X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Asura's Wrath


Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/09-10 19:14, rettet 15/09-10 19:14 
Spændende nyt PS3/360 actionspil fra Capcom som udvikles af Cyber Connect 2.

Trailer og billeder her
dpldplSkrevet 15/09-10 19:21 
Ser pænt nok ud, men CC2 har jo vist med deres naruto spil, at de kan lave flotte spil. Selvom UE3 + japan altid lyder som dårlig ide.

Men håber da de ikke har for mange af de QTE´s, den trailer ser ikke lovene ud på det område. :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 11/02-12 18:02 
dpl>
Men håber da de ikke har for mange af de QTE´s, den trailer ser ikke lovene ud på det område. :'(

At dømme efter demoen på Live er spillet nærmest én stor QTE.

Til gengæld er det helt vildt over-the-top sindssygt, på den fede måde, det er virkelig ærgerligt at de ikke har lavet et rigtigt spil ud af det. Jeg tror næsten jeg skal have det alene af den grund.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/02-12 19:44, rettet 11/02-12 19:45 
Ser vildt ud, fed setting og univers det foregår i og jeg har heller ikke noget imod QTE, men der skulle også være andre gameplay elementer.

Det nye DMC ser tilgengæld skandaløst ringe ud, hvad sker der lige for Dante's udseende? (Ninja theory d'oh...)
HulleHulleSkrevet 11/02-12 19:49 
Er det dig der har sendt dødstrusler? ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/02-12 20:04 
Hehe dog ikke :D

Men ja, der er åbenbart nogle fanatiske DMC fans der bestemt ikke er tilfredse med ændringerne fra ninja theory.
nerosnerosSkrevet 11/02-12 23:49, rettet 12/02-12 09:36 
Jeg ser frem til at prøve Asura's Wrath. Jeg blev lidt overrasket over demo'en som næsten var rene QTE's. Jeg ville gerne have set lidt mere rigtigt gameplay.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/02-12 03:09 
OTE?
nerosnerosSkrevet 12/02-12 09:37 
Hold op!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 12/02-12 11:15 
Jeg tror det bliver sådan et spil man køber for at lave et drukspil ud af det. Det er også ok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 23/02-12 09:30 


8/10
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 23/02-12 09:51 
Puha godt ;-) Jeg var lidt bange for hvordan det ville ende, men det review siger jeg SKAL købe det!


"This is a comic-book narrative, at heart, built from an intense, almost embarrassing emotional vividness, simple actions and regular sprays of onomatopoeia. I don't mean that as any kind of criticism, either. Let the details wash through you with the prickly sense of anticipation you get from a good dose of general anaesthetic: deep down, this is about one man who's very, very upset and very, very good at expressing just how upset he is. Asura's a hardnut who's been deeply wronged by his seven demigod colleagues; now, over the course of about eight or nine hours of absolute carnage, he's going to have his revenge. And it's going to be colourful stuff."
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/02-12 11:32 
I won't spoil the rest, but I will say that the ending is so intense, I'm surprised my own head didn't burst into flames and my living room didn't crumble to dust. (I think some of the water pipes burst, actually, but it is a new build so these things happen.)

Jeg er NØDT til at a have det spil, QTE-helvede eller ej :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/02-12 11:51, rettet 23/02-12 11:51 
Sad og så en livestream af det den anden dag. Det har en meget unik levering, nærmest bygget op som en anime serie.

Der er steder der er super seriøse, hvilket er med til at gøre de sjove steder i spillet ret overraskende.

Der var også nogen der nævnte at man kan unlocke Ryu i spillet.
BeanoBeanoSkrevet 23/02-12 12:29 
Unlocke noget i et moderne Capcom spil?

I så fald en unlock kode man køber som DLC :)

Ryu Set to Feel Asura’s Wrath
SumezSumezSkrevet 27/02-12 13:54 
1UP synes det er en virkelig dårlig idé
http://www.1up.com/reviews/asura-wrath-ps3-xbox360

Personligt gør det mig bare endnu mere hooked på spillet. Måske ender vi med en kult-underdog, der bliver must-have i enhver spilsamling :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 24/04-12 22:51 
Nogle der spiller det? Jeg tænker på at anskaffe mig det snart.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 24/04-12 23:49 
Jeg regner snart med at hive det hjem, i allansfald.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 25/04-12 01:46 
Skal vi ikke gemme det til næste SSKT? :D

Det sælges stadig til udgivelsespris alle steder, det ligner ikke Capcom-udgivelser :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/04-12 06:28 
Så længe kan jeg nok ikke vente ;-)

Det må da snart falde lidt i pris? Øv..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/04-12 09:08 
Jeg venter også på prisfaldet :)
Alf81Alf81Skrevet 25/04-12 10:48 
Sumez>
Skal vi ikke gemme det til næste SSKT? :D

Det kunne jeg godt være fristet til at være med på. Tror netop at det er er et af de spil der kunne være sjovt at spille med andre.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-12 11:03 
Hvis du mener at Uncharted 2 er "en helt igennem cinematisk oplevelse" og dermed kun er 4/10 så burde Asura, befinde sig et godt stykke under :)

Jeg venter personligt til det bliver rigtig billigt. Det ligner ikke et godt spil. Sikkert meget sjovt en enkelt gang for historien. Men når gameplayet ser ud til at være så skrabet tror jeg ikke det er noget man gider spille igennem igen senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 25/04-12 11:52 
Bare i demoen af Asura's Wrath er der mere gameplay, end der er i hele Uncharted-serien (kan da lige henvise til min tagline [rømmer åndssvagt]). Jeg sad med et kæmpe smil, helevejen gennem demoen af AW, pga. at det er så over-the-top. Uncharted giver mig røde kinder pga. ladheden.

Når det så er sagt, så er jeg nok heller ikke villig til at give fuld pris for det.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 25/04-12 12:48, rettet 25/04-12 12:48 
Jeg deler i hvert fald den samme holdning som der generelt kommer til udtryk i tråden her. Det ligner ikke et godt spil, det er primært en cinematisk oplevelse uden meget gameplay, men ser så absurd over-the-top ud at det ikke kan andet end at være underholdende på et eller andet plan, og jeg må og skal have det når det når noget der ligner en budgetpris, så man ikke føler man har givet 400 kr for en bunke cutscenes. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/08-12 18:47, rettet 24/08-12 18:47 
neros>
Så længe kan jeg nok ikke vente ;-)

Det må da snart falde lidt i pris? Øv..

Psst, du der... den koster £18 på zavvi nu.
nerosnerosSkrevet 24/08-12 21:26 
SEJT :D
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/11-12 13:17 
Jeg er lige blevet færdig med Asura's Wrath og var godt underholdt hele vejen igennem, på trods af minimal interaktivitet og meget simple mekanikker. Fortællingen og især universet er interessant, men der kunne sagtens være mere kød på. Umiddelbart tror jeg at "spillet" havde egnet sig langt bedre som decideret anime, hvor der også ville være mere tid til at udforske de forskellige figurer og universet.

Og så indeholder spillet selvfølgelig typisk Capcom-DLC: Hvis du vil have en decideret afslutning må du punge ud og købe DLC. Det er godt nok ringe.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig