLSkrevet 11/07-03 14:21 
Nej.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
olmeolmeSkrevet 11/07-03 14:23 
Jo.
RitesRitesSkrevet 11/07-03 14:23 
Nej!
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 11/07-03 14:28 
Når det er lavet til Chihiro boardet, så er sandsynligheden nok størst for en Xbox-version...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-03 14:33 
...og det bliver da fedt... så mangler vi bare Daytona :)
dRxLdRxLSkrevet 11/07-03 14:34, rettet 11/07-03 15:52 
Og dog, når man kigger på teksturopløsningen på vejbelægningen kunne noget tyde på den er sat lav for at være mere PS2 kompatibel.

Oh, hvorfor skal vi altid straffes med den fecceskonsol, selvom vi køber et bedre produkt fra et konkurrerende firma? :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 11/07-03 14:37 
fordi nogen har indset at det ikke er en lortekonsol.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
tastasSkrevet 11/07-03 14:39, rettet 11/07-03 14:39 
Hvis de alligevel smækker en port til PS2 må de gerne lige lade en copy ramme GC også så ^^
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 11/07-03 14:46 
Uhh.. Sweeeeeeeeeeeeeet! <(O_o)>
mostwantedmostwantedSkrevet 11/07-03 15:09 
Er jeg virkelig den eneste der synes det ligner et skodspil der INTET har at tilbyde udover den gængse racer-oplevelse? :O

Det er Outrun 2... SO WHAT!? Det kunne være et hvilken som helst racerspil, men fordi SEGA navngiver det efter et gammelt spil fra midten af firserne, der stort set INTET har at gøre med denne nye version, så bader i pludselig i jeres savl?
... men det kan godt være jeg lyver! :D
SumezSumezSkrevet 11/07-03 15:40 
Jeg må så se mig selv slutte mig til mostwanteds udtalelse der :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 11/07-03 15:51 
Nu plejer Sega ikke bare at lave en 3D-konvertering, så mon ikke der bliver nogle gameplay-højdepunkter?
Forresten er det gamle OutRun ikke noget dårligt spil, og personligt kan jeg stadig synes det er sjovt at spille.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-03 16:04 
Me too.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/07-03 16:10 
mostwanted >
Er jeg virkelig den eneste der synes det ligner et skodspil der INTET har at tilbyde udover den gængse racer-oplevelse? :O

Det er Outrun 2... SO WHAT!? Det kunne være et hvilken som helst racerspil, men fordi SEGA navngiver det efter et gammelt spil fra midten af firserne, der stort set INTET har at gøre med denne nye version, så bader i pludselig i jeres savl?


Hvis nogen af jer kender mostwanted fra Gamereactors Nintendo forum, ville I bedre kunne forstå denne udtalelse. :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 11/07-03 16:12, rettet 11/07-03 19:07 
Det skulle være eksklusivt til Xbox.

De fleste af billederne (hvis ikke alle), er vist i øvrigt fra arkadeversionen.
EDIT: Doh, det er allerede nævnt...

http://gamereactor.dk/news/index.asp?NewsID=9393
http://gamereactor.dk/news/index.asp?NewsID=9963


mostwanted >
Er jeg virkelig den eneste der synes det ligner et skodspil der INTET har at tilbyde udover den gængse racer-oplevelse? :O

Det er Outrun 2... SO WHAT!? Det kunne være et hvilken som helst racerspil, men fordi SEGA navngiver det efter et gammelt spil fra midten af firserne, der stort set INTET har at gøre med denne nye version, så bader i pludselig i jeres savl?

Grunden til vi savler er, at Out Run var noget nær den ultimative arkaderacer, da det udkom.
Vi håber selvfølgelig på, at det samme er tilfældet med OutRun2 :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-03 16:24 
PalleJensen >


Hvis nogen af jer kender mostwanted fra Gamereactors Nintendo forum, ville I bedre kunne forstå denne udtalelse. :-)


...kommer sgu ikke derinde så meget... mere :P
millenniummillenniumSkrevet 11/07-03 16:45 
Det er sjovt så mange 3D genudgivelser af gamle 2D 80'er spil der kommer. Hvorfor egentlig??
Prøver de at sælge på brugernes nostalgiske sans (hvilket ville være et dårligt markedsføringstrick, eftersom nostalgien trods alt er ret begrænset).
Eller er det bare tegn på manglende originalitet i branchen? (Jvf filmbranchens evne til at koge den samme suppe op 3-4 gange).

Jvf evt The Egde's juni udgave: Artiklen om 'Powerdrome' stiller samme spørgsmål.
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 11/07-03 17:26 
Jeg tror ikke nostalgien er så begrænset. Eller: jeg ved det.

Så godt som alle der køber spil mellem 20 og 40 år - og det er ikke så få mere - kender Out Run.

Og med enkelte undtagelser (fx Contra: Shattered Soldier) er det jo ikke så meget opdateringer af gamle spil, men mere moderne spil, der låner visse elementer fra de gamle (fx Shinobi).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 11/07-03 18:12 
Synes nu det ser cool nok ud :-)

Hvis Sega har lige så stort held med at gengive Outrun i 3D som de havde med Sonic, kan det jo kun blive godt!

Må indrømme, at jeg mere eller mindre er ligeglad med hvilke konsol det kommer på. Ville dog nok blive en anelse skuffet hvis det dukker op på PS2'en :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 11/07-03 20:25 
Jeg synes ikke 3D Sonic kan hamle op med de gamle MegaDrive spil overhovedet, men det er jo kun en personlig smag.

Jeg tror trods alt mostwanted har ret i at det der med Outrun titlen er fuldstændig ligegyldigt. Det er en SEGA racer, og det i sig selv er vel kvalitetsbevis nok, hvis man er til den slags, men Outrun er så gammelt og baseret på en så forældet teknik, at det nye spil formentlig ikke vil have noget som helst med det at gøre.
Så alt i alt: Det kan sagtens blive et godt spil (som jeg personligt ikke kunne drømme om at investere i), men titlen er fuldstændig irrelevant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 11/07-03 20:47 
Jeg har også været skuffet over Sonic i 3D.

Med hensyn til Outrun, syntes jo nu stadig, at de screens ser lækrer ud.
Så hvis bare de gameplay kan holde sig oppe, og det er jeg sikker på Sega kan, hvis de ofre de nødvendige resurser (Og det gør de da ;), skal det nok blive et godt spil.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 11/07-03 21:33 
Sumez >
det nye spil formentlig ikke vil have noget som helst med det at gøre.

Screenshotsne afslører nu, at der er en del tilfælles. Bla. multiple paths.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
mostwantedmostwantedSkrevet 12/07-03 17:39 
PalleJensen >
mostwanted >
Er jeg virkelig den eneste der synes det ligner et skodspil der INTET har at tilbyde udover den gængse racer-oplevelse? :O

Det er Outrun 2... SO WHAT!? Det kunne være et hvilken som helst racerspil, men fordi SEGA navngiver det efter et gammelt spil fra midten af firserne, der stort set INTET har at gøre med denne nye version, så bader i pludselig i jeres savl?


Hvis nogen af jer kender mostwanted fra Gamereactors Nintendo forum, ville I bedre kunne forstå denne udtalelse. :-)


Hey, jeg er sgu ikke en fanboy! Og hvis nogen af jer læser Palles dejligt subjektive nyheder, ville i forstå hans indlæg...

Min første konsol var en SEGA Master System, så fik jeg en Playstation og dernæst en Gamecube. Og jeg ville være lykkelig over at få en Xbox eller en Ps2 til samlingen!

Jeg synes bare ikke det spil ser specielt fantastisk ud... :( That's just too bad...
... men det kan godt være jeg lyver! :D
dRxLdRxLSkrevet 12/07-03 22:04 
Det er da fint nok du har den mening, bare synd for dig at du ikke har så mange at dele den med.

Jeg kan så for første gang i lang tid sige at jeg glæder mig til et spil og er spændt på hvordan det bliver at spille og hvordan grafikken og musikken bliver, og sådan er vi mange der har det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 12/07-03 23:17 
Hvad gør det mere interessant end andre racingspil?
Det eneste "kvalitetstegn" jeg kan se, er navnet AM2. Er det det, i går efter?
Kom med relevante argumenter, jeg har ikke forstand på spillet, og er ikke så skeptisk at jeg ikke kan omvendes..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 13/07-03 03:43, rettet 13/07-03 04:53 
Det er vel næsten for tidligt at komme med argumenter, da der næsten ikke er information ude om spillet.

Indtil videre er eneste tegn på kvalitet, som du selv er inde på, AM2.

EDIT: Rettet for vrøvl.

EDIT 2: Efter at have tænkt lidt mere, så tror jeg at spillet primært kommer til at henvende sig til fans af Out Run.
Noget af det der nemlig gjorde Out Run godt, var en for tiden, god styring og en hvis coolness ved at race i en åben Ferrari (kopi) - animeret hår, var vist heller ikke set så mange gange før :)
Der til kom oplevelsen ved at bruge rat og pedaler, god musik, trafik på vejene og nogle suverænt designede baner.

Alt sammen elementer der er meget almindelige i dag. Så med mindre Sega laver drastisk om på gameplayet, så kan jeg ikke forestille mig, at den gennemsnitlige racingfan, vil kunne se noget specielt dragende ved spillet, og man skal derfor sikkert være fan af originalen, eller ultra arkadeagtige racere, for at få et kick ud af det.

Personligt er jeg bedøvende ligeglad med om gameplayet ikke har rykket sig en millimeter, Så længe styringen og musikken er god, og banerne er lige så veldesignede som i 1´eren :)
Zzap!Zzap!Skrevet 13/07-03 14:34 
Jeg må erklære mig enig med mostwanted. Allerede fra første sekund, da jeg så karakter-designet var alarmklokkerne helt oppe og ringe. Den der fimsede "bulky" overdrevent skyggebelagte stil, har bare overhovedet ikke noget med OutRun at gøre.
Outruns stemning er luftig, casual og glad, og det er slet ikke den stemning jeg kommer i, af at se de screens.
Det kunne være et hvilket som helst andet bil spil, hvis ikke det havde været for Outrun 2 logoet.
Det originale OutRun logo summer faktisk efter min mening perfekt op hvad OutRun originalt står for: http://www.outrun.org/new/arcade.html (scroll lidt ned)
Born to kill space
millenniummillenniumSkrevet 13/07-03 15:23 
Jeg håber så stadig at man få skideballe af den lyshårede dulle der sidder i bilen, hvis man kører galt. :)

Det ville vise respekt for spillets nostalgiske aura.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 14/07-03 21:48 
Håber også at det lykkes AM2 at ramme plet med musikken som de gjore med det org. Outrun. For min skyld må de sku´ gerne smide de gamle nr. med i købet,(som bonus) der er ikke noget som at køre til tonerne af Splash Wave eller Magical Sound Shower.
SolaegSolaegSkrevet 14/07-03 22:27, rettet 14/07-03 22:28 
Og ellers kan vi Xbox-ejere forhåbentlig vælge custom-soundtrack.

Edit: Nu staves custom da rigtigt, ik'?
GreaseballGreaseballSkrevet 16/07-03 22:19, rettet 16/07-03 22:20 
Griberg >
Og ellers kan vi Xbox-ejere forhåbentlig vælge custom-soundtrack.

Edit: Nu staves custom da rigtigt, ik'?

Ja, så kan man selv lægge det org. soundtrack fra Outrun ind.
jaesjaesSkrevet 07/08-03 16:46, rettet 07/08-03 16:47 
Nye billeder.
Ikke at de giver meget bedre indsigt i gameplayet :/

"Store", men grumsede:
http://games.kikizo.com/news/200308/004.asp

Mindre, men skarpere:
http://the-magicbox.com/game080603e.htm
jaesjaesSkrevet 09/08-03 23:42, rettet 09/08-03 23:43 
...og flere.
Det begynder at ligne noget...
Nogle af billederne er vist nye versioner af de gamle...

http://www.the-magicbox.com/game080803b.htm

EDIT: De er tilsyneladende fra arkadeversionen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig