X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 04/11-14 22:55 
Fuck vejret :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/11-14 11:59 
Fandme så!

Jeg aner ikke lige hvordan arbejdsplanen ser ud for de weekender, men jeg prøver at få smidt et par krydser på Doodlen efterhånden som jeg bliver klogere (de kan jo altid ændres).
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
CamousCamousSkrevet 06/11-14 14:37 
Hvad siger folk til at få en full Four Swords setup kørende denne gang?

Jeg har en NTSC kopi af spillet, 2 GBA'er plus to GBA/NGC kabler som jeg kan tage med. Hvis andre kan sørge for 2 andre kabler og GBA'er så er vi kørende.
SumezSumezSkrevet 06/11-14 14:45 
Jeg kan selv medbringe uofficielt kabel og GBA, men er ikke sikker på at jeg kan få det til at fungere med en GBA SP. Kan muligvis fixes med en Dremel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 06/11-14 15:13, rettet 06/11-14 15:13 
Jeg har vist også link kabler og to GBA SP'er.
Lad mig høre, hvis jeg skal undersøge hvor mange kabler jeg har - jeg tror måske jeg har et par stykker.

Og ja, jeg kunne godt være klar på Four Swords. Det har jeg aldrig fået prøvet :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CamousCamousSkrevet 06/11-14 15:19 
Skal først flytte, så vil jeg prøve på at finde mine kabler. Hvis jeg kan finde dem har vi kun brug for 2 andre kabler.

Med hensyn til SP'er, batteri tid er en problem så jo flere vi tager med jo bedre.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/11-14 15:48, rettet 06/11-14 16:03 
Har intet kabel, men min SP + lader kan sagtens ryge med i tasken ved siden af 3DS :)

Edit: Min chef/teamleder virkede til at være fleksibel, så indtil videre har jeg smidt flueben ved de sidste tre muligheder på doodlen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 07/11-14 21:13 
Indtil videre, ser det ud til at blive d.12-14 december, da der er størst mulighed for flest antal deltagere :)

Og så vil jeg lige skynde mig at gøre opmærksom på, at vi nok ikke kan runde meget mere end 10 vilde træfdeltagere, pladsen herhjemme taget i betragtning.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11-14 16:53 
Ok jeg tager fri den weekend så :)
HankyHankySkrevet 08/11-14 18:15 
Fedt Bo :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/11-14 18:30 
Aw yiss!
Ved førstkomne lejlighed får jeg også lige meldt videre til chefen, at det er den weekend der skal fredes. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
CamousCamousSkrevet 08/11-14 19:25 
I am on like Dankey Kang!

Four Swords bitches!
SumezSumezSkrevet 09/11-14 04:21 
Åh ups, det var vist den weekend der er firmajulefrokost
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 11/11-14 17:27 
Jeg har opdateret i toppen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 11/11-14 18:01 
Sumez, be there or be square, mate.

Lad mig gentage, Four Swords four player cooperative, get equipped with maxiumum hype.

Og, jeg tager min PC Engine med. Ingen træf uden PC Engine, god damn it!
HankyHankySkrevet 01/12-14 18:10 
Så er der ikke længe til - hype please! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 01/12-14 18:16, rettet 01/12-14 18:17 
Håber min pose med piratos ankommer inden træffet begynder.

By the by, Hanky, den Gamecube du har, er den PAL eller NTSC?
HankyHankySkrevet 01/12-14 20:01 
Det pureste PAL - en skamplet i hjemmet ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 01/12-14 20:16, rettet 01/12-14 20:16 
Ah, så skal vi nok få en anden til at tage en PAL kopi af Four Swords med, fordi mit er NTSC.

Medmindre at du har en hacked backwards compatible Wii.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-14 20:19 
Hanky>
Det pureste PAL - en skamplet i hjemmet ;P

En EU GameCube er klart at foretrække da den kan RGB :) De tidlige modeller kan også component og 480p, så det er ren win :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/12-14 11:29 
Hanky>
Så er der ikke længe til - hype please! :D

Hype, hype, hype! :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/12-14 12:04 
FISH WILL FRY AT THIS LOCATION!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 02/12-14 18:46 
Konsolkongen>
Hanky>
Det pureste PAL - en skamplet i hjemmet ;P

En EU GameCube er klart at foretrække da den kan RGB :) De tidlige modeller kan også component og 480p, så det er ren win :)

Det gælder da bare om at få det rigtige kabel :)
Man kan modde DAC'en i component kablet til at outputte RGB istedet for component fra en NTSC maskine. Men det er nok ikke så aktuelt længere med de fleste TV der kan component og progressive.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-14 19:17, rettet 02/12-14 19:18 
Men hvis man ønsker RGB fra en GameCube så er det stadig billigere at købe en EU-maskine, frem for det dyre component kabel :/ Godt der er noget homebrew-løsning på vej :)

Modder man et component kabel til VGA (mit er moddet så jeg kan switche mellem begge dele), så er der dog ret voldsom chroma subsampling i farverne. Jeg vil tro at det også vil være tilfældet for alm RGB, så det vil være et ret stort skridt nedad i kvalitet sammenlignet med RGB fra en EU-maskine. Jeg har dog ikke prøvet, eller sammenlignet :)

Gaming-komsammen (Xmas Edition)
- GameCube i VGA.

Tjek de voldsomme jaggies i den røde farve, mens alt andet fremstår som højere opløsning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Trydie76Trydie76Skrevet 03/12-14 02:22 
Få desværre ikke tid til at komme forbi.
Vil ellers godt havde set jeres setup ect.

Kan I ellers blive enig om hvad i skal nerde med?
HankyHankySkrevet 06/12-14 11:12 
KillerBean2>
Hype, hype, hype! :D

Tak, Killer :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 08/12-14 18:33 
Så nærmer vi os så småt.

Husk venligst ikke at dukke op alt for tidligt fredag, da jeg selv er på arbejde hele dagen og først har fri kl.15.
Efter kl.17 vil være optimalt :)

Husker man ikke min adresse, så smid lige en PB eller skriv på Skype.

Ellers er der ikke så meget andet at sige, end at jeg smider fruen til Aalborg torsdag, går i gang med at stille op og forberede samme aften. Juleøl og diverse er indkøbt, så der er næsten kun tilbage at lade tiden gå, og glæde sig til konsolvildskab af den seje slags!

Vi ses :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-14 18:41 
Nåmen så ses vi torsdag aften :D
HankyHankySkrevet 08/12-14 19:02 
Haha, du har ingen anelse.

Sidste år brugte jeg 2-3 timer på at gøre det hele klart. Så det skal næsten stå færdigt torsdag aften, inden jeg smutter i seng, således jeg bare kan stå op fredag, tage på arbejde, komme hjem og lave et par småting færdig inden I dukker op :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/12-14 20:30 
Jeg har vist umiddelbart fri resten af ugen, så skal jeg ikke bare slå lejr under trappen fra i morgen? :3

Jeg tænkte om jeg måske skulle tage min Pro Controller med til Wii U, hvis der skal spilles Super Smash Kart Bros (eller bare mere 3D World galskab)?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
CamousCamousSkrevet 09/12-14 10:27 
Kan vi få afklaret Four Swords situationen?

Vi mangler en PAL Cube kopi og flere GBA'er plus GBA/Cube kabler for at det kan lade sig gøre.
SumezSumezSkrevet 09/12-14 10:30 
Jeg har Four Swords i PAL, ærgerligt at det lige skulle være denne weekend :(
Hvis det ikke lykkedes for Jer denne weekend, er jeg klar med på det en anden gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/12-14 14:16 
Jeg tager hjemmelavede pebernødder med. Muligvis også brunkager, der har har fået lige lovlig lang tid i ovnen...
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 09/12-14 15:49 
Har desværre ingen af de ting du nævner Camous :-/

Det lyder for vildt KB :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/12-14 22:29 
Bilen er nu fuldt tanket... MY CAR IS READY!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 09/12-14 22:43 
FancyPants>
Jeg tænkte om jeg måske skulle tage min Pro Controller med til Wii U, hvis der skal spilles Super Smash Kart Bros (eller bare mere 3D World galskab)?

Meget gerne :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 09/12-14 23:15 
Jeg skal nok tage et par GBA maskiner med, og se hvad jeg har af linkkabler.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 10/12-14 01:11 
Men hvis der ikke er nogen, der har spillet og en maskine, der kan afvikle det, så hjælper det jo ikke så meget.
Jeg har en moddet Wii jeg kan tage med, men har ikke leget så meget med regionsfri GC spil afvikling på den.
Lad mig høre hvad der skal til, ok?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CamousCamousSkrevet 10/12-14 15:23 
Måske skal vi bare droppe Four Swords. Tak endnu igen for region locking, Nintendo.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-14 18:27 
Jeg kan desværre ikke komme. Håber i andre får et godt træf :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 11/12-14 19:34 
Camous>
Måske skal vi bare droppe Four Swords. Tak endnu igen for region locking, Nintendo.
Nej, kom nu Camous. Hvis folk er klar på at spille det, tager jeg to GBA SP, to GBA-GC link-kabler og en moddet Wii med. Den bør vi sgu' kunne få Four Swords til at køre på.

Men vi skal være fire spillere, der gider, og så skal Camous tage sine to GBA SP og GBA-GC link-kabler med, men så er vi vel også all good, ikke?
Hvem er klar på at spille det, udover Camous og mig?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/12-14 20:05 
Jeg har en GBA SP, men desværre intet link kabel :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 11/12-14 20:08 
Det er ikke noget problem, FancyPants. Til sammen har Camous og jeg fuldt sæt (4 * GBA SP + link kabler), så det burde være fint.
Spørgsmålet er: Har du lyst til at spille Four Swords med os?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 11/12-14 21:19 
Jeg ved at jeg kommer til at rende rundt som en forvirret høne halvdelen af weekenden, og jeg kommer nok ikke til at spillet det meget mere end en times tid af gangen, så det er ikke sikkert det er mig i skal have med :D

Jeg er netop blevet færdig med at flytte rundt, stille op og smide øl på køl - puha, sikke et arbejde, men det er det hele værd. Glæder mig som en glad julegris til i morgen ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/12-14 21:19, rettet 11/12-14 21:22 
Den ryger bare med som backup :)
Og jeg er frisk på at prøve det. Min Zelda historie står og falder indtil videre ved Phantom Hourglass.

@Hanky
Der gælder det samme som sidst. Sig til hvis du får brug for en hånd med noget i løbet af weekenden :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 11/12-14 21:54 
Np, jeg er heller ikke nogen Zelda haj :)

Det kan være Darkbeat, SoftIceAllan eller Killerbean er klar?
Hvad siger I drenge?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 11/12-14 22:22 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)
Proof of concept :)

Nu er den ingen undskyldninger :D
Det er faktisk lidt poetisk at min GBA SP Zelda Edition deltager sammen med min GBA SP AGS-101, som ikke har fået andet end CastleVania spillene at lege med indtil nu.

Det bliver pisse hyggeligt!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 11/12-14 22:34 
Argh, det er da ikke til at stå for - det ser alt for godt ud. Weekenden kan kun blive god :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 11/12-14 22:40 
Misundelig :) Har ville spillet det spil i 4 player lige siden jeg fik det, men det er umuligt at finde folk til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 11/12-14 22:41 
KTC>
Camous>
Måske skal vi bare droppe Four Swords. Tak endnu igen for region locking, Nintendo.
Nej, kom nu Camous. Hvis folk er klar på at spille det, tager jeg to GBA SP, to GBA-GC link-kabler og en moddet Wii med. Den bør vi sgu' kunne få Four Swords til at køre på.

Men vi skal være fire spillere, der gider, og så skal Camous tage sine to GBA SP og GBA-GC link-kabler med, men så er vi vel også all good, ikke?
Hvem er klar på at spille det, udover Camous og mig?

Okay, graver efter mine kabler og SP'er så.
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig