X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gothic 4: Arcania


Svar
WehnerWehnerSkrevet 24/09-10 22:33 
Det ligner et ambitiøst spil i stil med Oblivion. Jeg vil lægge ud med at poste en gammel video - men det var den, der i sin tid gjorde mig hooked på spillet:

Gothic 4 - E3 2009
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-10 22:38 
Jeg havde lige demoen startet op i 5 min. Det virkede ikke just specielt godt. I sidste ende var det dog den tarvelige grafik og tvivlsomme framerate der skræmte mig væk.

Bliver anmeldelserne gode nok tror jeg godt jeg kunne finde på at tjekke det ud senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/09-10 23:37, rettet 24/09-10 23:38 
Ja rent grafisk ligner det et Wii spil.

Virker okay, synes dog ikke det ser ud til at have noget at byde på som så mange andre lignende spil ikke har. Man kan selvfølgelig håbe på det har en eller anden god og fængende historie, men det er jo ikke ligefrem trenden i denne generation af spil, men man kan jo blive overrasket.

Glæder mig også til at se nogle reviews.
WehnerWehnerSkrevet 24/09-10 23:56 
Men hvis man kun spiller konsol, så er der vel i denne generation kun Two Worlds og Oblivion (og snart Two Worlds 2) at sammenligne med. Det synes jeg ikke er så voldsomt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 25/09-10 00:35 
Ser frem til anmeldelserne, da serien har ry for at have en ret interaktiv og dynamisk verden.

Wehner>
Men hvis man kun spiller konsol, så er der vel i denne generation kun Two Worlds og Oblivion (og snart Two Worlds 2) at sammenligne med. Det synes jeg ikke er så voldsomt.

Der er også Risen.
WehnerWehnerSkrevet 25/09-10 00:41 
Det er gået under min radar - det må lige tjekkes i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 26/09-10 17:10 
Gothic-spillene har generelt aldrig været for pæne, men de har ry for at være rimelig gennemførte. Jeg har aldrig rigtig haft tålmodighed til at komme ordenligt i gang med dem, måske 4'eren bliver en god start. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 09/05-15 14:37 
Remaster baseret på pc-udgaven skulle være ude til PS4 til budgetpris:
http://www.videogamer.com/xbox360/gothic_4/news/arcania_the_complete_tale_is_coming_to_ps4.html
WehnerWehnerSkrevet 09/05-15 21:58 
Det var godt nok meget dårligt på Xbox 360. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end at det stadig skal undgås. Og jeg elsker ellers genren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 09/05-15 23:02, rettet 09/05-15 23:36 
Jeg er heller ikke vild og manisk over det. Tror faktisk Gothic II bliver det første og måske eneste i serien jeg går i gang med. Det skulle være rigtig godt og det bedste i serien, og ser temmelig lækkert ud for et 2002-spil (i hvert fald med DirectX 11 patchen), og så har jeg det alligevel flydende på GOG. Desværre findes det kun til pc. I det mindste skulle det fungere godt med gamepad.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig