X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iTunes og iPhone!


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 17/09-10 07:48, rettet 17/09-10 07:49 
Jeg står i den situation at jeg lige har erhvervet mig en Iphone 4, som erstatter min ellers udemærket 3GS'er.

Naturligvis vil jeg gerne have alle mine app's, musik osv. fra 3GS overført til 4'eren. Normalt ville jeg bare have sync'et min Iphone 4 med Itunes.
Uheldigvis er min Mac til reperation og ETA på den er 2 uger, hvilket jeg ikke har lyst til at vente på.

Jeg har prøvet at sync'e min 3GS med itunes på en anden mac, og derefter til Iphone 4. Men jeg har kun fået sms'er, kalender og indstillinger med over.
Den nægter at overføre apps.

Jeg overvejede at downloade alt manuelt, men jeg kan se de apps jeg allerede har betalt for vil komme til at koste mig igen.

Når jeg så endelig får min egen Mac igen, vil jeg jo gerne benytte den, uden jeg kommer til at miste licenser.

Er noget af dette muligt?
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 17/09-10 07:55, rettet 17/09-10 07:56 
Du skal i iTunes gå under Butik, og vælge "Godkend denne computer". Derefter kan du højreklikke på din iPhone, og vælge "Overfør indkøb".

Når du så får din mac igen, går du ind i butik igen, og vælger "Fjern godkendelse".
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-10 11:38 
Nu hvor emnet er oppe...

Kan man få fjernet godkendelse fra en computer man ikke længere har?

Jeg har to gamle PC'er registreret som jeg ikke længere har.
SonicSonicSkrevet 17/09-10 11:55 
Hm, du kan vist godt nulstille godkendelser over hele bordet, men så bliver din nuværende vist også fjernet. Det skulle dog ikke være noget problem, da du bare godkender den igen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-10 11:56 
ok :)
HeroldHeroldSkrevet 17/09-10 14:33 
Du kan bare kun gøre det én gang om året.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 17/09-10 14:55 
Og kun når du har brugt alle 5 tilgængelige godkendelser.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 17/09-10 15:12 
Det loft har jeg ikke nået endnu - men rart at vide man ikke er helt lost når/hvis det sker :)
HeroldHeroldSkrevet 17/09-10 15:14 
Og det skal være på en tirsdag!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/09-10 15:20 
Damn ham Steve Jobs!
enfenenfenSkrevet 17/09-10 16:22, rettet 17/09-10 16:25 
Sådan er det :)

Jeg har lige gjort det, da jeg havde brugt alle 5 godkendelser, og kun havde 2 af de godkendte computere tilbage i stalden.
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 18/09-10 08:43, rettet 19/09-10 06:46 
Sonic>
Du skal i iTunes gå under Butik, og vælge "Godkend denne computer". Derefter kan du højreklikke på din iPhone, og vælge "Overfør indkøb".

Når du så får din mac igen, går du ind i butik igen, og vælger "Fjern godkendelse".

Det virkede! Fantastisk :)

Jamen, så står jeg jo og har en 3GS til salg ;)
Edit: Havde.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig