X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gitter til granit?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 19/09-10 14:23 
Hvor kan man købe sådan nogle gitter søjler hvor man kan putte granit sten eller natur sten inde i, til ude i haven, og hvad koster sådan nogle?, nogle der kan hjælpe?.
I love monster land
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/09-10 15:59, rettet 19/09-10 16:00 
Umiddelbart via google kunne jeg finde det her, det virker umiddelbart til at deres produkt kan tilpasses specifikke behov :)

nok nemmere at spørge dem hvad det koster, men siden det ikke umiddelbart fremgår, er det sikkert dyrt ;)

det må være det her..
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/09-10 16:50, rettet 19/09-10 16:50 
Hehe, fattigmandsstensætning :)

Det' sgu cool nok, hvis man bruger det i sammenhæng med noget moderne kubistisk byggeri. Men nøøøøj hvor får det mit pis i kog, når jeg ser de små victorianske rækkehuse i Århus, hvor ejeren pludselig rydder den tilhørende frimærkehave og erstatter den med sorte granitskærver og sådan nogle stenmure. DET er fanme vandalisme! Og så er det sikkert de samme tosser, der ikke synes graffiti kan være kunst.
AV Intelligent Terminal
GilucGilucSkrevet 19/09-10 23:49 
Smut ned i et hvilket som helst byggemarked/havecenter, og voila! Sværere er det ikke :)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig