X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets firmajulegaver


Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/10-10 12:40 
Hej PR-folk
Jeg er blevet pålagt at finde årets fælles firmajulegaver og så var det jo jeg tænkte at det kære PR folkefærd havde nogle gode ideer. : )
Det skal ligge i omegnen af 700 inkl. moms. hvis det koster mindre kan det evt. toppes op med chocolade.

Tidligere har folk fået:
Samsung billedrammer.
Northface tasker.
Lommelygter med ingraveret firmalogo + chocolade.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
millenniummillenniumSkrevet 18/10-10 12:56, rettet 18/10-10 12:57 
He, he - jeg fik også engang en Samsung billedramme. Den er lige præcist blevet brugt i to dage.

Men jeg fik også engang en Smokey Joe Weber Grill. Den er blevet brugt hver eneste sommer i seks år.

Koster ca. 600 penge i butikkerne.
The medium is the message.
HeroldHeroldSkrevet 18/10-10 12:56 
10 Minecraft-licenser. Yeah, you heard me!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/10-10 12:58 
Sprut og sukkerstads i rå mængder tager altid kegler :)

Så må diabetikerne bare få et bøjet søm at trutte i...
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/10-10 13:07 
Vi har nogen valg på min arbejdsplads. Der er noget med knive, noget med gryder, årskort til Tivoli eller endelig kan man vælge at donere sine penge til Røde Kors.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/10-10 15:35 
Da det skal købes allerede nu bliver det nok ikke muligt at vælge mellem flere ting, men ligemeget hvad skal der først og fremmest samles nogle ideere.

Jeg synes hidtil den bedste idee er et binært vægur, især da folk består af ingeniøre, phd´er og programmøre (med flest af førstenævnte).
Vores chef står fast ved at det skal være en fysisk gave og ikke bare ekstra penge i posen, hvilke også giver god mening da folk alligevel får så høj en løn(ja så lige udover mig da ;P ).
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CoreCoreSkrevet 18/10-10 16:26 
Senseo Kaffemaskine. Den er en sikker vinder, alle skal have kaffe, og ingen gider at bruge mere end 30 sekunder på at lave det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
millenniummillenniumSkrevet 19/10-10 09:11 
Core > medmindre man er en kaffe-snob som a)vil have et større udvalg af eksotiske kaffevarianter b)selv vil kværne sine kaffebønner c)gerne vil kunne benytte sig af de gode kaffe-tilbud, eks. Irma kaffe 3 pakker for 69 kr.

Med senseo kan man intet af det ovenstående.

Jeg kender desværre en par stykker, som ikke blev så glad for deres Senseo maskine.
The medium is the message.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/10-10 20:05, rettet 19/10-10 20:05 
Dette; julepynt og legetøj (for børn og voksne) i ét + lego er en investering.

Årets Lego julepynt
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig