X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Højttalere til brug med VGA-kablet


Svar
WehnerWehnerSkrevet 21/09-10 11:02 
Jeg er utilfreds med mit højttaler-sæt, og vil især have et uden subwoofer, da jeg er træt af den lidt uldne basklang, det let giver.

Det er min pc-monitor, jeg anvender med min Xbox, så det skal være et sæt, hvortil jeg kun koble VGA-kablets lydstik og dermed bruge højttalerne til både pc og Xbox. Med andre ord skal højttalerne have enten mini-jack eller phono-indgang i tillæg til de mere normale stik.

Nogen der har noget, I kan anbefale?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/09-10 15:06, rettet 21/09-10 15:09 
Creative har lavet nogle 2.0 sæt som lyder udmærket.
Mener det er Gigaworks T20 jeg har hørt, men der findes flere.

EDIT:
Men jeg har også hørt et sæt som lignede den billige model Inspire 245, og de lød ikke godt.

Creative > Højttalersystemer
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 03/10-10 23:51 
T20 og T40 ser begge fede ud. Jeg må se, om ikke de har dem i en fysisk butik i nærheden, så man om ikke andet kan se, hvor store de er.

Det lader til at Creative er gode til det med ekstra indgange, for det var også sådan et sæt jeg endte med sidst, men altså desværre med subwoofer.

Tak for hjælpen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/10-10 01:20 
Der står da hvor store de er på siden der.
WehnerWehnerSkrevet 04/10-10 13:52 
Ja, men det er noget andet at se en ting end at læse nogle mål.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig