X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD TV/Monitor displays?


Svar
nerosnerosSkrevet 12/11-10 14:57 
Jeg er lidt på udkik efter en DVD-monitor eller et billigt DVD display. I ved dem som man nogengange ser stå og kører i div. supermarkeder eller butikker med reklamer osv. Jeg skal nemlig vise en stribe film på en udstilling så jeg tænkte det ville være klart nemmest, og også for dem som passer udstillingen, at man bare kan gå hen med få tryk og så kører lortet. Ellers er løsningen en gemt computer med en monitor ved siden af, men synes klart det andet ser mere bedre ud. Det er sikkert ikke sidste gang jeg skal udstille sådan noget så det ville være rart med en permanent løsning. Jeg har set nogle skærme på de her 10-15 tommer til omkring de 2000kr, men troede faktisk de var billigere?

Jeg har ikke meget forstand på den slags så hvis nogen kender et billigt sted på nettet eller en butik i København hvor de sælger sådan noget ville jeg blive glad hvis i gad og fortælle om det ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 15/11-10 09:42 
Jeg tænker at det måske kan blive en bærbar dvdafspiller i stedet, men ville egentlig helst have en man kunne monterer på væggen. Stadigvæk hvis folk kender til en billig butik hvor man kan købe den slags må de gerne poste det her i tråden ;-)

Prisen må gerne ligge imellem 500-800kr max. og så skal den gerne kunne afspille div. formater som DIVX, MPEG4..
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig