X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

L.A. Noire


Svar
enfenenfenSkrevet 12/11-10 18:23 
Nyt spil fra Rockstar.

Ser ganske udmærket ud bedømt ud fra ingame traileren.

L.A. Noire
What is the Matrix?
134 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 16/05-11 14:27 
neros, ved du overhovedet hvad næste projekt er? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-11 14:28, rettet 16/05-11 14:30 
Neros>
eks ville jeg synes det kunne være sjovt hvis man tog RDR/GTA til middelalderen eller ligefrem helt tilbage til istiden eller sådan noget skørt noget. Så skulle man på mammut og bjørne jagt og lave ild for at overleve :D

Øhhh, er det ikke netop det RDR gør? Besøger det gamle vest, GTA-style???
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 16/05-11 14:31 
Er der en istid i RDR ?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-11 14:32, rettet 16/05-11 14:44 
Nej, men du snakker om at gå på jagt, lave ild etc. - det er der i RDR. Jeg går ud fra at det ikke bare er en istid, du ville se som noget nyskabende? Du taler om at Rockstar burde bevæge sig væk fra Mafia/Gangster konceptet, besøge andre tidsaldre etc.; Det er dét RDR gør.

Hvad man jager og hvornår man gør det, er vel ikke nyskabende i sig selv?

L.A. Noire er IMO et godt eksempel på, at Rockstar prøver at forny sig!

EDIT: Det lyder som om du ikke kender projektet. Tag et par gik på nogle trailers.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 16/05-11 14:55, rettet 16/05-11 15:11 
Jeg snakker om universet som helhed så kan det godt være det var et dårligt eksempel med at gå på jagt og den slags, men jeg håber da du kan se hvad jeg mener med det?

Et eller andet a la filmen Quest For Fire 1981 eller The Clan of the Cave Bear 1986 kunne være sjovt.

Jeg kender godt til L.A. Noire projektet ellers ville jeg ikke snakke med om det her i tråden. Et gældende ord må være "crime thriller". Man skal denne gang være politimand og medvirke til detektivarbejde i et gangster miljø osv. Jeg ser det bare ikke som værende ret langt fra det vi kender og har set i andre spil før. Jeg mener bare det kunne være sjovt at prøve noget helt nyt og anderledes som det jeg foreslog.

Men flot ser L.A. Noire ud og jeg håber da jeg kan blive overrasket ligesom jeg gjorde det med RDR. Jeg har nok bare ikke den største tiltro den slags sandkassespil.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-11 15:18, rettet 16/05-11 15:19 
neros>
Jeg snakker om universet som helhed så kan det godt være det var et dårligt eksempel med at gå på jagt og den slags, men jeg håber da du kan se hvad jeg mener med det?

Igen, er det ikke det, RDR forsøger at gøre?

Det bliver ren gætværk med hensyn til L.A. Noire, inden nogen af os har spillet det, men det virker til at der er lagt meget fokus på afhøring af vidner, undersøgelse af gerningssteder etc., der skal være det innovative og anderledes. At du så har lyst til at spille en istidssimulator eller noget helt andet, frem for en detektivsimulator, kan L.A. Noire vel ikke kritiseres for?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 16/05-11 15:18, rettet 16/05-11 15:19 
L.A. Noire er ikke udviklet af Rockstar!

Ahh, det var rart.

Men for det første giver sammenligningerne ikke mening, når spillet er udviklet af et andet firma. Og så synes jeg det er synd for Team Bondi, at spillet for det meste opfattes som et Rockstar-spil. De fortjener kæmpe credit for det de har gjort - uagtet om spillet blive godt - så de skal meget mere frem i solen :)

neros>
Jeg kender godt til L.A. Noire projektet ellers ville jeg ikke snakke med om det her i tråden. Et gældende ord må være "crime thriller". Man skal denne gang være politimand og medvirke til detektivarbejde i et gangster miljø osv. Jeg ser det bare ikke som værende ret langt fra det vi kender og har set i andre spil før. Jeg mener bare det kunne være sjovt at prøve noget helt nyt og anderledes som det jeg foreslog.

Ja, spillet er en blanding af to eksisterende undergenrer, men blandingen er vist ikke set før - eller som minimum udført anderledes end tidligere. Og så er der den revolutionerende brug af motion capture i gameplayet, samt det faktum at man helt kan droppe action-scenerne i spillet :)

EDIT: Skrevet samtidig med Echelons indlæg.
HeroldHeroldSkrevet 16/05-11 15:21 
Præcis, jaes. Holdningen er "ÅH NEJ, MAN KAN RENT FAKTISK BEVÆGE SIG RUNDT MELLEM PUNKTERNE, OG PÅ VEJEN ER DER IKKE NOGET DER STILLER MIN INDRE ADRENALIN-JUNKIE! DET ER EN GENRE DER STINKER!" Hele genren bliver stigmatiseret af netop dette, og så tilsyneladende af at Rockstar har fingrene med i mulden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/05-11 15:25 
neros>
I RDR har de jo bevist at de kan finde ud af at lave natur ;-) Så hvorfor ikke bare tage det et skridt i den retning i stedet for at lave endnu et Gangster/Mafia spil.

Bare en skør tanke..

Det så jeg også rigtig gerne :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 15:43 
neros>
Så hvorfor ikke bare tage det et skridt i den retning i stedet for at lave endnu et Gangster/Mafia spil.

Bare en skør tanke..

Jeg syntes det er en skør tanke at tro at der ikke er en RDR opfølger på vej hvor konceptet udvides :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/05-11 15:57 
Echelon VI>
Du taler om at Rockstar burde bevæge sig væk fra Mafia/Gangster konceptet, besøge andre tidsaldre etc.; Det er dét RDR gør.


Det goer det jo reelt set ikke. Naer neros siger han kunne taenke sig istid og overlevelse og bla bla kan det jo ikke sammenlignes med den lille latterlige, og tildels hoejst irrelevante, feature at man kan rende rundt og skyde dyr og skinne dem til ingen verdens nytte, det er paa intet tidspunkt noedvendigt. Samme gaelder det at slaa camp, som kun har det formaal at fasttravel saa man komme videre med det ualmindeligt kedelige A-B missions baserede gameplay. Bare fordi det nu foregaar i det vilde vesten er det jo heller ikke anderledes end GTA. Med undtagelse af faa missioner i starten er det jo stadig bare bang bang missioner indtil spillet er slut.

Det er da sjovt nok at rockstar bliver ved med at indfoerer diverse smaa side features, men faktum er at de er irrelevante langt hen af vejen og ingen relevans eller konsekvens har for gameplayet.

Det ville maaske vaere sjovt hvis diverse realistiske side elementer i alle disse open world spil rent var faktisk havde relevans og konsekvens for gameplayet istedet for bare at vaere ligegyldige "tihi" oplevelser man udfoerer 2-3 gange for sjovs skyld og saa farer man ellers videre med det typiske ensformige A-B missions gameplay indtil spillet endeligt er slut eller man er doed af kedsomhed.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-11 16:44, rettet 16/05-11 16:46 
Azzkikr>
Det goer det jo reelt set ikke. Naer neros siger...

Så må Neros jo sige det, i stedet for at klage over at alle Rockstar-spil har samme setting, og komme med eksempler på elementer, der rent faktisk er i et af spillene :p

Meget af fundamentet i de fleste sandkassespil, er netop at man ikke behøver at gøre alt det spillet tilbyder, men kan følge en ret linje hvis man ønsker det. Jeg vil mene at jagt f.eks. har konsekvenser i RDR (udrydelse af en bestemt race af dyr), eller udforskning af byen i GTAIV, hvor du møder tilfældige mennesker. Givet, det har ikke nogen voldsom indflydelse, men vægten er i stedet lagt på historiefortælling - brugen af "irrelevant" i denne sammenhæng forstår jeg ikke. Det er der nogen der kan lide, andre bryder sig meget lidt om det - jeg forstår som sagt godt, hvis man kommer til at kede sig i f.eks. RDR eller GTAIV. Du er af denne overbevisning og fred være med det :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 16/05-11 17:00 
jaes>
L.A. Noire er ikke udviklet af Rockstar!

Ahh, det var rart.

Men for det første giver sammenligningerne ikke mening, når spillet er udviklet af et andet firma. Og så synes jeg det er synd for Team Bondi, at spillet for det meste opfattes som et Rockstar-spil. De fortjener kæmpe credit for det de har gjort - uagtet om spillet blive godt - så de skal meget mere frem i solen :)

Det er da ikke synd hvis spillet bliver opfattet som et Rockstar-spil når det tydeligt vis koger suppe på et så velkendt spilkoncept. Motioncapture.....Big deal !
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 16/05-11 17:05 
Det er ikke et spilkoncept, neros. Det er en genre. Jeg kan ikke se hvad det er der 'koger suppe', bare fordi det nu har de samme ting som andre spil i genren har - og en helt masse andet. Motion capture er ikke bare en "big deal", da det umiddelbart virker som det første spil, der reelt har så realistisk en mimik i fortællingen - som iøvrigt skulle være dét der er fokus på. Sammen med film-noir temaet og den åbne historiefortælling, kan jeg ikke rigtigt se din pointe... overhovedet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 16/05-11 17:07, rettet 16/05-11 17:15 
neros>
Med undtagelser som RDR synes jeg de her GTA spil er lidt som når der bliver udgivet et nyt FIFA. Sådan set lidt groft! Det hele er samme opskrift græsset er bare en lidt anden farve hver gang. Kedeligt hvis man spørger mig.

Echelon VI@:

Jeg skrev jo også med "undtagelser som RDR".

Jeg ser bare gerne en GTA opskrift gå i en anden retning end alt det gangster og politi halløjsovs som vi altid får.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 16/05-11 17:11, rettet 16/05-11 17:13 
Herold>
Det er ikke et spilkoncept, neros. Det er en genre. Jeg kan ikke se hvad det er der 'koger suppe', bare fordi det nu har de samme ting som andre spil i genren har - og en helt masse andet. Motion capture er ikke bare en "big deal", da det umiddelbart virker som det første spil, der reelt har så realistisk en mimik i fortællingen - som iøvrigt skulle være dét der er fokus på.

Nej men det er BIG DEAL for mig. Flot at man har formået at bruge mimik i fortællingen og det som der skulle være focus på rent gameplay mæssigt. Jeg kan bare ikke komme op at kører over det lige med hensyn til L.A. Noire :-) Det vil man sikkert kunne lave noget vildt med i fremtiden engang..
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 16/05-11 17:12, rettet 16/05-11 17:24 
neros>
Det er da ikke synd hvis spillet bliver opfattet som et Rockstar-spil når det tydeligt vis koger suppe på et så velkendt spilkoncept. Motioncapture.....Big deal !

For lige at slå det fast, i tilfælde af du forstod det anderledes: Det du citerer var generelt ment, ikke kun til dig.

Bortset fra det, er det er da altid synd, hvis skaberne af et værk ikke krediteres ordentligt.

Hvordan spillet kommer til at virke i praksis, kan ingen af os selvfølgelig sige noget om, men siden du efter flere uddybninger fra folk her i tråden stadig anfægter konceptet, må du enten være stædig eller for doven til at sætte dig ind i det ;) For det er da langt fra at koge suppe på noget, og motion capture-delen er jo ikke bare for syns skyld.

Eller sagt på en anden måde: Nævn spil, der minder om L.A. Noire.

EDIT: Igen skrevet samtidig med andre indlæg :/
EDIT 2: Med stædig mente jeg egentlig *for* stædig (og kun i denne sammenhæng)...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-11 17:26 
neros>
Jeg ser bare gerne en GTA opskrift gå i en anden retning end alt det gangster og politi halløjsovs som vi altid får.

Men så er det jo ikke længere GTA. Så er det Bully, RDR eller L.A. Noire. Jeg får sværere og sværere ved at se din pointe.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 16/05-11 17:28 
neros>
Nej men det er BIG DEAL for mig. Flot at man har formået at bruge mimik i fortællingen og det som der skulle være focus på rent gameplay mæssigt. Jeg kan bare ikke komme op at kører over det lige med hensyn til L.A. Noire :-) Det vil man sikkert kunne lave noget vildt med i fremtiden engang..

Men motioncapture-delen er jo netop vigtig, fordi man skal kunne gennemskue om figurerne lyver eller ej - det er så enormt stort et element, at det ikke rigtigt virker som om du overhovedet er klar over hvad L.A. Noire er, men bare dømmer det ud fra noget video, du har set, der ligner andre spil i en genre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 16/05-11 17:52, rettet 16/05-11 17:53 
Som jeg forsøgte at skrive før så er jeg udemærket klar over motioncapture-delen og dets rolle i L.A. Noire.

Måske jeg bare er dårlig til at forklare mig så er det min egen skyld.

Jeg kunne bare godt tænke mig et sandkasse spil som lagde MEGET vægt på overlevelse og natur. Som jeg skrev tidligere så har Rock Stars RDR en smule af det jeg efterlyser jeg kunne bare godt tænke mig at se lige naturdelen for fuld udblæsning :-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 16/05-11 19:49, rettet 16/05-11 19:52 
Jeg er SÅ hooked på LA Noire, og glæder mig ufatteligt meget til at give den gas i '40ernes LA.

Jeg er en sucker for både LA Confidential og Black Dahlia (Bogen, ikke den meget kiksede filmatisering), og mit indtryk er en hyggelig bastard af et bizart samvær mellem James Elroy og Freeroaming-genren.

Glæder mig MEGET.

Jeg var ret skuffet over GTA4, og selvom det helt klart er bedre, syntes jeg også at RDR er meget overvurderet. Så for mig er det ikke nødvendigvis en dårlig ting, at Rockstar nu "bare" er udgiver.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
silverstarsilverstarSkrevet 16/05-11 20:39, rettet 16/05-11 20:39 
Jeg synes det ser interessant ud, Mafia + Heavy Rain i ét. Jeg håber at selve detektiv-arbejdet (crime-scenes, afhøringer o.s.v.) er lavet, så det spiller godt sammen med action-sekvenserne.
Man kunne frygte en standardformel med køretur fra A til B efterfulgt af bang-bang sekvens og at detektiv-arbejdet ville føles påklistret, men jeg synes reviews ser spændende ud.

Gamespot review
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 21:34 
Core>
Jeg er SÅ hooked på LA Noire, og glæder mig ufatteligt meget til at give den gas i '40ernes LA.

Syntes det ser ringe ud - Red Dead Redemption med biler siger jeg bare!!!

(jeg er også spændt på det)
jaesjaesSkrevet 16/05-11 22:51, rettet 16/05-11 22:51 
neros>
Jeg kunne bare godt tænke mig et sandkasse spil som lagde MEGET vægt på overlevelse og natur. Som jeg skrev tidligere så har Rock Stars RDR en smule af det jeg efterlyser jeg kunne bare godt tænke mig at se lige naturdelen for fuld udblæsning :-)

Det næste Tomb Raider kunne godt blive lidt det, du søger. Gamersyde har lidt screens og info:
http://gamersyde.com/game_1912_en.html
CoreCoreSkrevet 16/05-11 23:07, rettet 16/05-11 23:08 
En Tomb Roamer?

Jamen den glæder jeg mig så også til nu...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 16/05-11 23:25 
jaes>
Det næste Tomb Raider kunne godt blive lidt det, du søger. Gamersyde har lidt screens og info:
http://gamersyde.com/game_1912_en.html

Ja måske lidt det lyder da meget godt :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/05-11 23:50 
Er ret spændt på den nye TR titel og det lyder interessant med survial konceptet. Er stor fan af de gamle spil og håber ikke de helt glemmer det som gjorde dem fede bare for at være moderne. Forhåbentligt kommer der meget info ifm. E3 :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/05-11 03:43 
Giantbomb anmeldelse

http://www.giantbomb.com/la-noire/61-21500/reviews/
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/05-11 08:24 


Metacritic: L.A. Noire reviews
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 17/05-11 09:06 
Og en liste:

X360A – 96
Kotaku – Video review
Eurogamer – 8
IGN – 8.5
Videogamer – 10
Joystiq - 4.5/5
1UP – A
Destructoid – 9
SPOnG – 90 percent
Nowgamer – 9.3
Giant Bomb – 5/5
Digital Spy – 5/5
GameSpot – 9.0
The Guardian – 5/5
GamePro – 5/5
CVG – 8.9
VaDeJuegos (Spanish) – 9.2
Eurogamer.de (German) – 9
HardGame2 (Spanish) – 9.5
VicioJuegos.com (Spanish) – 93/100
GameTrailers – 9.1
The Telegraph – 9
MTV Multiplayer – N/A
Metro – 9
G4 – 5/5
TVG – 10
Game Informer – 8.75
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 09:17 
Hermed bestilt :)

Syntes det ser spændende ud, mere Mafia+Heavy Rain end GTA.
millenniummillenniumSkrevet 17/05-11 10:02 
Jeg er ikke i tvivl om at det er et godt spil, men måske ikke formstøbt min smag. Det ligner et spil, der - inderst inde - føles som 80% arbejde og 20% leg. Når jeg spiller, er det fordi jeg simpelthen ikke gider arbejde mere :)
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 17/05-11 11:48 
Jeg springer også over. Det ser kedeligt ud. Flot tech, men kedligt gameplay. Det minder mig om filmen Zodiac. Lang og kedelig.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/05-11 11:53, rettet 17/05-11 11:54 
Jeg tror også det er MEGA frustrerende.... :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 17/05-11 12:37 
millennium>
Det ligner et spil, der - inderst inde - føles som 80% arbejde og 20% leg.

Dvs. ligesom GTA? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 17/05-11 12:50 
Ligesom GTA4, ja. GTA3 og Vice var ren og skær leg.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 17/05-11 12:59 
Ok, Vice gav jeg op i netop fordi hele spillet var arbejde, arbejde arbejde. GTA4 var, som jeg ser det, ikke anderledes i den henseende, men den flotte præsentation med det utroligt velgjorte bymiljø holdt mig fanget trods det enaverende løbe-ærinder-gameplay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/05-11 15:24 
Jeg er så klar på det her spil. Alene tidsperioden gør jeg er solgt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
jaesjaesSkrevet 17/05-11 17:26, rettet 17/05-11 17:44 
Nogen der har set det til en bedre pris end Blockbusters 400 kr. (forudbestilling)? Det skal naturligvis kunne leveres tæt på udgivelsesdagen :)

jaes>
L.A. Noire er ikke udviklet af Rockstar!

Fair skal være fair - der er tilsyneladende kommet mere info, end da jeg læste om spillet for nogle måneder siden. I hvert fald stod der dengang på et par sites, at det var udviklet af Team Bondi. Nu står der på det officielle site, at det er et samarbejde. Dette interview viser dog, at Rockstars rolle primært har været at finpudse animationer, styring osv. Så det skal stadig hovedsagelig ses som et Team Bondi-spil:
http://www.1up.com/previews/la-noire-interview-why-seven-years?pager.offset=0

"1UP: How much did the game itself change once Rockstar got involved?

BM: Actually, I don't think that the game changed at all."
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 17:38 
Du kan spare EN HEL KRONE på coolshop :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/05-11 06:08 
389... hos Köölshap nu :)
BeanoBeanoSkrevet 18/05-11 11:14, rettet 18/05-11 11:14 
Udsölt!
JonassoeJonassoeSkrevet 19/05-11 00:08 
Sumez>
Dvs. ligesom GTA? :)

og RDR. Hvis jeg ville plukke blomster, var jeg blevet gartner =D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/05-11 06:51 
Jeg vil nu mene at der er endnu mindre "leg" i RDR.
SumezSumezSkrevet 19/05-11 08:12, rettet 19/05-11 08:12 
Jeg synes mængden af "arbejde" var RDR's største reelle svaghed, men er enig i Azzkikr at de alligevel formåede at få mere leg ind i spillet. Bl.a. at de har droppet de forfærdelige timede missioner fra GTA-spillene var en virkelig rar forandring.

Det at der er så mange valgfri ting at foretage sig mellem missionerne sænker helt klart også den presserende fornemmelse af at skulle udføre ærinder hele tiden - men spillede man udelukkende efter historiemissionerne er jeg enig i at man hurtigt kørte kold i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-11 15:49 
Jeg har spillet et par timer nu.

Når man snakker om streamlinede spil der holder spillerens hånd hele vejen er det normalt et problem som kerne spillere, der fortrækker spil med højere sværhedsgrad hvor man skal arbejde for at få resultater.

L.A. Noire er virkelig et spil rammer en gylden mellemvej efter min mening.

Så mange andre udviklere går op i give én oplevelse, der er så pacet at de bevidst tager kamerastyringen fra spilleren fra tid til anden og leder én ned af smalle korridorer.

Team Bondi har virkeligt puttet så meget indhold i deres adventure spil at man kan få radikalt forskellige oplevelser alt efter hvordan man spiller. Klart der er mange scriptede jagter i spillet, men der er vitterligt hele scener og personer man kan møde hvis man f.eks. fejler en afhøring eller interview.

Med de tårnhøje budgetter der er på spil nu om dage, er der ikke mange udviklere der gider bruge tid på at putte ting i deres spil som der er en god chance for at størstedelen af spillerne aldrig vil se, men jeg syntes virkelig at Team Bondi og Rockstar har sat en ny standard for kvalitet og sans for detaljer.

Glæder mig til at spille det igennem og prøve sagerne igen for at se hvordan de kan udvikle sig.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/05-11 21:09 
Jeg er også rigtig glad for det, og glæder mig lige så til at spille sagerne igennem igen :) Det er virkelig godt og bestemt noget andet end GTA IV eller RDR.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 23/05-11 08:35 
Darkbeat>
Team Bondi har virkeligt puttet så meget indhold i deres adventure spil at man kan få radikalt forskellige oplevelser alt efter hvordan man spiller. Klart der er mange scriptede jagter i spillet, men der er vitterligt hele scener og personer man kan møde hvis man f.eks. fejler en afhøring eller interview.

Det lyder rigtig godt synes jeg. Hvis det virkelig passer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/05-11 09:03 
Det gør det - og man kan blive tvunget til at anklage den forkerte hvis man fejler et interview og derved ikke får en tilståelse eller tilstrækkelige beviser.

Man kan genspille sagerne bagefter - får man en rating og experience af det på samme måde som normalt?

De forudbestemte jagter og scener er mit største kritikpunkt. Det virker lidt for kunstigt at man f.eks. kun i nogle tilfælde kan bruge advarselsskud. Ellers et rigtigt god spil og man skal ikke være bange for det "bare er GTA i 1940'erne".
jaesjaesSkrevet 23/05-11 13:40 
Så længe det ikke går udover historiefortællingen, passer det mig fint med lidt frihed. Men er lidt skuffet over, at man kun kan køre bil i 3. person, ligesom i GTA IV :P Men det er da ikke nok til at holde mig væk fra spillet :)
134 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig