X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Need for Speed: Hot Pursuit


Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 11:00, rettet 26/10-10 13:12 
Vist på tide med en tråd om dette lovende spil.

EA har pisset godt og grundigt på NFS franchisen de sidste mange år, men med det nye spil, som har Criterion Games (Burnout serien) bag rattet, er det forhåbentligt en tendens der snart brydes. Jeg ser ihvertfald meget frem til det da jeg er vild med Burnout spillene (specielt Takedown og Paradise) og NFS:HP ligner en uofficiel opfølger... Se hele indlægget
129 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 11:00, rettet 26/10-10 13:12 
Vist på tide med en tråd om dette lovende spil.

EA har pisset godt og grundigt på NFS franchisen de sidste mange år, men med det nye spil, som har Criterion Games (Burnout serien) bag rattet, er det forhåbentligt en tendens der snart brydes. Jeg ser ihvertfald meget frem til det da jeg er vild med Burnout spillene (specielt Takedown og Paradise) og NFS:HP ligner en uofficiel opfølger til Paradise :)

Spillet står til udgivelse d. 19 november i Europa. Der kommer demo på XBLM i dag og i morgen på PSN Store. Bemærk at demoerne fjernes igen d. 9. november.

Et par videoer...

Hot Pursuit Uncovered Trailer:
http://www.gametrailers.com/video/hot-pursuit-need-for/705573

Cop Interceptor Trailer:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-cop-need-for/706510

Autolog Explained Featurette:
http://www.gametrailers.com/video/autolog-explained-need-for/706043
SonicSonicSkrevet 26/10-10 11:13 
Hvis det bliver i samme ånd som de gamle NFS spil, så vil jeg klart overveje at købe spillet. Jeg elskede de gamle, hvor man skulle smutte fra politiet, uden at tune sin bil osv. :) Mere præcist elsker jeg arcade bil spil, da jeg ikke er bilnørd, der gider skifte alskens ting for at pimpe min bil :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KeenKeenSkrevet 26/10-10 11:20 
jeg har også holdt lidt øje med spillet og skal helt klart have prøvet demoen, håber også at "ånden" bliver som i det gamle hot pursuit
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 11:25, rettet 26/10-10 11:25 
@Sonic: Bare roligt - det er en arcade racer :)

Det er open-world og skulle være ca. 4 gange større område end Paradise - det påstås at de har fået hjælp af DICE (Battlefield) til at opbygge verdenen.

"Need for Speed: Hot Pursuit 'four times bigger than Burnout Paradise'"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/10-10 12:32, rettet 26/10-10 12:32 
Jeg tror ikke, at det bliver i nærheden af det gamle Hot Pursuit... Det ser desværre ud til, at det bliver Burnout i NFS indpakning... EA fortsætter med at pisse på NFS franchisen ser det ud til...

Men jeg ser da frem til at prøve det og håber på, at min frygt bliver manet i jorden.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 13:00 
Ja hvis man ikke kan li' Burnout, så tror jeg man stadig vil mene NFS lugter lidt af tis ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/10-10 13:06 
Najs! Jeg var rigtig glad for Burnout Paradise, og det her ser nærmest ud til at være en 2'er. :-)
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 13:34 
Demoen er på XBLM nu.

Sæt i kø her
SonicSonicSkrevet 26/10-10 13:43 
Burnout Paradise sagde mig egentligt ikke det store. Brød mig ikke så meget om, at man "bare" skulle ralle rundt i en stor åben by, og finde races osv.

Dette lyder måske sært, men jeg foretrækker noget der er lidt mere liniært end Paradise :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 14:04, rettet 26/10-10 14:05 
Jeg kunne rigtigt godt li' den tilgangsvinkel - at tusse rundt, tage løb som man havde lyst til undervejs, slå vej-rekorder, udforske områderne, etc. Jagten på smash gates og jumps gjorde at det til tider mindede mere om en platformer end racing :)

Håber der bliver en lignende motivering til udforskning i NFS:HP men også gerne mulighed for at spilleren hurtigt kan gå til løb via en menu (evt. efter opdagende af et område) uden at skulle race rundt efter det - for dem som bare vil det. En bedre HUD vil også være lækkert da Paradise's gjorde det svært at finde vej i starten.
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/10-10 14:59 
Efter at have prøvet demoen må jeg sige at de har ramt en kombination af Most Wanted og Burnout som er lige noget for mig :)
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 17:08 
Ja det er vist mere Takedown end Paradise over det - i hvertfald vurderet udfra demoen hvor man ikke freeroamer.

Pt kan jeg også kun spille det ene løb som strømer fordi Autolog serveren er nede og den anden løb først låses op når mindst een anden person på ens Friends-liste har spillet demoen også :(
Grafik er det ikke vildt flot men svært at vurdere da der kun et eet løb som om natten - BOP var mere lækkert umiddelbart. Håber det andet løb er mere lækkert :)
BeanoBeanoSkrevet 27/10-10 08:43, rettet 27/10-10 08:44 
Syntes det virker betydeligt mere lovende efter at have spillet det mere og prøvet dagsløbet som racer (natløb er som politi). Mindre præg af Burnout her da fokus er på at komme først og undgå at blive kørt af vejen. Der var dog ikke noget politi, kun andre racers. Det bærer meget præg af Burnout i crashes og boost-system mens styring er løsere - mere NFS.
Grafisk er det nydeligt - smooth uden tearing eller framedrops, men framerate er desværre kun 30fps og ikke 60fps som Burnout Paradise. Det er lidt ærgeligt.
Har prøvet PS3 og 360 demoerne og kunne ikke se nogen forskel overhovedet umiddelbart. Skal dog lige prøve dagsløbet på PS3 demoen også :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/10-10 10:05 
Glæder mig til at prøve demoen.

Hvad er egentlig historien med Criterion og NFS?
Er Burnout slut, eller skal de bare lave begge dele?


Et godt spil er et godt spil, men jeg kunne godt tænke mig, at der kunne være noget ala Burnout, og noget ala NFS: Underground, som jeg synes var helt fantastisk (og det gjorde spilkøberne også, jeg fatter ikke at de gik væk fra konceptet så hurtigt)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 27/10-10 10:37 
Jeg tvivler på at Burnout serien er slut - mon ikke der er et i støbeskeen hos Criterion allerede? ;)
BeanoBeanoSkrevet 04/11-10 14:31 
Et par nye videoer der viser mere af områderne i spillet...

Gametrailers' preview:
http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-need-for/706952

Seacrest County Environments Trailer:
http://www.gametrailers.com/video/seacrest-county-need-for/707057

Efter at have spillet demoen en del mere, ser jeg enormt frem til det. Styring kræver lidt tilvænning og specielt drifting kræver øvelse at mestre. Dette er ikke Burnout :)
BeanoBeanoSkrevet 09/11-10 08:53 
Så er der begyndt at komme anmeldelser...

Eurogamer : 9/10
http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-09-need-for-speed-hot-pursuit-review

IGN US : 9.0
http://ps3.ign.com/articles/113/1133094p1.html

Jeg vil ha'!
enfenenfenSkrevet 09/11-10 09:24 
Overrasker mig alligevel lidt efter at have prøvet demoen. Grafikken var ok, men styringen var alt alt for underlig og arkadepræget.

Men jeg har allerede forudbetalt for spillet, så jeg ender også med det. Håber så bare, at jeg er vildere med det i anden omgang :)
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-10 11:12 
For mig ligner det bare road rage fra burnout, bare lidt kedeligere og uden at bilerne krøller sammen.

Back to burnout paradise :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/11-10 11:17, rettet 09/11-10 11:19 
Har du prøvet demoen?

Der er meget mindre road rage og Burnout over det end trailers har givet indtryk for.
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-10 12:27 
Jeg har spillet demo'en, og der handler det om at køre de andre af banen.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/11-10 12:34, rettet 09/11-10 12:35 
Ja og nej. Som strømer ja, men der er takedown kun en lille del og våben (spikes, road-blockss, etc) er mindst lige så vigtigt. Som racer skal man slet ikke lave takedowns, der skal man komme først og undgå stømere :) Jeg har faktisk ikke lavet en eneste "takedown" som racer i demoen.
SonicSonicSkrevet 09/11-10 12:36 
Hvordan var styringen i demoen? Jeg har set en del brokker sig over, at styringen virker for stiv? Jeg vil personlig gerne have en løs arkade-like styring :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 09/11-10 12:39, rettet 09/11-10 12:41 
Styring kræver tilvænning - føles meget understyret i starten, men kun til man lærer at drifte rundt i svingene :)
Styringen er mindre arcade agtigt end f.eks. Burnout men langt fra en sim og stadig en arcade racer.

Om det ændrer sig meget med andre biler eller klasser ved jeg så ikke.
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-10 12:44 
Styringen er som at styre en lastbil. Det er ihvertfald mit første indtryk. Desuden kunne jeg kun spille som politi i demoen, så har ikke prøvet racer delen.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/11-10 12:44, rettet 09/11-10 12:46 
Det forklarer jo meget :)

Du kan spille som racer så snart en på din friendsliste også har spillet demoen. Lidt irriterende.
nerosnerosSkrevet 10/11-10 08:34 
Jeg har aldrig prøvet Need for Speed spillene! Det er måske et dumt spørgsmål, men hvad går de spil egentlig ud på andet end at kører race mod hinanden?

Hot Pursuit ser flot ud.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/11-10 08:40, rettet 10/11-10 08:59 
Gametrailers giver 9.0 :D

@Neros: Tja, handler alle reacing spil ikke om det i den sidste ende?
NFS har traditionelt handlet om at køre hurtigt i eksotiske biler på åbne strækningner og undgå politiet. Der har være nogle udstikkere stilmæssigt, men sårn ser jeg på NFS serien :)

Video review
SonicSonicSkrevet 10/11-10 09:05 
Jamen det er pre-ordered da :D
Damn jeg glæder mig til noget gammeldags NFS :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 10/11-10 10:44 
Det lyder faktisk meget fedt. Kan godt lide tanken omkring at skulle stikke af fra politiet :D Er det ikke noget med at man også er politiet og skal jagte de andre, eller er det kun online?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/11-10 10:52 
Jo, der er to single-player career modes - en som racer og en som strømer. Der er vist også mulighed for at spille som begge sider online.

Et par gameplay videoer fra Eurogamer...

Blacklistet (Racer career):
http://www.eurogamer.net/videos/nfshp-blacklisted?size=hd

Shutdown (Cop career):
http://www.eurogamer.net/videos/nfshp-race-shutdown-mode?size=hd
KalicolaKalicolaSkrevet 12/11-10 09:26 
I må da indrømme at de her crashes er noget tamme i forhold til burnout.

Hot Pursuit Crash montage
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 12/11-10 09:35 
Ser da fedt ud :)

Men jo, bilerne krøller ikke sammen som i Burnout - kan det være fordi det er licenserede biler og at de ikke må?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-10 10:05 
Det er den gamle Gran Turismo undskyldning... Nu har man jo efterhånden set utallige spil med licenserede biler som krøller, så det er næppe derfor.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/11-10 10:08, rettet 12/11-10 10:21 
På samme måde som Burnout Paradise?

Du har måske ret, man jeg kan ikke lige komme i tanke om det. Eksempel?

EDIT: Kom lige i tanke om GRID - kan bare lige ikke huske om det havde de samme licencerede mærker som NFS:HP. Men uanset hvad grunden er så syntes jeg de crashes er fede nok - ser det ikke som en deal-breaker at bilerne ikke krølles totalt sammen :)
nerosnerosSkrevet 12/11-10 10:12 
Sidder der en person bag rettet? Det gør der nemlig ikke i brænde-ud-spillet mener jeg!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 12/11-10 10:14 
Ser stadig fedt ud :) Glæder mig til at prøve det online med et par kammerater :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 12/11-10 10:21 
neros>
Sidder der en person bag rettet? Det gør der nemlig ikke i brænde-ud-spillet mener jeg!

Nope - der var på bikes i Paradise som forsvandt når man styrtede. Criterion forklarede at det var pga. spillets rating og at det ville få en højere alders rating efter lancering (bikes var gratis DLC) hvis de skulle vise personer der kom til skade. Om det så bare var en dårlig undskyldning fordi de ikke gad, skal jeg ikke kunne sige :)
nerosnerosSkrevet 12/11-10 10:24 
Ok jeg har aldrig fattet det med bilspil og alt deres licens-gylde ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/11-10 11:21 
Der er drivers i NFS:HP - det kan man se i de to gameplay videoer jeg postede tidligere.
KeenKeenSkrevet 12/11-10 11:33 
hvor kunne det være fedt hvis driveren kunne ryge ud a forruden når man kørte galt :)
nerosnerosSkrevet 12/11-10 11:36 
Ja og blev kørt over af sine egen bil ;D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/11-10 11:39 
Lidt som dette...

usmart
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-10 12:18 
Jeg synes HP-crashes ser fine nok ud. Ja, Burnout-krøl ville være ønskeligt, men der bliver gjort lidt op for det med alle de partikel-splinter, der fyger rundt. Jeg ser i hvert fald frem til at game det!
nerosnerosSkrevet 15/11-10 13:49, rettet 15/11-10 13:50 
Skulle der ikke ligge en demo oppe på PS3 eller X360?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 13:52 
Se første indlæg i denne tråd :)
nerosnerosSkrevet 15/11-10 14:04 
Hehe ok men hvorfor fjerne dem igen?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 14:05 


Derfor
nerosnerosSkrevet 15/11-10 14:18 
Det kan jeg ikke se logikken i? Hvis man vil have folk til at købe sit spil er det en MEGET god ide med en demo. Så må de fandme bare finde ud af et online system der magter det! Fjolser..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 14:22, rettet 15/11-10 14:23 
Ja det er lidt fjollet - burde være teknisk muligt at isolere demo og retail spillere i autologgen. Det har nok bare været nemmere for dem at gøre dette.
129 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig