X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/12-14 22:48 
KTC>
Np, jeg er heller ikke nogen Zelda haj :)

Det kan være Darkbeat, SoftIceAllan eller Killerbean er klar?
Hvad siger I drenge?

Jeg kommer ikke til at ane, hvad jeg laver, men jeg er frisk :)

Har ingen anelse om, hvad jeg skal slæbe med af udstyr, hvis det overhovedet er nødvendigt med flere maskiner? Mit liv har været så fucked det sidste halve års tid, at jeg bare trænger til at være i selvskab med rigtige levende mennesker. Hælder mest til bare at slæbe sovegrej med og så nasse på andre folks hardware.

Jeg kunne godt tænke mig at se Alien Isolation IRL, hvis der er nogen, der har det?

Anywho, småkagerne er i hvert fald klargjorte:

Gaming-komsammen (Xmas Edition)
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 11/12-14 23:03, rettet 12/12-14 16:40 
Det ser lækkert ud, KillerBean :D

Med hensyn til Zelda, så har jeg heller ikke prøvet Four Swords Adventures før. Jeg regner med at vi tager det stille og roligt og hygger os med spillet. Det bliver så godt at spille co op, i stedet for altid at skulle konkurrere - passer lige til stemningen :D

Jeg tager min Wii, Gamecube controller, Gamecube memory card, to GBA SP + ladere, to link kabler, RGB scart og component kabel, og så en røvfuld splinternye Wiimotes med motionplus, som jeg har fået en god deal på. Hvis man er interesseret, kan man, som deltager til julehygge-træffet, overtage dem til det samme pris som jeg har givet :)
Jeg overvejer at tage nogle Wii U spil med også (og et par af mine brugte wiimotes+nunchuks og et par Wii U Pro Controllere til f.eks. Mario Kart), da jeg synes det er hyggeligt at spille med andre i f.eks. Nintendo Land. Ellers regner jeg også bare med at tage mig selv, lidt drikkevarer og noget guf med.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 11/12-14 23:22 
Ja, det ser sgu fantastisk ud KB :)
Du behøver som sådan ikke slæbe noget med, her er rigeligt. Jeg har Allan Isolation til PC, hvis det kan bruges?

KTC>
Jeg tror at jeg har alt der er værd at spille på Wii U, men flere Wii U Pro Controllers er selvfølgelig velkomne, da de ekstra Wiimotes + Classic Controller Pro jeg har, hurtigt bliver lidt bøvlede at sidde med. Husk også sovegrej :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 12/12-14 17:35 
Det er os der står herude og banker på...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/12-14 17:43 
Jeg er også på vej med toget, så Hankykong må gerne snart være hjemme :D
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 12/12-14 17:50 
Det er sgu' da pisse koldt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 12/12-14 17:51 
Hvorfor er det Hanky altid holder spilarrangement samtidig med at der er orkan? :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/12-14 17:59 
Tredje år i træk med prutvejr og juletræf :D
Det blæser dog nærmest ikke hvor jeg bor, sammenlignet med i går.

Jeg pakker bilen og triller om lidt! Hvis det er muligt, vil jeg gerne reservere lidt af The Julepizza, i tilfælde den skulle blive serveret før jeg dukker op :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 12/12-14 18:04 
Hanky???
Vi står tre mennesker og fryser, og det ser ud til at der er folk i dit hus?!?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 12/12-14 18:12 
Næste gang skal i bare gå ind - tak :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 12/12-14 18:15 
Nå, så overtog overlevelsesinstinktet vores høflighed og vi tog i døren.
Den var åben og Hanky og company sad og hyggede sig.
Nu er det dømt julehygge!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/12-14 18:46 
Så triller svinet! Vi ses om en times tid. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Trydie76Trydie76Skrevet 12/12-14 18:54 
God weekend guys:)
KTCKTCSkrevet 15/12-14 12:19 
Tak for sidst, folkens.
Det var super hyggeligt! Lækker julepizza, lækre pebernødder og god stemning - præcis som det skal være.
Stor tak til Hanky for endnu engang at invitere os ind i varmen (så længe man husker at prøve dørhåndtaget i stedet for dørklokken, der ikke virker)

Vi fik spillet en del Four Swords, der faktisk er noget bedre end jeg havde regnet med. Klassisk Nintendo co-op, hvor man er nødt til at samarbejde, men også sagtens kan være "en røv" og gå efter at få loot før alle de andre, ligesom man også kan slå hinanden og skubbe eller kaste hinanden ind i ting, der gør skade.
Efter hver bane kan man så stemme på, hvem der var "den største nar" og hvem der hjalp mest, hvilket så bliver sammenholdt med antal hjerter, forbrugte liv og loot. Det passer så fint, at man faktisk sjældent vinder førstepladsen, hvis man bare looter og provokerer de andre - ingen nævnt, ingen glemt :)

Nogle af de største grinere fik vi de gange, hvor jeg måtte hente og bære SofticeAllan flere skærme væk, fordi han var faldet i søvn med GBA'en i hænderne, eller der, hvor jeg måtte hente en anden spiller, der havde besluttet sig for at grave hele banen op med sin skovl, mens vi andre stod og ventede ved udgangen.

På trods af, at vi forsøgte at komme langt i spillet, kom vi nok ikke engang halvvejs igennem spillet, så det har faktisk en pæn længde. Vi sad dog alvorligt fast på et tidspunkt, og lidt et par gange senere, og så blev vi selvfølgelig også forsinket lidt, når vi kom op at toppes, og begyndte at kaste rundt med hinanden og bomber :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/12-14 13:27, rettet 15/12-14 13:27 
Yes, tak for mega hyggeligt træf :)

Mit helbred var ikke super godt, og jeg overvejede lidt at melde afbud om fredagen, men jeg er nu glad for, at jeg tog med alligevel.

Jeg tror nu ikke, at vi kan bruge spillets længde som argument for, at vi ikke engang kom halvvejs igennem Four Swords. Jeg fik mere et indtryk af, at vi bare var elendige til at spille :D

Det var lækkert med et slag Third Strike (som altid), og Mario Kart var sgu også sjovt nok.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/12-14 16:14 
Tak for pisse meget hygge!

Four Swords, Smash Bros, Mario Kart og ikke mindst svedig 3DS Street (P)ass action!

Den stakkels Killerbean, der blev efterladt på en ø i Four Swords imens en stor bombe blev ved med at dræbe ham. Til sidst fik jeg dog slæbt dig i sikkerhed, så du også kunne få det item vi andre havde. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/12-14 22:16 
Yes det var mega hyggeligt at se jer alle sammen og tak for Hanky for at lægge hus til.
HankyHankySkrevet 17/12-14 16:35 
Ja, tak til de der havde tid og lyst til at komme :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 26/10-16 20:13 
2016-bump! :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
scavengerscavengerSkrevet 26/10-16 20:43 
Trænger du til at komme afsted og få udsovet igen :-P
Nemo me impune lacessit
solid snakesolid snakeSkrevet 26/10-16 21:22 
Øv bøv lige den weekend kan jeg ikke. Jeg er frisk en anden gang. :-D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HankyHankySkrevet 26/10-16 21:36 
scavenger>
Trænger du til at komme afsted og få udsovet igen :-P

Det er mig der holder det, så jeg går ingen steder :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 26/10-16 22:44 
Puh. Tror faktisk jeg har weekenden fri, men det er jo snart. Nogen der planlægger at køre fra sjælland?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ExceptionExceptionSkrevet 26/10-16 23:25 
Smukt initiativ. :)

Kunne måske godt være interesseret hvis der er plads. :)

Er det også sådan noget hvor folk gamer om højeste score i forskellige spil og den slags? :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/10-16 04:03 
Æv. Det rammer lige en af de uger hvor jeg skal arbejde fredag nat - onsdag morgen. :(
Og weekenden forinden er jeg booket hele fredagen, og de timer jeg nu evt. har tømmermænd om lørdagen.

Må få set om det er muligt at bytte med min kollega, eller om jeg har så mange timers afspadsering at de kan losse en vikar ind i stedet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 27/10-16 18:05 
Jeg håber folk kan få det til at passe ind - jeg valgte med vilje ikke en uge i december, da folk så enten plejer at have lavvande i kassen, eller også skal folk til julefrokoster o.l. :P

Men hvis der ikke er tilslutning, så bliver det bare en anden god gang :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-16 18:20 
Jeg kan godt i den weekend :)
HankyHankySkrevet 27/10-16 21:02, rettet 27/10-16 21:03 
Fedt Bo - kan jeg skrive dig på indtil videre? :)

Kælderbenny 2 er på!

Sumez>
May I present, Darkbeat!

FancyPanys>
Jeg krydser fingrer - det er længe siden ;-)

Exception>
Ja, både og.
Det er meget forskelligt hvad vi liger finder på. Det kan både være highscores, playthroughs, vs. multiplayer og co-op spil :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 27/10-16 22:24 
Er i London, men håber i får en fantastisk weekendos!
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-16 22:26 
Vi savnede dig også til SSKT Alexander. Håber vi finder en undskyldning for at kaste ned snart :)
slk486slk486Skrevet 27/10-16 22:51, rettet 28/10-16 20:20 
Tak - savnede også mine SSKT venner i weekenden - og Lucas var mega skuffet :D

Det er faldet i nogle uheldige weekender for mit vedkommende :( Har for travlt til at spille generelt for tiden, så det ville være kærkomment at slippe afsted en weekend og ikke lave andet :)
j/k
spectrespectreSkrevet 28/10-16 07:30 
Jeg kan desværre ikke den weekend. Mit efterår har været totalt stacked i år.

I må spise et stykke the julepizza for mig
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HankyHankySkrevet 28/10-16 16:20 
Ærgerligt og ærgerligt :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ExceptionExceptionSkrevet 29/10-16 00:03 
Jeg vil meget gerne deltage fra fredag til lørdag hvis det er ok, da jeg skal til niecens fødselsdag søndag. :)
HankyHankySkrevet 03/11-16 12:46 
Det finder vi bare ud af Hr. Exception :)

KTC er forresten på :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/11-16 17:47 
Dobbelt op på Kenneth? Aw yiss!

Gaming-komsammen (Xmas Edition)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ExceptionExceptionSkrevet 03/11-16 19:09, rettet 03/11-16 19:09 
Hanky>
Det finder vi bare ud af Hr. Exception :)

Mange tak, det lyder super. :)
HankyHankySkrevet 06/11-16 19:49 
Camous er på! :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ExceptionExceptionSkrevet 08/11-16 15:13 
Jeg har sendt dig en mail Hanky. :)
3of193of19Skrevet 08/11-16 16:41 
Kunne evt også kigge forbi, må lige se på det næste uge.
Er lige hoppet ud i PS4Pro eventyret så må evt holde lidt igen med udgifter.
HankyHankySkrevet 11/11-16 17:48 
Exception>
Jeg har sendt dig en mail Hanky. :)

Jeg har svaret :)


Der er i øvrigt provianteret til næste weekend nu.

2 kasser blå X-Mas og så handler jeg ind til fredagens 'The Julepizza TM', torsdag næste uge. Pizza om fredagen er first come, first served, og ønsker man andet at drikke, medbringes det på vanlig vis, naturligvis selv.

Lørdag eftermiddag er der et par liter af den bedste julegløgg jeg kunne opstøve, indeholdende fine procenter og æbleskiver. Aftensmad lørdag bliver noget fællesbestilling (igen som vi plejer), eller andet, hvis man ønsker det. Mit køkken må bruges, men ikke noget med større kulinariske udskejelser, da der kun er én til at vaske op (undertegnede).

Husk, husk, husk: luftmadras-liggeunderlag-sovepose-dyne-tæppe-whatever

Ellers er der ikke så meget andet at sige, end at vi ses efter kl.17 næste fredag, og jeg glæder mig pisse meget :)

Har man glemt adressen, så smid mig en besked.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ExceptionExceptionSkrevet 14/11-16 15:20 
Hey Hanky,

Har lige sendt dig en PM mht. adresse. :P
HankyHankySkrevet 02/11-19 16:45 
Forsøger os med en 2019-udgave af juletræffet.

Første indlæg på side 1 er opdateret - venligst læs og tilkendegiv hvilken dato der passer bedst :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/11-19 18:10 
Har ingen planer i december indtil videre, så jeg er med på den værste :)
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 02/11-19 21:45 
13-15 er jeg mega klar på :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/11-19 14:50 
Kunne være ultra hyggeligt, men har Gouki-hunden og så ikke sikker på at han kan blive passet. Må bare lige se tiden an til i har en dato, og så se om jeg kan få ham passet og håbe på en ledig plads til den tid :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 03/11-19 15:57 
Tror umiddelbart også godt jeg kunne være frisk 13-15 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 04/11-19 08:14, rettet 04/11-19 08:15 
Det eneste jeg kan se i første indlæg er *OPDATERET*. Udover det er der ingen tekst?

Kan dog se at andre nævner 13-15, hvilket godt kan gå an for mig også :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/11-19 12:03 
6-8. dec ville jeg godt kunne ankomme, når jeg engang vågner efter arbejde.
13-15. starter min arbejdsuge (fredag-fredag), så den weekend er desværre lidt udelukket for mig.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/11-19 19:44 
slk486>
Det eneste jeg kan se i første indlæg er *OPDATERET*. Udover det er der ingen tekst?

Kan dog se at andre nævner 13-15, hvilket godt kan gå an for mig også :)

Ja havde jeg også et problem med, men hvis du bare går hen på side 1, kan du se det hele :=]
Hoid to colony C05 where the computer is...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig