X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Berserk anime-projekt


Svar
dpldplSkrevet 27/09-10 18:49 
Ved der er en smule anime elsker her inden, synes denne nye var værd at skrive, selvom der ikke er noget info, udover det nu er officielt

"The wraparound jacket band on the 35th volume of Kentarou Miura's Berserk fantasy manga is announcing this month that a new anime project is launching. More information will be provided in Hakusensha's Young Animal magazine and the affiliated Young Animal Web site. "

http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-09-27/new-berserk-anime-project-launching
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KamekKamekSkrevet 27/09-10 18:57 
Nice! Var ret glad for den oprindelige anime - mon den fortsætter hvor den gamle slap? :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 28/09-10 07:55 
Det må man håbe! Anime'en er jo efterhånden MANGE bøger efter mangaen! :)

Jeg kender rigtig mange som er helt vilde efter at vide hvad der sker efter the eclipse, men som ikke kan tage sig sammen til at læse mangaen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 05/01-11 17:54 
Like poke, med en lille nyhed om hvad sker med berserk halløj. Ser ud til vi får en film i år, og mere senere.

"The February issue of Kadokawa Shoten's Newtype magazine is announcing on Saturday that the previously revealed Berserk project will begin with a theatrical film that will open in 2011. According to Newtype, the 2011 film will be the first part of a project that will adapt the entire story from Kentarou Miura's manga. "

animenewsnetwork.com
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 05/01-11 19:38 
Vil det sige at de starter forfra fra starten??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig