X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Til velgørenhed


Svar
HulleHulleSkrevet 20/09-10 12:02, rettet 20/09-10 12:03 
Hvorfor ikke komme af med lidt gammelt ragelse og samtidig støtte en god sag?

Betingelserne er simple: Skriv hvad du har til salg, og evt. hvad det skal koste.
Når tingen er solgt, gives pengene til et godt formål som eksempelvis WWF, Red Barnet, WSPA eller Kræftens Bekæmpelse.
Sælger bestemmer som udgangspunk formålet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 20/09-10 12:02 
Jeg lægger gerne ud med følgende ting til salg:

Højttalere, Surroundsystem i 5.1. Fra Thrustmaster.
Til hjemmebiografen og spil. Passer til alle nye spillekonsoller, TV og DVD/Bluray afspillere. Sættet leverer lyd i Dolby Digital, Dolby Pro Logic eller i stereo. Der medfølger optisk kabel mfl. og en fjernbetjening.
Prisidé: 399 inklusiv fragt.

Tegneserier:
Supermans Død (3 blade)
Akira 1-2
Mis og Fister 1-3
Ridder Goodwill 1 (Bemærk at der er klippet i nederste højre hjørne)
Spiderman VS Superman (2 special blade)
Garfield nr. 5. (Why?)
Prisidé: Aner det ikke.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/09-10 12:13, rettet 20/09-10 12:14 
Mega fed idé :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
majjohamajjohaSkrevet 20/09-10 19:44 
Jeg har hverken intention om at købe, hvad du har sat til salg, eller sætte til salg selv, men jeg bifalder alligevel idéen.
Alf81Alf81Skrevet 21/09-10 10:35 
Har Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts og Tomb Raider: Underworld liggende til 360. Begge i PAL og CDerne er i meget god stand, hvilket slet ikke kan siges om æskerne - den ene er slidt og den anden har fået slået et stykke af.

Kunne egentlig godt tænke mig at bytte til noget andet 360 shite, men hvis nogen har et sølle bud, så giv lyd!
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig