X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LEGO: Pirates of the Caribbean


Svar
BeanoBeanoSkrevet 18/11-10 15:46 
Mere LEGO halløj fra Traveller's Tales.

Skyller i land maj 2011 på PS3/360/Wii/PSP/PC/DS samtidig med den kommende Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides film.

Kilde
GilucGilucSkrevet 19/11-10 21:12 
Jeg synes det lyder ganske fortrinligt. Jeg er ret glad for Pirates of the Carribean-filmene, og LEGO-spillene plejer sgu at være meget sjove :)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
millenniummillenniumSkrevet 19/11-10 22:47, rettet 19/11-10 22:47 
Jeg vil hellere ha' LEGO A Clockwork Orange. :-P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/11-10 22:51 
Som jeg så foreslået af en bruger på et andet forum....

LEGO Schindler's Liste
JonassoeJonassoeSkrevet 20/11-10 00:08 
Eller LEGO Der Untergang :D

Jeg har aldrig spillet LEGO-spillene (bortset fra det Mario Kart-agtige LEGO Racers), så jeg ved ikke helt, hvad vi kan vente af LEGO-piraterne. Er ellers rigtig glad for PotC-universet.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
millenniummillenniumSkrevet 20/11-10 09:17 
LEGO Hellrasier...

"We'll tear your blocks apart"
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 20/11-10 10:20 
LEGO - Pink Floyds "The Wall"
- "Just another brick in the wall" (hold da op for et kedeligt gameplay, hvis man bare spiller en mursten!)
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 20/11-10 11:36 
LEGO Sange Fra Anden Sal kunne være trippet
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-11 02:53 
Jeg har foerst spillet dette spil i denne uge, da jeg stadig var i gang med Clone Wars. Hvor sidstnaevnte er lidt af en fuser med uinspirerende gameplay, kedelige baner og frustrerende fjender, saa er Pirates da godt nok at skridt tilbage i den rigtige retning.

De forskellige puzzles er langt mere interessante om end stadig lidt for nemme, men det kan jeg leve med - der er trods alt mange boern, der spiller det.

Styringen er langt mere stram og velegnet til platforms-scenerne.

Grafikken er rigtig flot og spaendende!

Sidst men ikke mindst, saa er Pirates jo nok et af de mest egnede film til en LEGO udgave. Pirater har jo trods alt vaeret en del af LEGO i aartier.

Nok det bedste af de mange LEGO spil, jeg har spillet. Hvad skulle jeg havde gjort uden TT i denne generation? Med undtagelse af Wii, saa har nye platformers jo saa godt som vaeret en ukendt genre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
millenniummillenniumSkrevet 08/06-11 08:27 
Et eller andet sted, ville jeg gerne se noget LEGO Tron...
The medium is the message.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-11 08:41 
Jeg droemmer stadig om LEGO Jurassic Park...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 08/06-11 08:47 
Det er nok mere sandsynligt end LEGO Der Untergang :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/06-11 10:27 
Har spillet Lego Pirates en hel del den sidste uges tid og kan nikke genkendende til DeluxScans syn på sagen.

Nogle områder er måske lige i det mørkeste. Det er selvfølgelig svært at lave det anderledes, når man render rundt i mørke pirathuler, men Lego skal jo helst være farverigt. Brethren Court-banen var sådan en mellemting tilpas af mørke men stadig med farver.

Det er utroligt dejligt, at man har lidt magnet på, når man balancerer! Det er altid svært at se præcis geometri i et næsten fastlåst 3D-miljø, så lidt hjælp på det punkt er dejligt. Det kan stadig være lidt svært at hoppe til frithængende reb pga. samme problem med at afkode perspektivet.

Men alt i alt, Pirates er et af de absolut bedste Lego-spil.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/06-11 01:15, rettet 09/06-11 01:15 
LEGO Indy havde fine, farverige baner - men det kommer jo ogsaa lidt an paa, hvilket materiale filmene giver at lege med :) Men ja, jeg er enig med at Brethren Court er et fint mix. Maaske er der ogsaa lidt for mange baner paa den Flyvende Hollaender... Er det ikke 3 i alt?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HulleHulleSkrevet 09/06-11 08:48 
Jeg er gået igang med 3DS udgaven og er ret glad for spillet. Sikkert mere end jeg egentlig burde være..
Jeg har dog ingen anelse om hvordan det skiller sig ud fra de store konsollers version, men har ikke oplevet nogen områder som har været for mørke.
Det er et rent hyggespil og kan sagtens anbefales selvom man er voksen med en barnlig sjæl.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/06-11 09:00 
Vil vil tro de er nogenlunde ens. Min PSP udgave af Indy var i hvert fald naermest identisk med Xbox360.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 09/06-11 11:18 
Jeg holdte mig fra at købe spillet pga. de lunkne anmeldelser, men efter at have prøvet demoen og læst ovenstående, tror jeg at det alligevel er en titel jeg skal have fat i :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig