X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

K: XBOX AV kabel


Svar
amnesiaamnesiaSkrevet 01/10-10 16:16 
Jeg leder efter et AV kabel til min gamle XBOX, eftersom mit nuværende er for kort. Umiddelbart er det et uoriginalt jeg har, hvorpå der er monteret en boks for at man kan trække lyden ud digitalt. Dette går dog ikke så godt i spind med min idé om at trække kablet i en kabelskinne.

Er der nogen på Sydfyn/Odense der ligger inde med et de vil sælge for cheap? Har ringet til forskellige butikker hernede, som desværre ikke lå inde med noget, men er heller ikke interesseret i at betale det helt vilde. Det kan dog vise sig at blive nødvendigt at kigge på nettet og betale porto også - men jeg ville da lige give forummet her en chance :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
TheDukeTheDukeSkrevet 01/10-10 18:33 
I stedet for at lede efter ét langt kabel mellem Xbox og TV, kunne du i stedet prøve at finde et forlængerkabel til at sætte på det kabel du allerede har. Composite/component forlængerkabler er nok lettere at finde end et ultralangt kabel til Xboxen.
KTCKTCSkrevet 01/10-10 18:35 
Hvor langt skal det være, og snakker vi bare composite og audio phono-fætter?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
amnesiaamnesiaSkrevet 01/10-10 20:38 
Det er ikke muligt at forlænge, da det eneste der er i fjernsynsenden er et scart stik. Det skal sådan set ikke umiddelbart være længere end standard kan jeg forestille mig, men blot uden den boks der er monteret på mit, uoriginale kabel.

Component kabel vil være at foretrække, hvis nogen skulle ligge inde med det - ellers tager jeg gerne et ganske almindeligt.
Græsset ER grønnere på den anden side!
WehnerWehnerSkrevet 01/10-10 20:47 
Du kan få tingene på www.gamebits.dk og de er ganske billige.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/10-10 21:01, rettet 01/10-10 21:03 
amnesia>

Er det til 360 eller den gamle Xbox?. Jeg har et Composite til 360 du kan få, du skal bare betale fragt, PM mig hvis du vil :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
amnesiaamnesiaSkrevet 01/10-10 22:00 
KroeboCop>
amnesia>

Er det til 360 eller den gamle Xbox?. Jeg har et Composite til 360 du kan få, du skal bare betale fragt, PM mig hvis du vil :=)


Desværre er det til den gamle xbox. Har også selv ekstra 360 kabler liggende, men det hjælper mig ikke - andet end hvis der var nogen der kunne være interesseret i at bytte :)
Græsset ER grønnere på den anden side!
amnesiaamnesiaSkrevet 01/10-10 22:03 
Wehner>
Du kan få tingene på www.gamebits.dk og de er ganske billige.

Det vil også være mit andetvalg, hvis ikke nogen melder sig på banen med et i nærheden.
Græsset ER grønnere på den anden side!
JmogJmogSkrevet 02/10-10 09:20, rettet 02/10-10 09:20 
amnesia>
Det er ikke muligt at forlænge, da det eneste der er i fjernsynsenden er et scart stik. Det skal sådan set ikke umiddelbart være længere end standard kan jeg forestille mig, men blot uden den boks der er monteret på mit,

Hvorfor skulle det ikke være muligt at forlænge et kabel med scart i enden?
SumezSumezSkrevet 02/10-10 10:49 
K: XBOX AV kabel

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 03/10-10 19:09 
Jmog>
amnesia>
Det er ikke muligt at forlænge, da det eneste der er i fjernsynsenden er et scart stik. Det skal sådan set ikke umiddelbart være længere end standard kan jeg forestille mig, men blot uden den boks der er monteret på mit,

Hvorfor skulle det ikke være muligt at forlænge et kabel med scart i enden?

Problemet ligger i at der i min kabelskinne ikke er plads til at forlænge dette. Havde dette været tilfældet havde der nok også været plads til den boks der sidder på kablet nu.
Græsset ER grønnere på den anden side!
JmogJmogSkrevet 03/10-10 19:26, rettet 03/10-10 19:27 
Men behøver boksen at være i kabelskinnen? Kan du ikke bare lade den være ved xboxen og så bare lade forlængeren køre derfra og så køre den gennem kabelskinnen?
amnesiaamnesiaSkrevet 03/10-10 19:57 
Muligvis, men dette vil introducere en masse ledning jeg skal have liggende på/bag skrivebordet - som jeg egentlig ikke er interesseret i. Prisen på en scart forlænger sammenlignet med prisen på et fint component kabel som sansynligvis også vil give mig et bedre billede, gør at det nok bliver mit valg - da der ikke umiddelbart er nogen der har meldt sig på banen med et kabel de havde i overskud.
Græsset ER grønnere på den anden side!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig