X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ønskeliste


Svar
KeenKeenSkrevet 10/07-03 20:21, rettet 10/07-03 20:22 
Jeg har forsøgt at slette noget på min ønskeliste (under Samler) jeg når jeg trykker på slet-knappen og så opdaterer siden men spillet er der stadig hvorfor???
SquareSquareSkrevet 10/07-03 20:24 
Jeg har også problemer med at slette ting på min ønskeliste... der sker det samme som hos KK
It's only a state of mind.
KeenKeenSkrevet 10/07-03 20:47 
er der en forklaring at hente hos nogen moderatorer???
dpldplSkrevet 10/07-03 23:16 
Nu vi er igang, så kunne jeg også godt bruge noget. Jeg kan heller ikke slette det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 11/07-03 00:11 
Lyder som en bug (jeg har ændret i koden til ønskelisten for nyligt). Kigger på det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 11/07-03 00:14 
Rettet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 11/07-03 01:27 
og det virker!
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-03 14:44 
...men nu da vi er ved rettelser: Jeg kunne godt tænke mig at man inde på den enkelte Samlers oversigt kunne se hvor mange ting de har til salg/bytte. Det er lidt træls (som I siger derovre)at klikke sig ind, for så bare at opdage at personen ikke havde noget til salg... gi'r det mening?
RJKRJKSkrevet 11/07-03 15:02 
Prøv liiige at kigge efter endnu en gang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 11/07-03 15:38, rettet 11/07-03 15:39 
Jeg tror han mener på oversigten over samlere. Eller hvad?

EDIT: Oh, nu kan jeg se det. Han savner et tal i parantes efter "Sælges/Byttes". Godt nok står der hvor mange enheder af hver type der sælges, men det er da ikke en helt skidt idé.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-03 16:11 
Hmmm...nej, altså hvis man går ind under den enkelte samler.
Mellem "Nyeste Tilføjelser" og "Komplet Samling" har vi "Til Salg/Bytte". Der kunne det være rart at se (i parentes) hvor mange spil der var til salg/bytte. Så klikker man ikke forgæves hvis tallet er nul. Under "Ønskeliste" kan man sjovt nok se hvor mange spil der "ønskes" :)
RJKRJKSkrevet 11/07-03 17:22 
Tjah, men det er jo fordi det står udspecificeret lidt længere oppe...

Der er no way at jeg vil give den samme information to gange.

Men det er da dumt at man kan se/vælge linket, når der ikke er noget...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-03 21:07 
Det sgu da fordi jeg er totalt blind... geez...undskyld, ulejligheden... og lad det være en lektie: når man kommer op i min alder bliver synet åbenbart svækket...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig