X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Minecraft


Svar
ChronoChronoSkrevet 22/09-10 21:17, rettet 13/11-11 18:31 
Jeg har brugt de sidste to aftener på at spille Minecraft - et af de mest fascinerende spil i lang tid. Det ligner noget som er 15 år gammelt, men du kan gøre alt det du ville ønske du kunne i alle andre spil. Sådan næsten da :)

Officiel side: http://www.minecraft.net/

Jeg synes det er he... Se hele indlægget
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
1'076 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 27/09-10 14:40 
Killer Bean 2>
Jeg skal grave i nogle lidt højere lag for at finde ordentlige mængder.

Så vidt jeg ved, er der hverken mere eller mindre jern jo længere ned man kommer, når først man er kommet udover den grænse hvor årerne kun findes i begrænsede mængder. Der er en længere undersøgelse omkring mineralernes hyppighed øverst i denne forumtråd:

http://minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=28299

Killer Bean 2>
Hvis du laver et hus ved et stort åbent område, kan du rimelig nemt lokke mange af dem derhen. Så kan man bare nakke dem gennem en sprække i væggen. Det er i hvert fald såd'n jeg gør :)

Hvilket formål har huset (hvis andet end "sprækken i væggen"? :) Det lyder lettere risky, når man tænker på creepernes eksplosive tendenser. Men man får vel stadig ikke mere end 0-2 bunker pr. kill, så der skal stadig en del til.


Iøvrigt er der slet ingen store åbne områder nær min spawn location. Jeg må dog lige få taget mig sammen til at lave en kompas så jeg tør bevæge mig længere væk fra mit hjem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/09-10 19:34 
Sumez>
Så vidt jeg ved, er der hverken mere eller mindre jern jo længere ned man kommer, når først man er kommet udover den grænse hvor årerne kun findes i begrænsede mængder.

Du har ret. Jeg var vist bare uheldig mht. jern i starten. Jeg viste heller ikke at man fik 16 stykker jernbane, hver gang man crafter dem. Så da jeg først gik igang med at lave dem, endte jeg med at have mere end rigeligt :)

Sumez>
Hvilket formål har huset (hvis andet end "sprækken i væggen"? :)

Jeg synes bare sjældent de detonerer, når der er en klods imellem. Og når de alligevel gør det, tager man ikke voldsomt meget skade.

Sumez>
Iøvrigt er der slet ingen store åbne områder nær min spawn location. Jeg må dog lige få taget mig sammen til at lave en kompas så jeg tør bevæge mig længere væk fra mit hjem.

Ja, jeg har så bygget mit latterligt høje tårn/hovedbase direkte oven på min spawn location. Det gør det rimelig nemt at finde tilbage, selv uden kompas :D
AV Intelligent Terminal
KilroyKilroySkrevet 27/09-10 20:22 
Jeg har lige købt det, men... jeg havde ikke tænkt på at prøve det først. Nu ser det ud som om at min laptop ikke kan klare at køre det. *Suk*

Gadvide om min MacBook Pro kan klare det?
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 27/09-10 20:23 
Det burde den bestemt kunne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 27/09-10 20:50 
Kilroy>
Jeg har lige købt det, men... jeg havde ikke tænkt på at prøve det først. Nu ser det ud som om at min laptop ikke kan klare at køre det. *Suk*

Gadvide om min MacBook Pro kan klare det?

er din laptop lavet af syltetøj? XD det skulle gerne kunne køre på alle pcer :P
KilroyKilroySkrevet 27/09-10 21:07 
Selvom den kun er et år gammel, har den problemer med ret mange ting :(
Kilroy Was Here
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/09-10 21:16, rettet 27/09-10 21:16 
Keen>
det skulle gerne kunne køre på alle pcer :P

Jeg var i starten tvunget til at køre det på en første generations Intel Atom PC. Den kunne godt køre det, men selv når alle setting er sat til det laveste, havde den ikke helt nemt ved det.

Spillet kræver alligevel en smule :)
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 27/09-10 23:57 
husk at brug "fog" til at hjælpe med at begrænse view afstanden. Har selv fog på det første trin da nul fog giver lidt hakken når jeg drejer rundt.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KeenKeenSkrevet 28/09-10 00:06 
okay jeg spiller med nul fog og nul lag XD
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/09-10 00:10, rettet 28/09-10 02:06 
Killer Bean 2>
Jeg kunne godt finde på at bygge mig en voldsom rutsjebane langs med min vindeltrappe

Nu har jeg brugt hele min aften på at bygge mit tårn fuldstændigt om, så det har en vindeltrappe med jernbaneskinner på hele vejen op til toppen af banen. Den har jeg så forbundet med et tilsvarende skinnesystem på vindeltrappen ned til bunden af banen. Det' sgu en okay sjov tur. Men stadivæk ingenting i forhold til det, jeg kan se, andre folk har bygget at vilde minecart rides :D

Det er godt nok åndsvagt så lang tid man kan bruge på det spil. Jeg tror seriøst, jeg skal til at bruge et æggeur, når jeg spiller. Jeg lægger overhovedet ikke mærke til hvordan tiden flyver :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 28/09-10 08:24 
Jeg har samme problem. :)

Brugte hele dagen i går på at lege med jernbane og boosters, hvilket i sidste ende kostede mig en hel del jern (jeg tror over 100?) i både tracks og især minecarts (det hjælper heller ikke på det at et par af dem forsvandt sporløst :))

Jeg er i gang med at bygge et spor der med høj hastighed og automatisering via redstone kan tage mig helt fra min spawn location til mit tårn/mine. Det er godt nok sværere end det ser ud til at lave boosters, og jeg er ofte ude for at de bremser min vogn i stedet for at give den fart, og selvom den nu lader til automatisk at tage hele turen frem og tilbage uendeligt når jeg sidder i vognen, går den altid i stå på hjemturen hvis jeg står af, så jeg er nok nødt til at bygge store dele af sporet om, men det kræver igen store bunker jern.
Desuden frygter jeg lidt at boosters holder op med at virke i en af de kommende opdateringer, for det er tydeligvis en glitch. :)


Iøvrigt fandt jeg ud af at jeg har været åndssvagt tæt på bundlaget af bedrock (adminium) i rimelig lang tid, jeg har bare ikke haft gravet mig de få meter længere ned. Men jeg har indtil videre kun haft helt til at støde på en enkelt diamant-"åre" (på 4 blokke), til gengæld finder jeg konstant redstone. Havde ikke troede at diamant var -SÅ- sjældent.
Så nu er jeg i gang med at optimere min mine, bygge flere baser og genveje og organisere nogle steder hvor jeg kan "powermine" ind den solide klippe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/09-10 18:29, rettet 28/09-10 19:54 
Sumez>
Desuden frygter jeg lidt at boosters holder op med at virke i en af de kommende opdateringer, for det er tydeligvis en glitch. :)

Ja, det afholder mig også lidt fra at begynde på det med boosters. Jeg har til gengæld lige bygget mig en waterfall elevator til mit tårn. Som jeg ser det, udnytter det system ikke en glitch, men bare en fundamental del af fysikken i spillet. Så jeg regner ikke med, det er noget, der bliver "rettet" :)

Sumez>
Men jeg har indtil videre kun haft helt til at støde på en enkelt diamant-"åre" (på 4 blokke), til gengæld finder jeg konstant redstone. Havde ikke troede at diamant var -SÅ- sjældent.

Det kommer vist meget an på held. I begyndelsen skovlede jeg diamanter sammen i rå mængder. Men nu er det efterhånden også et stykke tid siden, jeg sidst er stødt på nogen :/

Sumez>
Så nu er jeg i gang med at optimere min mine, bygge flere baser og genveje og organisere nogle steder hvor jeg kan "powermine" ind den solide klippe.

Jeg kan godt anbefale det, Minecraft-spillerne kalder 'stripmining', men som i den virkelige verden vist hedder 'gridmining'. Det er effektivt :)
AV Intelligent Terminal
KilroyKilroySkrevet 28/09-10 20:43 
Fik spillet til at virke på min Mac og... Wow.

Jeg startede med at grave nedad. Fandt nogle hulesystemer og udforskede. Fandt en lille hule hvor edderkopper spawnede uendeligt. Døde der, og har nu muret den til. Hvem fanden sætter en flot fakkel midt i en grotte befolket af edderkopper?!

Nåede grundfjeldet, fandt både guld og diamanter og har samlet byggemateriale til mit første projekt:

Et slot, med stor omkringliggende mur. Mit eneste problem er at min verden, så vidt jeg kan se, er en verden af øer. Det kræver lidt arbejde at udforske verdenen. Og chancen for at åbne et hul til oceanet er ret stor...
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 28/09-10 21:46 
One of us... one of us...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 28/09-10 22:08 
Killer Bean 2>
Jeg kan godt anbefale det, Minecraft-spillerne kalder 'stripmining', men som i den virkelige verden vist hedder 'gridmining'. Det er effektivt :)

Gridmining bruges i hvert fald i Minecraft-sammenhænge, det giver en mine hvor man dækker området mest muligt, og relativt nemt kan finde rundt. Men i og med at verdenen er uendelig, kan man vel i princippet bare grave ligeud?
Er strip mining ikke det hvor man udhuler et kæmpe område a la en grusgrav, bare lige under jordens overflade?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 28/09-10 23:38 
Er det mig eller er creative mode fjernet? Jeg kan kun vælge SP, som så er survival?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GilucGilucSkrevet 29/09-10 00:12 
Creative mode er bare standarden, survival er alpha... Eller også ved jeg slet ikke hvad du mener?
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/09-10 00:18, rettet 29/09-10 00:23 
Sumez>
Men i og med at verdenen er uendelig, kan man vel i princippet bare grave ligeud?

Selvfølgelig. Når man spiller single player, kan man vel gøre lige hvad man vil :)

Sumez>
Er strip mining ikke det hvor man udhuler et kæmpe område a la en grusgrav, bare lige under jordens overflade?

Jo, netop. De fleste stedder, jeg har læst om mining-metoder i minecraft, bytter de bare rundt på betegnelserne. Og så kunne jeg ikke la' vær' med at lege lidt Kloge Åge ;)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/09-10 00:20 
Dark-Light>
Er det mig eller er creative mode fjernet? Jeg kan kun vælge SP, som så er survival?

Hvis du vil have creative mode, skal du vist bare hente Classic-udgaven.
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/09-10 06:55 
Jeg kan generelt ikke li det I skriver om Minecraft... Jeg har et stykke tid undgået at kigge på spillet ... ... nu er jeg nok nødt til hoppe på... hader jer!
AmbyAmbySkrevet 29/09-10 07:07 
Killer Bean 2>
Dark-Light>
Er det mig eller er creative mode fjernet? Jeg kan kun vælge SP, som så er survival?

Hvis du vil have creative mode, skal du vist bare hente Classic-udgaven.

Men så vidt jeg kan se, så kan man kun spille classic i en browser. Når man går ind på download, er der kun en udgave?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 29/09-10 08:27 
Giluc>
Creative mode er bare standarden, survival er alpha... Eller også ved jeg slet ikke hvad du mener?

Det er vel survival/alpha, der er standarden? Creative mode er en rest fra før spillet fik implementeret crafting og monstre. Ikke desto mindre kommer den færdige udgave af spillet til at inkludere creative, survival og adventure modes. Jeg har ikke selv prøvet creative, men jeg synes netop det fede er survival, hvor man skal arbejde i minerne for at få de materialer man skal bruge til at bygge komplekse konstruktioner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/09-10 10:32, rettet 29/09-10 10:34 
Kilroy>
Hvem fanden sætter en flot fakkel midt i en grotte befolket af edderkopper?!

Var det sådan et lille metalbur med flammer i?

Hvis det er tilfældet, er du nok stødt på en dungeon. Flammeburet er monstrenes spawn source. Du kan enten sætte det ud af spillet ved at placere en fakkel to stedder modsat over for hinanden direkte ved siden af buret, eller du kan mine den, så du selv kan bestemme, hvor monstrene skal spawne.

Det har jeg i hvert fald læst mig til. Jeg er ikke selv stødt på nogen dungeons endnu. Jeg glæder mig rimelig meget til, at det sker :)
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 29/09-10 10:46 
Jeg har lavet en farm ud af en af dem jeg har fundet - ellers er der også mulighed for bare at fylde rummet ud med blokke - så spawner der heller ikke noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 29/09-10 10:52 
Killer Bean 2>
Du kan enten sætte det ud af spillet ved at placere en fakkel to stedder modsat over for hinanden direkte ved siden af buret, eller du kan mine den, så du selv kan bestemme, hvor monstrene skal spawne.

Det har jeg i hvert fald læst mig til. Jeg er ikke selv stødt på nogen dungeons endnu. Jeg glæder mig rimelig meget til, at det sker :)

Jeg er stødt på to, og man kan ikke mine spawneren, blot ødelægge den - men det har man måske kunnet, har læst noget med at hvis en spiller placerede spawneren, laver den grise i stedet, hvilket ellers ville give potentiale for en rimelig lækker baconfarm, som en video på YouTube også demonstrerer.

Fakler forhindrer heller ikke monstrene i at spawne som folk påstår (måske gjorde det førhen). Anden gang jeg stødte på en dungeon lod jeg den i hvert fald stå med en fakkel på hver af de fire sider, mens jeg minede gulvet for at bygge en zombiefarm (nemme fjer! :)), og lige pludselig spawnede en zombie i hovedet på mig. Der gik dog rimelig lang tid før det skete, så det kom rimelig meget bag på mig. :S


Iøvrigt er der altid kister i dungeons (tror altid der er to?), og det er den eneste måde at få sadler. Jeg har tre lige nu, men de er lidt for http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TooAwesomeToUse]awesome to use[/LINK]" target="">awesome to use :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/09-10 11:13 
Jeg har ikke rigtig nogen idé om HVOR vildt det er, men jeg forestiller mig at det er TEMMELIG VILDT! :-)

Minecraft Enterprise 1:1
HeroldHeroldSkrevet 29/09-10 11:18 
Det er temmelig vildt - jeg mener dog at han har importeret skelettet fra et andet forlist projekt han havde arbejdet på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/09-10 11:27 
Sumez>
og man kan ikke mine spawneren, blot ødelægge den

Du har ret. Når jeg så videoer med monsterfarme, gik jeg ud fra, at man kunne flytte spawner'en. Men de er selvfølgelig lavet 'on site' :D

Sumez>
og lige pludselig spawnede en zombie i hovedet på mig.

Kunne det ikke bare have været en mindre glitch i spillet?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 29/09-10 11:41 
Nu må han så i gang med indendørsområderne :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/09-10 11:42 
Killer Bean 2>
Kunne det ikke bare have været en mindre glitch i spillet?

Det er ikke utænkeligt, men er det ikke mere sandsynligt at en monsterspawner bare virker indtil man ødelægger den? Zombier spawner jo i forvejen i mørket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 29/09-10 11:48 
Jeg mener også at de virker uanset hvad, men jeg har ikke været udpræget grundig med placeringen af faklerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/09-10 12:03 
Okay, så er der vel ikke andet at gøre end at 'pakke den ind', indtil man skal bruge den :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 29/09-10 12:21 
Det er hvad jeg har gjort. :P
Efter jeg begyndte at lege med min jernbane har jeg ikke haft tid til at arbejde på min zombiefælde :)

Hvad er det bedste program til at optage videoer fra Minecraft?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 29/09-10 17:55 
Jeg har lidt svært ved at blive hooket, når man prøver at overleve den første nat. Man står i en hule og venter til det bliver lyst? Kan man ikke spole? :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 29/09-10 18:08 
Venter? Du skal da arbejde! Få lidt træ med ind og du har værktøj til hele natten!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GilucGilucSkrevet 29/09-10 22:00 
Ja præcis - møblér, læg slagplaner, gå på toilettet eller grav en kælder til din hybel ;)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/09-10 23:19 
Sumez>
Hvad er det bedste program til at optage videoer fra Minecraft?

Det eneste program jeg kender af den slags er:

Fraps
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-10 07:46 
Der er en eller anden der har lavet Starship Enterprise 1:1 i Minecraft

http://www.youtube.com/watch?v=kn2-d5a3r94
SumezSumezSkrevet 30/09-10 08:43 
Herold>
Venter? Du skal da arbejde! Få lidt træ med ind og du har værktøj til hele natten!

Ja for satan! Spillet går jo ikke bare UD PÅ at overleve fordi det hedder survival! Jeg bruger selv utrolig lidt tid udendørs, og da næsten kun for at bygge jernbane mellem mine "hot spots", eller når man en gang i mellem skal farme træer og grisebøffer eller fjer. Når først du har fået bygget dit shelter er det jo bare i gang med at bygge det større og større og større, eller nedad i jorden og udforske de store huler og sjældne mineraler der gemmer sig dernede - her er det jo også lige meget om det er nat eller dag (tror jeg??)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/09-10 08:44, rettet 30/09-10 08:44 
Darkbeat>
Der er en eller anden der har lavet Starship Enterprise 1:1 i Minecraft

http://www.youtube.com/watch?v=kn2-d5a3r94

Det kan være han bør slå sig sammen med ham, Hyako nævner lidt længere oppe :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 30/09-10 08:59 
Jeg har nu gang i tre beskedne projekter.
1) At bygge et lille tårn, bare for at se hvor højt sådan et kan blive.
2) Blive færdig med at plane min grund, gøre den omkringliggende mur tykkere og bedre, samt bygge et drivhus.
3) Fortsætte mine tunnelbyggerier, deriblandt forsøge at grave mig hen til de huler jeg VED ligger i nærheden.

Jeg har desuden besluttet at alle diamanter jeg finder, vil blive brugt på værktøjer, da de bare holder så meget længere end jernredskaber.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 30/09-10 09:37, rettet 30/09-10 09:40 
Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal bruge diamanterne til (udover min jukebox! Endelig kan jeg afspille min plade). Det bliver sikkert kun til en diamant-hakke. Men først og fremmest skal jeg i hvert fald have et diamantsværd. Man bruger alligevel sværdet så sjældent, og jo hurtigere man kan komme af med fjenderne jo mindre er risikoen for at dø. :)

Økser, plove og spader vil jo være totalt overkill at lave i diamant, de ødelægger/plover alligevel alt i et eller to "stik". Men jeg ved også at hvis jeg laver en diamanthakke vil jeg nok alligevel aldrig bruge den, fordi jeg ville ærgre mig over at have brugt den hele på bare at grave gennem solid sten.

Jeg læste iøvrigt at værktøj bliver opbrugt dobbelt så hurtigt på blokke, de ikke er "beregnet til". Så selvom det måske er lokkende at bruge sin hakke på grus, når man er løbet tør for spader, er det en rimelig dum idé.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/09-10 10:15 
Sumez>
Men jeg ved også at hvis jeg laver en diamanthakke vil jeg nok alligevel aldrig bruge den, fordi jeg ville ærgre mig over at have brugt den hele på bare at grave gennem solid sten.

Gør det alligvel. Du vil ikke fortryde det. Den holder meget(!) længere end en jernhakke. Og når det kommer til stykket, er diamanter ikke SÅ sjældne :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 30/09-10 10:33 
De er alligevel sjældne nok til at jeg stadig kun er stødt på dem én gang :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/09-10 10:43 
Det' jo bare fordi, du har være uheldig ;)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 30/09-10 10:50, rettet 30/09-10 10:51 
Det hjælper mig jo ikke. :P Hvis min verden har meget få diamanter, kan jeg ikke gøre så meget ved det.

Skal man iøvrigt bruge diamanthakken for at kunne mine obsidian? Synes ikke jeg kan få det op med min jern- eller stenhakke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/09-10 11:08 
Sumez>
Hvis min verden har meget få diamanter, kan jeg ikke gøre så meget ved det.

Min pointe er, at du måske bare ikke har fundet dem endnu ;)

Sumez>
Skal man iøvrigt bruge diamanthakken for at kunne mine obsidian?

Jep.
AV Intelligent Terminal
KilroyKilroySkrevet 30/09-10 11:15 
Jeg havde nok diamanter til at lave en rustning (dragt, bukser, støvler) og samtidig have to til overs til en jukebox og en spade.
Den spade var det hele værd!
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 30/09-10 11:19 
Jeg kan godt anbefale et diamantsværd. Det er stort set uforgængeligt, og det kan lægge en creeper ned på to slag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 30/09-10 11:54 
Killer Bean 2>
Det eneste program jeg kender af den slags er:

Fraps

Er der ikke noget gratis? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'076 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig