X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Gear Solid: Rising


Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/09-10 14:23 
Ny TGS 2010 trailer...

Lige her!
155 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 18/08-12 15:53 
Det var ment på neros, men ja - den hårde kerne holder til i Vejle ;)
SumezSumezSkrevet 19/08-12 17:20 
Jeg kan godt dele den kasse med dig hvis det er, neros.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/08-12 20:37 
Hehe :D Godt!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 20:37, rettet 19/09-12 20:38 
MGR:R demo med ZoE HD Collection i næste måned.... deja vu anyone? :D

Kilde
HankyHankySkrevet 19/09-12 21:10 
ZoE HD Collection skulle alligevel erhverves, men ja - det vækker bestemt minder :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 21:16 
Ny gameplay trailer fra TGS... daaaaaamn!

http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-20-revengeance-tokyo-games-show-trailer-shows-off-bosses
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 21:21, rettet 21/09-12 21:22 
Ja daaaanmn det ser elendigt ud, typisk PG spil.
SumezSumezSkrevet 21/09-12 22:00 
Ovenstående kommentar kom virkelig helt bag på mig.



Anyway, i frygten for at det der sværd-huggeri kunne bliver noget Skyward Sword-agtigt noget, blev jeg lidt lettet over at se den korte scene i slutningen hvor de demonstrerer hvordan spilleren styrer hvilken vej man hugger i modstanderen, det ser ud til at være temmelig overkommeligt at styre. Spillet ser helt vildt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 22:27 
Sumez>
Ovenstående kommentar kom virkelig helt bag på mig.

Tak, det er altid rart at bidrage med noget nyt til diskussionen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/01-13 02:30 
Her er noget mere gameplay. Det ser fantastisk ud!

http://youtu.be/ivdEli86X-0
BeanoBeanoSkrevet 16/01-13 07:27 
Demoen er også fed, meget lovende spil imo.
millenniummillenniumSkrevet 16/01-13 09:33 
Har demoen liggende på en ZOE collection - måske på tide jeg fik prøvet det.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 16/01-13 11:32 
Hold da kæft det gameplay ser fantastisk ud!!!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/01-13 14:45 
Der skulle komme en demo i næste uge på PSN og XBL.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-13 19:09 
Hvad mener Azzkikr?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/01-13 19:17 
:D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-13 19:23 
Vi kan ligeså godt få det overstået.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/01-13 20:18 
Det ligner et temmelig typisk spil for genren, udover den sword gimmick der som uden tvivl bliver skambrugt i stil med det triviele glide halløj i Vanquish.

Det er sikkert sjovt nok....i en 8-10 minutter.

Men nu må vi se...øh.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/01-13 21:35 
Et overflødighedshorn af optimisme og positivitet som altid :D
millenniummillenniumSkrevet 17/01-13 09:13, rettet 17/01-13 09:13 
Fik prøvet demoen i går, og må sige: Jeg er et overflødighedshorn af optimisme. Eller måske et kræmmerhus - et stort kræmmerhus.

Det følger noget af den savnede filosofi fra Red Faction og Black: Muligheden for at smadre sine omgivelser. Blot med sværd. Så første tid går med at teste spillets grænser og hakke alting i stykker: Fra olietøner, biler, palmer og betonsøjler. Det er en utrolig tilfredsstillende følelse, og hvis det bruges som en velintegreret del af gameplayet, så er det et spil som vil skille sig ud.

Presser jeg testen til det yderste, er det lidt bugs i fysikken, som de måske får rettet inden launch, og jeg oplevede også slowdown hvis jeg virkelig gik amok med sværdet.

Men: Jeg har virkelig svært ved Kojimas overlejrede måde at fortælle historier på. Irriterende overkarikerede personer og unævgteligt mange dialogscener som forstyrrer flowet. Det er ikke blevet meget bedre siden MGS.
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-13 12:36 
millennium>

Men: Jeg har virkelig svært ved Kojimas overlejrede måde at fortælle historier på. Irriterende overkarikerede personer og unævgteligt mange dialogscener som forstyrrer flowet. Det er ikke blevet meget bedre siden MGS.

Det lyder ellers rigtig godt.

Jo flere pauser i platinum games træge og trivielle gameplay jo bedre, hvis da ellers plottet er rimelig interessant.

Kunne være det skulle have en chance alligevel.
millenniummillenniumSkrevet 17/01-13 13:11 
*stikker fingrene i ørene*

la-la-la-la-la-la-la......
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 17/01-13 13:33 
millennium>
Men: Jeg har virkelig svært ved Kojimas overlejrede måde at fortælle historier på. Irriterende overkarikerede personer og unævgteligt mange dialogscener som forstyrrer flowet. Det er ikke blevet meget bedre siden MGS.

Faktisk et plus i min bog med en dosis Kojima-ost :D
millenniummillenniumSkrevet 17/01-13 14:12 
Jeg har virkelig svært ved den ekspressive og melodramtiske tone som kendetegner Hideo, a'la...

"War. It got to me, teared my soul apart and filled my heart with hate. I felt that all love was lost. All those innocent lives lost in powerful men's fight for more power. These ... men has no remose. But I am gonna make them pay for their inhumanity. It's my duty - and my destiny".

*ørle*

Psst... Hideo Kojima - har I brug for en script writer...? :-P
The medium is the message.
KilroyKilroySkrevet 17/01-13 14:22 
Beano>
millennium>
Men: Jeg har virkelig svært ved Kojimas overlejrede måde at fortælle historier på. Irriterende overkarikerede personer og unævgteligt mange dialogscener som forstyrrer flowet. Det er ikke blevet meget bedre siden MGS.

Faktisk et plus i min bog med en dosis Kojima-ost :D

Kojima er et geni, og jeg vil ikke høre tale om det modsatte :D

Jeg har ikke prøvet demoen, men vil downloade den når den er klar. Den sidste trailer så dog voldsomt imponerende ud og jeg glæder mig virkelig til at se hvad Platinum og Kojima kan lave i fællesskab!
Kilroy Was Here
millenniummillenniumSkrevet 17/01-13 14:46, rettet 17/01-13 14:47 
Well, hvis man er blevet en smuuule træt af det langsommelige stealth, og elsker Kojimas typiske skyhøje produktionsværdi, så er der gode odds.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-13 07:52 
Her er noget gameplay fra 4 af bosskampene!

http://youtu.be/pdhZGOCY3Qg
millenniummillenniumSkrevet 18/01-13 09:08 
Den boss-fight som er i demoen har jeg det lidt ambivalent med. Det hele går så vanvittigt og absurd hurtigt, at det kræver meget trial-and-error før man spotter bossens rutiner. Pludselig skal man skifte fra en lettere brainless buttonmashing til en metodisk mekanik. Så er spørgsmålet om spilleren giver op efter X antal game over screens, (nærmere XX antal), eller om man har tålmodighed nok til at indstudere bossens rutine.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 19/01-13 09:52 
millennium>
Pludselig skal man skifte fra en lettere brainless buttonmashing til en metodisk mekanik.

Det er da ikke brainless buttonmashing bare fordi man skal skifte taktik med knapperne? Det er jo det som kendetegner arkade gameplay som Platinum Games tydeligvis er inspireret af og derfor jeg elsker deres spil.

Noget andet er skal vi ikke snart spille noget Max Anarchy folkens?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/01-13 10:00 
Det kan vi godt - jeg har dog ikke spillet det online endnu.

Kan Jap og EU versionerne spille sammen online?
nerosnerosSkrevet 19/01-13 21:11 
Beano>
Kan Jap og EU versionerne spille sammen online?

Det ville jeg mene da man kan vælge region i multiplayer.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/01-13 13:04 
Ja det kan vi vist roligt antage ;)
HankyHankySkrevet 23/01-13 17:15 
Demoen skulle være oppe nu på PSN :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 23/01-13 19:47 
Det skal da lige prøves.
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 23/01-13 23:40 
Så fik jeg spillet demoen igennem, og må indrømme jeg synes det var ret svært at vende sig til styringen, og fandt vist aldrig heeelt ud af hvordan man blockerede angreb. Men ret underholdende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/01-13 22:24 
Jeg synes det virker ret godt - hvert fald imponerende at de har fået det til at køre 60 fps. Dog var det også ret svært, og jeg savnede virkelig en block-knap, i stedet for "x og fremad". Mon ikke det kommer med lidt øvelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 24/01-13 22:59 
Nuclear Detergent>
Jeg synes det virker ret godt - hvert fald imponerende at de har fået det til at køre 60 fps. Dog var det også ret svært, og jeg savnede virkelig en block-knap, i stedet for "x og fremad". Mon ikke det kommer med lidt øvelse.

Man må da kunne blocke det skete et par uventede gange undervejs da jeg spillede demo'en, men jeg fandt aldrig ud af hvordan jeg gjorde?

Ellers er det virkelig vildt at se på! Det føles ret godt at hugge igennem ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/01-13 23:05 
Det kan du også med Firkant/X :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/01-13 23:08 
neros>
Man må da kunne blocke det skete et par uventede gange undervejs da jeg spillede demo'en, men jeg fandt aldrig ud af hvordan jeg gjorde?

Det blev nok ikke tydeligt nok, men det jeg prøvede at sige var at man godt kan blocke, hvis man trykker "x og fremad på analog-pinden" - den manøvre var bare meget svær at mestre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 24/01-13 23:39, rettet 25/01-13 00:14 
Nuclear Detergent>
hvis man trykker "x og fremad på analog-pinden" - den manøvre var bare meget svær at mestre.

Wow sådan ligesom i en rigtig samurai film fedest :D Jeg gav heller ikke demo'en mere en 25 min tror jeg hehe!

Det må afprøves!

Ninja Gaiden gå hjem.
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 24/01-13 23:45 
Jeg er stadig ikke helt solgt på idéen. Gameplayet virkede lidt for rodet efter min smag. Det sjoveste ved demoen var sådan set bare at løbe rundt og hugge alt i stykke men det tror jeg nu også hurtigt vil gå hen og blive kedeligt.

Nu må vi se. Jeg tror ihvertfald lige jeg venter og ser anmeldelserne.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
AmbyAmbySkrevet 25/01-13 07:51 
Konsolkongen>
Det kan du også med Firkant/X :)

Står der ikke Left Stick + Firkant i spillet?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-13 08:10 
Det tog mig også lidt tid at opfatte Parry systemet, men nåede at fange det til bossfighten.
BeanoBeanoSkrevet 25/01-13 08:40 
Er det ikke en tutorial i den nye demo?

Det var der i demoen der medfulgte ZoE HD.
millenniummillenniumSkrevet 25/01-13 09:29 
Hvordan dælen klarede i den første boss? Jeg fik så mange trynetæsk mens jeg febrilks prøvede alskens trial-and-error i 60 fps. Indtil jeg gav op og slettede demoen.

Jeg elskede styringen og cut-everything-to-pieces dynamikken, men er ikke så vild udfordringen.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 25/01-13 09:46 
Beano>
Er det ikke en tutorial i den nye demo?

Tutorials? Den slags gør jeg mig ikke i.

Hvorfor må spil ikke være udfordrende? Det er jo typisk for Platinum Games. Forresten kom jeg til at tænke på at Platinum Games er det nye Treasure :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/01-13 10:10, rettet 25/01-13 10:11 
Øh, hvad har en tutorial med niveauet af udfordring at gøre?

I diskuterer hvordan man blocker, det er den slags man kan lære i en tutorial.
SumezSumezSkrevet 25/01-13 11:43, rettet 25/01-13 11:43 
Beano, det er to forskellige, sideløbende diskussioner. :) Udfordrings-snakken kom af at millennium opgav kampen mod bossen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/01-13 11:45 
Beano>
Øh, hvad har en tutorial med niveauet af udfordring

Det med udfordringen var ikke til dig :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/01-13 11:46 
Ok, så giver det mening :D
155 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig