X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Gear Solid: Rising


Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/09-10 14:23 
Ny TGS 2010 trailer...

Lige her!
155 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SonicSonicSkrevet 26/01-13 23:08 
Tror jeg må have det her. Demoen kører godt nok imponerende.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 27/01-13 22:45 
millennium>
Hvordan dælen klarede i den første boss? Jeg fik så mange trynetæsk mens jeg febrilks prøvede alskens trial-and-error i 60 fps. Indtil jeg gav op og slettede demoen.

Jeg elskede styringen og cut-everything-to-pieces dynamikken, men er ikke så vild udfordringen.

Hvilken boss er der i demoen? Jeg har spillet det fulde spil, men må ikke sige så meget om det - men hvis du kan fortælle hvilken boss det er, har jeg nok et hint eller to :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 27/01-13 23:20 
Katte-bossen der er i demoen (fangede ikke lige navnet) er ret tricky, og sindsyg hurtig. Jeg spammede den hårde attack på den, i kombination med hoppen. Jeg samlede også en del health packs op rundt omkring på banen. Men ja, den var ok svær at få ned.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 28/01-13 15:11 
Det er en hund :D

Ja, den er ret irriterende. Jeg dodgede meget, brugte Zan-Datsu på de goons han sender ind, og så ellers slide-attack og fuld skrue i den åbning, det første angreb burde give.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 28/01-13 15:23 
Ja, det var hunden, katten ... what ever-tingen, med motorsave alle vejne.
Jeg stod helt af, fordi den var så latterlig hurtig og jeg nåede slet ikke at studere taktik og metoder, før Snake ... undskyld, Raiden, lå på jorden.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 28/01-13 18:34 
Synes ikke bossen var så svær. Andet forsøg og den var færdig (spillede på normal)
millenniummillenniumSkrevet 28/01-13 19:55 
Så er det nok bare min hjerne der mangler watt. :-D
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 30/01-13 22:14 
Evt. var det også noget gammelt Bayonetta muskelrefleks der spillede ind; der parerer man også med stick+X :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/02-13 18:17 
Den vildeste fjende i spillet

http://youtu.be/kGBH4QpAYEE
nerosnerosSkrevet 01/02-13 18:46 
Hahaha! :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/02-13 02:40, rettet 04/02-13 03:16 
Dude... :D

Metal Gear Solid: Rising
HeroldHeroldSkrevet 04/02-13 03:19 
Der er en del af dem der i spillet :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/02-13 04:28 
Det er fedt der er så mange easter eggs bare i demoen.
SumezSumezSkrevet 04/02-13 08:57 
Dumme japanere :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-13 10:08 
Sjovt, da min kammerat spillede demoen og huggede efter katten lavede den ikke de der hop :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 04/02-13 12:34 
Døde den? :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-13 12:50 
Næ :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/02-13 17:18 
Hov... Det gif billede jeg prøvede at linke i min "Dude" post kom ikke med.
Her er det i youtube format

http://youtu.be/FbvKsqrJE9M
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/02-13 09:10 
Quicklook og Review oppe på Giantbomb

http://www.giantbomb.com/reviews/metal-gear-rising-review/1900-560/
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 09:17, rettet 19/02-13 09:22 
Så kom de første reviews:

IGN: 8.5 http://www.ign.com/articles/2013/02/19/metal-gear-rising-revengeance-review
Gamespot: 8.5 http://www.gamespot.com/metal-gear-rising-revengeance/reviews/metal-gear-rising-revengeance-review-6404018/
Gamereactor: 7 http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/150991/Metal+Gear+Rising%3A+Revengeance/

Tjjooo.....
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/02-13 09:29, rettet 19/02-13 09:30 
Gametrailers : 9.2...
http://www.gametrailers.com/reviews/sx5nyg/metal-gear-rising--revengeance-review

Eurogamer: 9
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-19-metal-gear-rising-revengeance-review

Tjaa....
SumezSumezSkrevet 19/02-13 09:56 
Dejligt de ikke laver en Gearbox. ;)
Var ikke imponeret over demoen, men den var da ganske underholdende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 09:58, rettet 19/02-13 10:00 
Heh! Ny term: "I kan lige våge på at lave en gearbox". :-)

Men positive anmeldelser ændrer stadig ikke ved det faktum, at jeg har et nytårsforsæt. Ingen nye køb, for et andet er gennemført. :-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/02-13 10:06 
millennium>
Ingen nye køb, for et andet er gennemført. :-D

Det samme her - ingen nye køb før et tidligere køb er gennemført... eet køb af gangen! :)
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 10:19, rettet 19/02-13 10:20 
Personligt er jeg aller, aller mest spændt på Tomb Raider (hvis de ikke laver en Gearbox). Så forhåbentlig kan Cole Phelps (red L.A. Noire) nå at løse de sidste mordgåder inden Croft kommer.

MGS Revengeance køber jeg helt sikkert ikke til launch pris.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 19/02-13 10:41 
Blockbuster har det til 399. Nogen billigere?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 19/02-13 10:48 
Det samme hos Coolshop. Opdagede at jeg havde opsparet 50,- i bonus hos dem, så var den bestilling sikret :)
SonicSonicSkrevet 19/02-13 11:14 
Bestilte hos bb. Så skal der ninja-slashes på fredag :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 19/02-13 11:45 
Jeg gav det 9 i det nyeste nummer af Gameplay. Jeg morede mig konstant! Der er meget få spil, der lader dig findele en helikopter, og gider at bruge tid på at fortælle dig præcist hvor mange dele du har fileteret den i.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 19/02-13 11:53 
Det lyder som good stuff :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 12:45, rettet 19/02-13 12:49 
Gamerevolution: 2 / 5
http://www.gamerevolution.com/review/metal-gear-rising-revengeance

PlayStation Life Style: 3 / 10
http://www.playstationlifestyle.net/2013/02/19/metal-gear-rising-revengeance-review-ps3/

"Hideo Kojima was right in cancelling Metal Gear Solid: Rising—it just didn’t work. Even he saw that. Instead, someone at Konami had the bright idea to let Platinum Games take over the development. From the ashes, Metal Gear Rising: Revengeance was born, and like any problem child that grows up into an insufferable disappointment, it’ll leave a stain on the reputation of the parents: revered developers Platinum Games and Kojima Productions."

uh-oh...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 19/02-13 13:03 
Ah, værre end Metal Gear Solid 4 kan det vel ikke blive :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 13:07 
He he, har aldrig spillet MGS4. Efter to'eren fik jeg nok af Kojimas tykflydende klichéer. :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 19/02-13 13:16, rettet 19/02-13 13:17 
Jeg har lært at elske 2'erens seriøse screw-ups, da det hele giver en eller anden form for abstrakt mening, hvis man prøver at se spillet som andet end blot en mundan historiefortælling.

4'eren (og sådan set også 3'eren, men den undslipper ved at være en prequel) tager serien tilbage til den "simple" historiefortælling, men spænder fuldstændig ben for sig selv, i og med at den bygger på 2'erens gennemsyrede kompleksiteter, og glemmer fuldstændig at tænke på holdbart gameplay henad vejen. Havde de så bare gået overlagt efter en campy b-films-stemning, kunne det måske være gået, men det tager sig selv for seriøst.

... in my opinion, selvfølgelig :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/02-13 13:26 
Jeg synes virkelig at Platinum Games har fået lov til at folde sig ud i Rising. Grunden til at det blev droppet til at starte med, var at de ikke kunne lave det ekstravagante pølseskiveri, de gerne ville. Da det så blev muligt, var det back on. Jeg synes det virker vildt godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 15:07, rettet 19/02-13 15:08 
Jeg håber blot Raiden beholder tøjet på i denne omgang. :-P

Den nøgen-stealth-sekvens fra MGS2 var helt af helvede til.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/02-13 16:52, rettet 19/02-13 16:53 
Kojima har lagt et par billeder op på Twitter af en nyskåret politibil fra deres autograf event.

Metal Gear Solid: Rising
Metal Gear Solid: Rising
Metal Gear Solid: Rising
Metal Gear Solid: Rising
Metal Gear Solid: Rising
SumezSumezSkrevet 20/02-13 10:51 

Nu fik jeg lige læst de to anmeldelser, og jeg synes bare det bekræfter Eurogamer-anmeldelsen.
Selvfølgelig vidner det bestemt også om at spillet "ikke er for alle", og at mange nok vil være enige med de to anmeldere - men teksterne vidner også om anmeldere der går ind i spillet med helt gale forventninger, og på den baggrund ikke gider/kan sætte sig ind i hvordan spillets kampsystem fungerer. Kampsystemet som, at dømme ud fra Eurogamer-anmeldelsen, er det der løfter hele spillet og gør det til et unikt produkt indenfor beat'em up-genren.

Gamerevolution-anmelderen skriver direkte at han opgav at sætte sig ind i systemet, skiftede til easy, og spillede det som en button-masher, og klandrer derudover spillet for ikke at være et stealth-spil, noget der så vidt jeg ved aldrig har været lovet eller på nogen måder antydet overhovedet.
PlayStation Life Style kritiserer plottet (noget der, hvis man skal tro Eurogamer, er komplet underordnet i forhold til de ting der gør spillet godt), og missionernes længde, som han synes er for korte, på 20 minutter. Hvordan dette kan være en _negativ_ ting, er jeg komplet uforstående overfor - hvis der er noget der kan være trættende er det da netop enkelte missioner, der trækkes til en evighed.

Der er dog, for at være fair overfor de to negative anmeldelser, meget der tyder på at kampsystemet kan være utroligt besværligt at få fornemmelsen for, og det er en forudsætning for at kunne holde af spillet. At "PlayStation Life Style"-anmelderen kom til slutbossen uden at nå det punkt er måske lidt en advarselslampe.


Som jeg nævnte er jeg ikke selv særlig imponeret over demoen, men anmeldelserne giver mig lyst til at have spillet nu. Det lyder også som om man helst skal spillet det på hard, for at kunne dyrke kampsystemet ordenligt.
Husk børn, at læse teksten til anmeldelser, og ikke kun scoren. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 20/02-13 12:56 
Sumez>
Gamerevolution-anmelderen [...] klandrer derudover spillet for ikke at være et stealth-spil, noget der så vidt jeg ved aldrig har været lovet eller på nogen måder antydet overhovedet.

Du vil ikke tro på, hvor mange der sidder og skriver vrede beskeder på internettet over at Rising ikke er Stealth og derfor slet ikke et Metal Gear-spil. Det er utroligt (deprimerende).
Kilroy Was Here
millenniummillenniumSkrevet 20/02-13 13:03 
De kan da bare spille Hitman i stedet. Hvad er problemet? :-P
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 20/02-13 21:30, rettet 20/02-13 21:31 
Platinum Games = Stealth ?

Ahaha! Fjolser :D

Iøvrigt meget pæn skåret politibil !!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 10/03-13 18:19 
Hvad siger folk til det er det verdens bedste spil?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-13 18:20 
Jeg tror det er lige noget for dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/03-13 18:35 
Fortæl mig lige hvorfor jeg ikke har det så ;-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 10/03-13 18:54 
Jeg syntes det er meget langt fra at være verdens spil evur! Men, det er godt, det er smukt, og der er fart over feltet. Det er bestemt ikke noget dårligt spil, det er måske bare lidt "overfladisk". Taget i betragtning af hvad spillet er, er det også helt fint. Go for it Neros.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 27/10-13 07:51 
Ok fik købt spillet igår!

GTAV og hvad der ellers skulle være så fantastisk kan godt lægge sig ned....helt ned!

Den intro spillet har fik da lige blæst mig om kuld inde i stuen. WOW! sikke et fantastisk spil. Det går jo fuldstændig amok det her.

Jeg er især fuldstændig vild med spillets karakter design især på fjenderne.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 27/10-13 08:19 
Jeg elsker spillet uvirkeligt høje framerate. Det går så pisse hurtigt uden at blinke.
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 27/10-13 08:23 
Men er det ikke lige kommet på PS+?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
slk486slk486Skrevet 27/10-13 10:18 
Mener det er november, så lige om hjørnet :)
j/k
HankyHankySkrevet 27/10-13 10:57 
Det har været oppe siden d.24 oktober :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
155 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig