X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/12-12 10:31 
Jeg har pakket SFxT til 360'eren. Sammen med Soul Calibur 5, Mortal Kombat, BlazBlue CS Extend og Arcana Heart 3.*
Men vil meget gerne se/prøve de andre. :)

*... Og med pakket mener jeg samtidig pakket op, så lad være med at forvente noget der ligner skills fra min side :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 14/12-12 12:40 
1up> Cave-shmups er altid velkomne ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/12-12 14:03 
Jeg kommer nok først i morgen hen mod aften.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/12-12 14:22, rettet 14/12-12 14:24 
Jeg pakker forholdsvis let, så det bliver kun til følgende seks MD-spil:

Sonic the Hedgehog 2
Streets of Rage II
Probotector
Puyo Puyo 2
Musha
Shinobi 3

+ min lydmodificerede MD2

Så må i andre spæde til, hvis der skal mere MD på bordet :D
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 14/12-12 14:34 
Jeg prøver at komme i morgen, men de gamle får gæster, og de forventer også, at jeg er der. Så det bliver muligvis sent.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/12-12 15:40, rettet 14/12-12 18:34 
KB, jeg ser om jeg kan finde multicart'en med det første SoR spil, så ryger den med :)

Edit: Megagames 6 fundet, samt to MD spil mere :)

Dobbelt edit: jeg satser på at lande om en time til halvanden, med forbehold for is.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 15/12-12 08:21 
Jeg har det seriøst underligt ved ikke at være deltagende. Og kommer helt sikkert til at fortryde det:-(
I må alle have en forrygende weekend og husk at forevige arrangementet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 15/12-12 20:13 
Hey, jeg kom hjem fra arbejde for en lille halv time siden og min bil skøjtede stadig rundt. Jeg er helt sikker på jeg ikke slipper levende fra en endnu en tur. Vi ses en anden gang i stedet.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/12-12 14:30 
Tak for et fedt træf endnu engang gutter. Det var skide hyggeligt :)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/12-12 16:12 
Jeg takker også for et godt træf med godt selskab!

Må indrømme at jeg i starten følte mig lidt beklemt ved tanken om at dukke op som eneste nye ansigt, men har bestemt ikke fortrudt at jeg gjorde det. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
spectrespectreSkrevet 16/12-12 16:35 
Hey! Jeg var også ny :)

Synes det var rigtig fedt, og fedt at sætte ansigter på folk herinde. Der blev spillet en hel del Super Street Fighter IV hvilket var cool, men også 2v2 i Street Fighter X Tekken var ret sjovt at prøve. Var også stor fan af Dodonpachi på Saturn og den lille CRT. Sådan et setup skal jeg have set nærmere på.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/12-12 16:53 
Ja tak for et godt træf, det var super hyggerens'!
Fedt at møde FancyPants og 1up også!

Vi ses næste gang :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/12-12 16:57 
Ja, det var mega fedt endnu engang at komme hos hyggelige Hanky :=) Det var fedt at se jer alle sammen!
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 16/12-12 16:58 
Tak for en fantastisk weekend - jeg håber alle hyggede sig lige så meget, som jeg selv. Rart at se alle igen, og i sandhed også PancyFants og 1up - jeg håber vi ses en anden god gang. Og tak til Darkbeat for at tage den lange tur herover alene (igen) - sætter virkelig stor pris på det.

Traditionen tro, var der snestorm fredag aften/nat, Glögg og chokolade lørdag og en masse multiplayer action - der blev endda tid til afslapning og film. Nu kan julen bare komme an ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/12-12 17:55 
Det kan vist kun tale til fordel for det samlede selskab i weekenden, at jeg aldrig rigtig opfattede at 1up var lige så ny som jeg selv. :)

Jeg kedede mig i hvert fald ikke, og håber ikke nogen havde den opfattelse siden jeg ikke var den mest aktive gamer. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/12-12 18:49 
Nej slet ikke, det fede er også at drikke og snakke om spil sammen, hehe :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 17/12-12 09:56 
For dælen da en hyggelig omgang! Tusinde tak for det, allesammen. Og ja, super fedt med et par nye ansigter :)
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 17/12-12 14:46 
KroeboCop>
Nej slet ikke, det fede er også at drikke og snakke om spil sammen, hehe :=)

Det er min opfattelse, at ovenstående gælder ca. 80% af tiden. Faktisk også det jeg synes er det fede ved træf.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 26/10-13 00:07 
Overvejer at gentage, hvad der efterhånden er blevet en tradition - er der stemning for The Juletræf 2013? (sidst november / start-midt december alt efter hvornår det passer folk)

Jeg vil vanen tro diske op med julebryg, gløgg, homebrew pizza og forfanden en masse spil og sager!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/10-13 01:05 
Ja det lyder hyggeren's!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/10-13 02:02 
Ohhh, it's on.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/10-13 02:42 
Jeg kunne godt være frisk på en gentagelse. Sidste år var hyggeligt!

... Og denne gang vil jeg muligvis prøve det der med at indstille GPS'en til IKKE at køre ad de små sindssyge landeveje under en snestorm, hvor man er ved at crashe med enhver modkørende, fordi man ikke kan komme ud af køresporene fra de forrige biler :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
CamousCamousSkrevet 26/10-13 09:52 
Yes, flere lokale træf!
JuggernautJuggernautSkrevet 26/10-13 10:19 
Jeg skylder vist en deltagelse (eller to) i det jyske. Hanky, jeg kunne godt være frisk men det kommer selvfølgelig an på datoen.
Er det go, har jeg plads til 3 ekstra passagerer hvis der er behov for dette.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/10-13 11:32 
Hvis jeg kan få kørelejlighed med nogen fra Sjælland, og I for en gangs skyld kan holde datoen udenfor de weekender hvor jeg skal noget herrevigtigt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/10-13 02:32 
Lyder da fint, hvis vi kunne pakke en bil og futte over broen. Jeg er frisk :)
j/k
vyssenvyssenSkrevet 27/10-13 09:46 
Jeg er også interesseret. Weekenderne bliver booket slemt hurtigt for tiden, så op med en dato. :)
Alf81Alf81Skrevet 28/10-13 11:05 
Jeg er selvfølgelig også klar!
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 29/10-13 13:57, rettet 29/10-13 19:07 
Fedt fedt.

Prøver lige ad med sådan en Doodle-ting, som jeg gjorde sidste år.
Smid et "ja man" i de weekender i kan - (http://doodle.com/7y6quvfitcbcmqy6) og så ser vi på det :)

EDIT:
Bemærk i øvrigt at Doodlen kun er for at jeg kan få en idé om hvilken weekend det passer de fleste, og er altså ikke en tilmelding eller noget. Jeg kan i øvrigt maksimalt have plads til 10 hoveder, da alt derover begynder at virke presset ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 29/10-13 14:07, rettet 29/10-13 14:08 
D. 29. kommer jo PS4... Der har vi da ikke tid ;)
j/k
HankyHankySkrevet 29/10-13 14:13, rettet 29/10-13 14:13 
Det er præcis i sådanne anledninger det gør det ekstra sjovt at være samlet en lille flok ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 29/10-13 14:25 
Jeg har også markeret som (Yes) :D
j/k
solid snakesolid snakeSkrevet 31/10-13 12:54 
Da det er lang tid siden, at jeg har deltaget i et træf, kunne jeg godt overvejer at være med.
Men hvor mange er der plads til Hanky?
Er der noget betaling eller hvordan ser det ud?

Jeg går ud fra det er som det plejer at være, man medbringer selv tv, samt konsol og spil osv..
Jeg tænker man kan da altid deltage mindst 1 dag, jeg ved endnu ikke om det kan blive 2 dage..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/10-13 13:10 
Det plejer at være lidt mere intimt end de almindelige træfs. Der er ikke voldsomt meget plads hos Hanky, og der bliver drukket godt med juleøl. Skal ikke kunne sige, om det er noget for dig.
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-13 13:12 
Jeg skal lige kigge på en kalender når jeg er på arbejde igen, men den første weekend kan jeg ihvertfald først komme om lørdagen, så det bliver et (Yes)
solid snakesolid snakeSkrevet 31/10-13 13:28 
Dejligt med øller :D Det lyder da rigtig dejlig ufornuftigt :D
Som sagt ligger det til overvejelse, det er jo heller ikke sikkert, at det bliver en weekend, hvor jeg kan..
Det må tiden jo vise..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/11-13 14:32 
Så har jeg fået skrevet mig på i Doodlen! :)
CamousCamousSkrevet 01/11-13 17:15 
For at gøre det klart så er jeg med. skal bare finde ud af hvordan jeg finder dernede.

Jeg kan måske følges ned Kbean siden vi bor tæt på hinanden og han nok kender vejen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/11-13 17:57 
Jeg kan altid finde vej til Hanky's hule. Selv når jeg har drukket lidt for meget cellulosefortynder.
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 02/11-13 14:02, rettet 02/11-13 17:57 
Jeg går ud fra at man skal hoppe på en bus på et eller andet tidspunkt?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/11-13 15:43 
Hvis du hopper på et tog og står af i Hadsten, er der kun et par gadedrengehop til hans hoveddør.
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 02/11-13 17:58 
Det lyder meget bedre faktisk.
HankyHankySkrevet 03/11-13 21:56 
Så mange måske'er!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/11-13 21:59, rettet 03/11-13 22:02 
Hankyman, hvor mange har du i grunden plads til? Jeg kunne forfærdeligt godt tænke mig at deltage men kender endnu ikke min jobsituation.

Edit: har set indlægget længere oppe. Jeg må hoppe på et wildcard hvis min kalender passer ind i dit kom-sammen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 03/11-13 22:04 
Puha - vi kom op på 12 sidste år inkl. undertegnede om lørdagen, og det var IMO smertegrænsen. Vi var 7 personer første år, og 10 det efterfølgende :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 03/11-13 22:41 
Jeg har kun sagt måske fordi jeg ikke helt kunne finde ud af om jeg ville have min ps4 for mig selv den weekend :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-13 22:49, rettet 03/11-13 22:50 
Ja, for mit vedkommende er der dét med PS4 den ene weekend og den anden weekend har jeg aftenvagt om Fredagen og kan først komme om Lørdagen, hvis det er.
HankyHankySkrevet 05/11-13 14:42 
Ok - hvis vi siger det bliver d.29/11 - 1/12, er de folk der står til måske, så game?
Kom glad for filan - det bliver sjaw!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/11-13 14:47 
Jo, men så bliver det nok Lørdagen jeg kommer forbi i den weekend :)
SumezSumezSkrevet 05/11-13 14:50 
Det kommer lidt an på om der så er nogen der kører fra København som jeg kan nasse mig ind på og dele til benzinen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig