X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Devil May Cry 5


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-10 16:39 
Capcom har annonceret Devil May Cry 5 på TGS

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=yODXOeKSfH0
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 15/09-10 18:20 
Jeg elsker dantes nye stil, jeg tror det bliver godt med et frisk nyt pust til serien : ) eller man kan håbe på der kommer et frisk nyt pust, det ser da sådan ud : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
BeanoBeanoSkrevet 15/09-10 18:29 
Spændende :)
nerosnerosSkrevet 15/09-10 18:39 
Trist!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-10 18:44 
Jeg håber det bliver mere varieret end 4'eren som ellers var udmærket godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 15/09-10 18:53 
Hva' sulan, er Dante blevet klippet? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dpldplSkrevet 15/09-10 19:08 
For en gangs skyld vil djævlen(mig) virkelig græde. Personlig har jeg altid elsket Dante´s gamle stil.

Og med ninja Theory bag det er jeg kun mere bange, nej kunne ikke lide heavenly sword særlig godt.

Så nu DMC med ninja theory og Ninja gaiden 3 med team ninja´s b hold. :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 15/09-10 19:21 
At de har ændret stilen så drastisk og overladt roret til Ninja Theory, vælger jeg at se som et tegn på at Capcom har opgivet DMC-serien. Men man kan da altid håbe på et udmærket spil alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 15/09-10 19:39 
Jeg kunne nu godt lide Heavenly Sword :!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-10 19:50 
Jeg syntes at han ligner Edward Cullen fra Twilight
dpldplSkrevet 15/09-10 19:51, rettet 15/09-10 19:51 
Jamen så kan du jo måske glæde dig til DMC5? :P

EDIT: Darkbeat: Du skulle bare gøre det hele langt værre? :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 15/09-10 20:33 
Dét der er jo slet slet ikke Devil May Cry!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 15/09-10 20:59 
Enig..
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 15/09-10 21:20 
Fleshmangler>
Jeg elsker dantes nye stil, jeg tror det bliver godt med et frisk nyt pust til serien : ) eller man kan håbe på der kommer et frisk nyt pust, det ser da sådan ud : )

Dante er da langt federe end den klamme emo kid.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 15/09-10 22:18 
Nero er emo kid ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 16/09-10 18:29 
Eller mener du den nye Dante ? ... for så vil jeg da sige at den gamle Dante er en del mere emo kid, tænker især på den gamle Dantes emo cut ;P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
jaesjaesSkrevet 09/12-11 14:54 
Et par nye film (nu med mindre emo):
http://gamersyde.com/news_devil_may_cry_shows_more_gameplay-12268_en.html

Kan ret godt lide æstetikken (primært omgivelserne). Det er for tidligt at vurdere gameplayet, synes jeg.
BeanoBeanoSkrevet 09/12-11 14:59 
Lækkert lavet den måde som omgivelserne ændres på - jeg er forsigtig optimist :)
The DaneThe DaneSkrevet 10/12-11 00:01 
Det er så forkert på jeg ved ikke hvor mange måder...

Men (for at være optimistisk) håber der er en god grund til ændringen - andet end "vi synes han skulle se anderledes ud" eller genfortolkning.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-12 21:20 
Ny E3 trailer

http://youtu.be/S2ZseseqE20
SumezSumezSkrevet 14/12-12 23:19, rettet 14/12-12 23:43 
Spillede lige demoen, og er alligevel positivt overrasket.

Først og fremmest er den visuelle præsentation helt i top. Stilen er super-gennemført, og der er kælet meget for detaljerne. Den dæmoniske verden der falder sammen omkring Dante, er fuldstændig over-the-top og indlevende på et næsten Uncharted-agtigt niveau. Det hele står i rimelig skarp kontrast til det tilsyneladende rædselsfulde stemmeskuespil. Men det får man kun glimt af i demoen, så måske er den del ikke så slemt som det lader til.

Det virker desuden som om Team Ninja har forstået DMC-seriens kampsystem, og kontrol-layoutet fra de tidligere spil i serien beholdes, med ekstremt stor mulighed for variation og flow i kampene, der som altid optjener point for stil.

Mine største betænkninger ved spillet er risikoen for at det bliver ensformigt, eller at det bliver alt for korridor-agtigt, og i bedste "next-gen" spil blot kommer til at handle om at lede spilleren gennem en række scriptede sekvenser for at demonstrere hvor smarte udviklerne og hvor flot spillet er, frem for at spille på reelt underholdende gameplay.
Men potentialet er der i hvert fald.

Advarsel: Uartigt sprogbrug
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 15/12-12 01:38 
Jeg spillede også lige demoen, og jeg synes det virkede nederen og som alt andet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 15/12-12 01:43 
Hanky>
Jeg spillede også lige demoen, og jeg synes det virkede nederen og som alt andet.

Jeg synes godt nok, at styringen er anderledes end Fifa, men det er nok mig, der ikke har spillet det nok.
SumezSumezSkrevet 15/12-12 01:51 
Jeg tror bare ikke du har prøvet det nye FIFA, så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 15/12-12 01:54 
Jmog>
Jeg synes godt nok, at styringen er anderledes end Fifa, men det er nok mig, der ikke har spillet det nok.

Jeg synes der var mange ligheder.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 15/12-12 07:27 
Hanky>
Jeg spillede også lige demoen, og jeg synes det virkede nederen og som alt andet.

Syntes også det virker sløvt, og den lave framerate hjælper ikke på det :(
SonicSonicSkrevet 07/01-13 18:57 
Nu kommer spillet vist snart. Er det noget man skal have first day, eller kan man godt vente til det ryger i tilbudskassen?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 07/01-13 19:32 
Tjaa, udfra de 30 minutter jeg spenderede med det ved Eurogamer Expo, så vil jeg sige at hvis man kan lide genren, så er der en rigtig god chance for at man vil synes det er sjovt. Jeg var ret imponeret og forstår slet ikke al den kritik der er kommet fra fans (som åbenlyst ikke har prøvet det endnu).

Men vent da til anmeldelserne ruller ind, så er du sikker på det ikke bare er hvad de har vist af spillet indtil videre som er godt,
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/01-13 20:05 
Demoen var ok, men som i de andre DMC er jeg ikke så vild med 3D platforming sektionerne.
Historien virker fint nok, måske lige lidt teenage fanfic-agtig, men det er for tidligt at se.
HankyHankySkrevet 08/01-13 02:32 
Det bliver købt, når det står i min lokale Kvickly til 50,- kr :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/01-13 12:49 
Så er der dugfriske anmeldelser af DmC

Her er en oversigt fra CVG
http://www.computerandvideogames.com/386326/dmc-devil-may-cry-review-round-up-series-reboot-hits-the-high-notes/
SumezSumezSkrevet 14/01-13 12:59 
Det var jo det jeg sagde!! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/01-13 13:01 
Ja, jeg gik også og håbede på at det blev et udemærket spil og det ser ud til at det håb er blevet indfriet :)
BeanoBeanoSkrevet 14/01-13 13:04, rettet 14/01-13 13:05 
Bargain-bin titel :D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/01-13 13:06, rettet 14/01-13 16:14 
Det ligner umiddelbart et fuldstændig normalt og genretypisk hack 'n slash spil. Mit største problem med spillet er at de har ændret Dante's udseende til at ligne en eller anden afdanket narkoman trækkerdreng.

Jeg forstår ikke logikken i at ændre en ok spilfigur som den oprindelige Dante, som de fleste kunne lide, til noget så radikalt anderledes og latterligt som det her.

Omvendt havde jeg heller ikke forventet Ninja Theory rent faktisk kunne lave et spil der ville interessere mig, efter Heavenly sword og Enslaved må jeg indrømme jeg har givet op.

Mage til skod udvikler skal man lede længe efter, eller næh det skal man faktisk desværre ikke =/, ligegyldig genre typisk metervarer er jo det eneste 99% af alle udviklere bidrager med nu om dage...
SumezSumezSkrevet 14/01-13 13:30, rettet 14/01-13 13:30 
Azzkikr>
Mit største problem med spillet er at de har ændret Dante's udseende til at ligne en eller anden afdanket narkoman trækkerdreng.

Devil May Cry 5

Just sayin'
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-13 13:55 
Azzkikr>
Omvendt havde jeg heller ikke forventet Ninja Theory rent faktisk kunne lave et spil der ville interessere mig, efter Heavenly sword og Enslaved må jeg indrømme jeg har givet op.

Heavenly Sword var middelmådigt og Enslaved gav mig så tørre løg at de lignede rosiner. Da man begyndte at se rigtige billeder og filmklip af spillets producer der også lægger fjæs og stemme til Monkey var jeg simpelthen nødt til at stoppe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 14/01-13 14:25 
Konsolkongen>
Da man begyndte at se rigtige billeder og filmklip af spillets producer der også lægger fjæs og stemme til Monkey var jeg simpelthen nødt til at stoppe.

Taseem (DmC's producer)'s Twitter-konto er med i DmC :D
Kilroy Was Here
HankyHankySkrevet 14/01-13 14:51 
Jeg var vild med Enslaved (dog ikke Heavenly Sword) så jeg ender nok med at give spillet en chance, til trods for en noget lunken demo.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/01-13 21:08 
Tameem virker også til at have en tydelig inspiration til Dante's redesign.

Devil May Cry 5
BeanoBeanoSkrevet 14/01-13 21:28 
Det er jo næsten ikke til at se forskel... :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-13 23:09 
Hvad er det dog for et firma? :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/01-13 06:27, rettet 15/01-13 06:30 
Well...

Devil May Cry 5
nerosnerosSkrevet 15/01-13 06:48 
Haha :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 19/01-13 09:35 
Spillet ser da ikke så ringe ud som jeg troede!!

GT review
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig