X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med reklame "spam"


Svar
FinnDFinnDSkrevet 10/07-03 12:48 
Er der nogen der har nogle gode løsninger til spam - bruger selv i øjeblikket spamfighter men da jeg er ny med dette program ved jeg ikke om det er godt - nogen der har erfaringer med det eller en anden måde at slippe af med spam på?

Link...
RitesRitesSkrevet 10/07-03 12:52 
Jeg har filter på min mailserver. Så simpelt er det :)
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 10/07-03 12:52, rettet 10/07-03 12:53 
Hvis du er bruger af Newsgroups, kan du med fordel indsætte en tilfældig tekst i din email. F.eks. John@SLETtelia.dk. Så kan folk se at de skal slette de bogstaver inden de mailer dig. Der er "robotter" der hiver emails ned fra nyhedsgrupperne og det derfor en simpel måde at slippe af med spam på.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoChronoSkrevet 10/07-03 13:48 
Jeg har ingen erfaringer med det nævnte program, men bruger selv POPFile. Det er gratis og fungerer, efter en kort optræningsperiode, perfekt.

Lidt statistik over min inbox:
Gode mails: 50.06%
Spam mails: 49.93%

POPFile har sorteret 96.66% af disse spam mails fra for mig.

POPFile
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AmbyAmbySkrevet 10/07-03 14:13 
Rites >
Jeg har filter på min mailserver. Så simpelt er det :)

Kunne nu godt savne lidt flere oplysninger. Såsom dist, hvilke filter osv osv.. :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 10/07-03 14:25 
Som tilføjelse til det Juggernaut skrev, så opgiv ALDRIG din mailadresse på nettet, med mindre det er strengt nødvendigt.

Hav evt. en webmail, som du bruger når du tilmelder dig diverse sites osv.
Ligesom at spammerne støvsuger nyhedsgrupperne, så gør de det samme med hjemmesider. Sikkert ikke i samme grad men alligevel...
Desuden ved man aldrig om hjemmesiderne sælger adressen videre. De store og kendte sites gør sikkert ikke, men så er der jo alle de andre...

Skriv i øvrigt ikke hvad som helst som "spamblok" i nyhedsgrupperne.
Spammernes sugeprogrammer, kender de mest almindelige kombinationer som "removethis" "nospam" osv.
KTCKTCSkrevet 10/07-03 16:53 
Jeg får nok 90% spam eller sådan noget. Det er pisse irriterende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-03 17:00 
Der findes INGEN bedre end denne >;)

Mozilla
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KeenKeenSkrevet 10/07-03 19:07 
Jeg har ikke det store problem med spam jeg udleverer også kun min e-mail adr. når det er strengt nødvendigt ligesom Jaes så flot beskriver;), jeg har også en ekstra mail jeg bruger til de ting hvor jeg ved der kun kommer spam mails...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig