X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
--Skrevet 10/10-12 22:03 
Hanky>
I Hadsten, lidt uden for Århus - du skal være mere end velkommen Vi plejer at have det super hyggeligt, med spil i alle afskygninger, og jeg mener virkelig alle.

Mange tak, det kunne da være hygge at hilse på nogle af gutterne herfra :)

Lige et par n00b spg.

Er det ligesom det andet træf der lige har været, hvor man hver i sær slæber konsoller med?
Er det en hel weekend, fre - søn?
Er det mest spil mindet, eller er fokus nærmere rettet imod massivt druk :D?

Uanset hvad, så er lysten der i hvert fald, dog skal jeg lige finde ud af om det kan lade sig gøre ift. hhv. familie, arbejde, studie, transport. Dog ved jeg allerede nu, at vi smutter til Island en tur og holder Jul + Nytår, så fra omkring den 20. dec og frem har jeg ikke mulighed.

Mit bedste bud umiddelbart, ville være en af de første weekender i dec. Kunne ligeledes være lidt nice hvis jeg kan låne bilen af de gamle, og måske snuppe et par personer med på vejen (er fra Sønderborg).

Vil lige lufte tanken for hhv damen, mine forældre samt mit skoleskema i morgen :P, og se om der kunne findes en fællesnævner.
Spiller nu: Animal Soccer World
Alf81Alf81Skrevet 10/10-12 22:54 
Jeg er også klar!
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 10/10-12 23:04 
m1chelsen>
Er det ligesom det andet træf der lige har været, hvor man hver i sær slæber konsoller med?

Folk plejer ikke at slæbe det vilde med, da det er hjemme hos mig i privaten, men der er vist ingen der brokker sig, hvis du rykker din homebrew supergun med ;)

Er det en hel weekend, fre - søn?

Vi plejer at holde den kørende fra fredag til søndag, men det er helt op til dig selv. Kan du først fra lørdag, kommer du bare lørdag. Kommer du fredag, vågner op lørdag morgen og tænker, at det har været røvsygt indtil videre, kører du bare hjem :P

Er det mest spil mindet, eller er fokus nærmere rettet imod massivt druk :D?

Der er ikke noget skemalagt, så det er fuldstændig random og afhænger helt af, hvad stemning folk er i. Der plejer dog at blive drukket lidt meget lidt vin og kolde bajere.

Alf> Sejt!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 10/10-12 23:05 
Helst bare væk fra den 15. december :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/10-12 23:06 
Det lyder da som en oplagt mulighed for at møde nogle af folkene herfra... Og en køretur fra det midtjyske til Århus-området på en lille time (og sikkert endnu mindre nu, efter der er bygget lidt mere af den dersens fine motorvej), er vist liiiige til at klare i min kommunistkaret :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/10-12 23:24 
FancyPants>
i min kommunistkaret :)

Hvis det er en Wartburg, vil jeg ha' en tur! :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/10-12 23:48 
Gid det var!
Desværre er det bare en helt almindelig Skoda Felicia Mk II (med servostyring, som ødelægger kampvognsfølelsen endnu mere) :P

Jeg husker tydeligt naboens gamle Wartburg, som formåede at jamme mine forældres parabol, hver gang bilen blev startet :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/10-12 00:07, rettet 11/10-12 00:07 
Da jeg var knægt, var min far overbevist om, at Lenin var det bedste, der nogensinde var sket for menneskeheden. Så alt, der kom fra det østblokken, var som sendt fra himlen. Da vores 2CV pludselig var blevet så rusten, at bunden faldt ud på den, valgte han selvfølgelig at hive 2 stk. Wartburg hjem. Én til stumper og én til transport... hvis man var heldig. Seriøst bare en traktor med bilkarosseri. Man skulle ikke holde i kø mere end et par minutter, før den kogte over :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/10-12 00:17 
Jeg ved ikke helt om min nabo havde samme tanker.
Han var i hvert fald nægter, og ville ikke bære våben... Indtil han tog jagttegn. :P

De havde også altid de lidt 'sjove' biler, men desværre er deres Wartburg den eneste fra min levetid, indtil den blev udskiftet af en fabriksny Skoda Favorit. Da de flyttede til området havde de vist en Zastava et-eller-andet.
En anden genbo kørte rundt i en Polonez, til den bogstavelig talt faldt fra hinanden - Og de nuværende ejere af huset har købt sig en gammel Fiat 500 som sommerbil <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/10-12 00:26 
Prisen havde muligvis også noget at gøre med hans valg. At det var et østtysk mærke, var bare bonus :)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/10-12 00:37 
Suk... Og nu til dags har vi kun selvantændende og lygtesprængende franske biler at pege fingre ad :(
... Og Smart ForTwo, men den er nu alligevel lidt nuttet.

Selv min Skoda er næsten mere tysk end tjekkisk, med selve motorblokken som en af de eneste undtagelser.
Før min Mk II havde jeg den første model Felicia... Til sammenligning har den nyere både bedre støjdæmpning, mere præcist gearskifte samt servostyring - Men kærligheden mangler altså! :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/10-12 04:05 
Jeg vil mægtig gerne med. Sig endelig til med en dato og jeg skal se om jeg ikke kan flytte rundt på noget hvis det er i en weekend hvor jeg skal arbejde... Skriv mig på som "Måske"
spectrespectreSkrevet 11/10-12 08:05 
Hvis det falder på en lige weekend vil jeg også dukke op
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KTCKTCSkrevet 11/10-12 19:31 
Jeg erklærer hermed også min interesse for arrangementet!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 11/10-12 19:44, rettet 11/10-12 20:24 
Hehe, hvor mange har du plads til, Kenned?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 11/10-12 19:54 
Puha, jeg vil sige en 10 stykker max - mener vi var deroppe af dengang jeg holdte SSFIV-releaseparty (Kroe, KB2, Alf, TLO, Kongen, Darkbeat, KTC, jeg selv og med besøg af Core om lørdagen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-12 19:57 
Jeg vil også gerne med hvis jeg kan køre med Juggernaut og der er plads :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 11/10-12 20:03 
Lyder da hyggeligt, og kunne da være en rigtig god mulighed for at sætte ansigt på nogle af folkene herinde fra :-)

Jeg er frisk hvis der er plads til flere :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HankyHankySkrevet 11/10-12 20:30, rettet 11/10-12 20:32 
Fedt der er så mange der viser interesse, og er klar!

Har opdateret topic, med et link til en Doodle-vote-ting. På den måde kan vi forhåbentlig finde den weekend der passer folk bedst, og så tager vi den derfra :)

http://www.doodle.com/erdgz4qmtxybq6hk
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 11/10-12 23:28, rettet 11/10-12 23:29 
Jeg har sat mine to sølle krydser (er dog stadig usikker omkring dagene sidst i november, muuligvis kan jeg alligevel), og er meget nysgerrig omkring noget fælles-transport fra Sjælland.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 12/10-12 11:07 
Konsolkongen>
Jeg vil også gerne med hvis jeg kan køre med Juggernaut og der er plads :)

Ingen problemer. Jeg skal bare lige have koordineret kalenderen med kæresten. Doodler snarest.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 12/10-12 16:10 
Det var skut meget jeg kunne bidrage med. Én enkelt weekend. Sådan er det nok bare, når man har skiftende vagter, kalenderen er fyldt op og julefrokosterne er om hjørnet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/10-12 21:26 
"Terranova"
Jeg tror sgu jeg bliver nødt til at kramme din bolig, Hanky!

Tror jeg har en halvstående/faldende invitation til noget julefrokost på min nuværende arbejdsplads, men det ser heldigvis ud til at falde i den weekend hvor det alligevel kun er omkring halvdelen der kan :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-12 22:39 
Noget nyt, Kænnet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 14/10-12 23:22 
Ser indtil videre ud til, at den sidste weekend (14-16 december) bliver weekendén!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/10-12 23:45, rettet 15/10-12 00:53 
Yay!

Jeg burde få opdateret min samling helt, så folk kan se hvad jeg har, og muligvis ønsker at jeg medbringer... Ikke at jeg sådan lige tror der er noget særligt som ingen andre har :P

Edit: X360 spil + lidt tilbehør tilføjet
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 15/10-12 00:08 
Tis, den eneste weekend jeg med sikkerhed ikke kan
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 15/10-12 06:44 
Jeg har ikke stemt endnu, men tænker jeg bare ser om jeg kan komme med den weekend som bliver aktuel da jeg ikke rigtig kan planlægge noget indtil videre. Håber det er ok så kan jeg måske være et wildcard :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-12 11:49, rettet 15/10-12 20:10 
Jeg har heller ikke stemt endnu da jeg først kommer i nærheden af en vagtplan senere idag, men måske kan jeg bytte rundt på nogen vagter så det kan lade sig gøre alligevel.

*EDIT* Umiddelbart er der kun én weekend jeg har fri, men hvis det bliver den sidste weekend kan jeg måske bytte med nogen kollegaer så det passer.
HankyHankySkrevet 15/10-12 22:00, rettet 15/10-12 22:01 
d.14-16 december it is :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 15/10-12 22:04 
:(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-12 22:29 
Jeg har plads til 2 personer i bil fra Sjælland. 1 plads er sandsynligvis reserveret fra Nyborg.
Dog vides det endnu ikke om jeg bliver hele weekenden.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-12 22:45, rettet 16/10-12 22:48 
Jeg kører fra Ikast, men umiddelbart er der vist ikke nogle at samle op på vejen - ellers må folk lige sige til.
Alt efter mængden af oppakning er der plads til 1 eller 2... Måske 3 hvis nogen har ekstremt små ben og kun en lille håndtaske :P

Edit: i det omfang det er muligt, er jeg også gerne behjælpelig med lidt afhentning/aflevering ved de nærmeste stationer i rimelig afstand af værtens hybel :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/10-12 22:57 
Det bli'r fanme en god jul i år. Hvis jeg ser én, der ikke hygger sig, får vedkommende en lussing lige mellem øjnene :)
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 16/10-12 23:19 
Det bliver en fantastisk jul, med glæde i gamingsindet. Tænk sig at kunne sidde uden konsolabstinenser d.24, og blot lade sig overgive til ro og magelighed ;P

Med 12 deltagere, bliver der tætpakket, så lad for gud skyld være med at slæbe 30 sportstasker og kufferter med, og sørg for at kordinere eventuelt udstyr som i har tænkt jer at medbringe herinde.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/10-12 00:06 
Ellers må vi lade nogle af tingene blive i bilerne :P
Som skrevet tidligere, så må folk endelig sige til, hvis der skulle være noget i min samling de ønsker medbragt. :)
Har bl.a 3 arcade sticks til X360, hvoraf et også virker til PS3... Har dog ikke fået smidt Sanwa indmaden i mit Brawlstick, så den er stadig med Kattemads-indmad lidt endnu :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/10-12 00:36 
Hanky>
konsolabstinenser

Min hjerne bliver ved med ville læse det ord som "Konstantinopel" :/
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-12 18:54, rettet 31/10-12 19:00 
Jeg får ikke mulighed for at komme alligevel. Beklager :(

EDIT: Troede det var i November... Så kan jeg nok godt alligevel :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 31/10-12 19:02 
Geee...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/10-12 20:25 
Yay! (til at dit afbud var en nitte) :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
spectrespectreSkrevet 01/11-12 10:12 
Min plan er at dukke tidligt op d. 15 og måske crashe til søndag alt afhængig af hvor meget man får indenbords :D

Hvad er der plads til at man kan tage med? Tager ihvertfald mit xbox 360 hori stick med, så der er 2 sticks til 360 fighting games.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
--Skrevet 01/11-12 11:06 
Hanky>
d.14-16 december it is :-)

Godt med en dato! Vil lige finde ud af om jeg kan skaffe en bil. Hvis jeg kommer, bliver det nok kun med 1 overnatning.
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/11-12 17:42 
Jeg kan også sagtens tage et af mine stick med, uanset om det skal være Q4RAF (PS3/X360 kompatibel), eller et af de to der kun virker til X360.
Kunne også tage mit Horrible T6 stick med, men så bliver jeg nok aldrig inviteret med til noget igen :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 01/11-12 20:03 
Har I rykket datoen endnu?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/11-12 20:06 
Hvem skal vi likvidere og/eller gaffa tape fast, før du kan komme med d. 14-16. december?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 01/11-12 20:23 
De amerikanere der kommer og skal overnatte hos mig weekenden ud :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/11-12 20:28 
Lej en campingvogn og tag dem med!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 18/11-12 15:05 
Hanky: Husk lige at sætte mig på deltagerlisten :)

Jeg stemmer i øvrigt for noget WiiU multiplayer sjov. Jeg kan tage 2 Wiimotes+Nunchuks med, så vi kan være op til 5 spillere. Hvilke spil regner du med at have til maskinen, Hanky?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 18/11-12 15:23 
Alf81 er vidst ved at se på muligheden for, at vi kan være i nogle lokaler på Trøjborg i Aarhus, da jeg er bange for vi ikke kan være så mange hos mig. Sidst var vi 10, og der var altså crowded, jeg sagde god for 12 og nu er vi vidst en 13-14 interesserede. Vender tilbage snarest.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
--Skrevet 18/11-12 15:29 
Har lige tjekket op på det, og har ikke mulighed for at skaffe bil den weekend. Håber på at kunne joine en anden gang, men i må have et godt træf ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig