X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadows of the Damned


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-10 12:09 
Suda 51 og Shinji Mikamis love-child "Shadows of the Damned" er blevet officielt annonceret på EA's pressebriefing forud for TGS 2010. Ser specielt ud... :)

Shadows of the Damned annonceringstrailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 15/09-10 14:13 
Hold op hvor blander det spil mange mærkelige ting sammen ... Bayonetta, Gears of War, Silent Hill, No More Heroes, Brütal Legend m.fl.

Overdrivelse fremmer forståelse, men jeg synes godt nok, at det virker som en rodet punk-affære. Spændende bagmænd, dog.
HeroldHeroldSkrevet 15/09-10 14:22 
Constantine, anyone?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/09-10 14:26 
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal reagere... tror jeg skal se/prøve noget gameplay :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-10 17:06, rettet 15/09-10 17:07 
Jeg synes ellers gameplay-elementerne er helt tydelige flere steder i traileren. Jeg er skeptisk.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/09-10 18:48 
Akira Yamaoka kan altså gøre det bedre end den omgang hævi-crap, der er i den trailer. I crave Silent Hill-agtige ballader :-)
SumezSumezSkrevet 15/09-10 19:12 
Jeg var også ret skuffet over det samme :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 15/09-10 19:14 
Ser frem til at hører mere om det, den trailer viser jo ikke særligt meget om hvordan spillet er.
Men vanquish ser godt ud og mange der kan lide NMH, så der da en chance for spilelt bliver ok.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-11 01:55 
Ny trailer

http://www.youtube.com/watch?v=cSs1_okSzyY
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-11 07:20 
Den overbeviste mig så om at det ikke er noget for mig. KC out.
SumezSumezSkrevet 09/03-11 09:57 
Lige det omvendte her..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/03-11 10:14 
Musikken i traileren trækker gevaldigt fra for mig - forhåbentligt ikke niveauet i spillet. Er ikke helt hypet på det efter traileren :P

Nogen udmelding mht. udgivelsestidspunkt?
HeroldHeroldSkrevet 09/03-11 10:15 
Det er som om alle Sam Raimis gode film lige blev tentakel-voldtaget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 09/03-11 10:30 
Man kan vel altid slå lyden fra. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-11 22:35 
Developer Diary video klip. Meget mere spændende end titlen lyder :D

http://www.giantbomb.com/here-is-a-shadows-of-the-damned-developer-diary/17-4073/
SumezSumezSkrevet 25/05-11 15:16, rettet 25/05-11 15:16 
Lyder som om spillet er blevet "nerfed" ubehageligt meget fra EA's side :(

http://www.1up.com/news/shadows-damned
"It's easier to get into a story if you can explain it to someone in the couple of seconds you have before the elevator you're riding reaches its floor. David DeMartini [head of EA Partners] asked us to remake the story into something where the hero is trying to rescue a girl that's been kidnapped."
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-11 15:38 
Heh. Det overrasker mig ikke :)

Jeg håber alligevel på det bedste.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/06-11 18:58 
Anmeldelser er begyndt at tikke ind fra mindre sites... Ved ikke om der stadig er embargo på som de bryder for at få hits eller noget, men hér er én.

http://www.electronictheatre.co.uk/index.php/xbox360/xbox360-in-depth-reviews/8415-electronic-theatre-in-depth-review-shadows-of-the-damned
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-11 19:33 


Næppe, Joystiq har også deres oppe...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/07-11 15:49 
Jeg er nået til act 4 (vist lidt over halvvejs) i SotD og er indtil videre godt underholdt. Der minder meget om Resident Evil 4 og 5 i forhold til kamp- og upgradesystemet, hvilket passer mig fint. Humoren er tilpas fjollet og lidt hit & miss, men for det meste ret fornøjelig i kraft af de skæve karakterer. Musikken er varieret og understøtter spillets tone glimrende. Bosskampene er sjove, uden at være frustrerende. De har egentlig været forbavsende nemme indtil videre.
"Darkness" elementet, hvor man tager skade i bestemte områder indtil man skaber lys (ved at skyde et gedehoved, naturligvis) kan være småirriterende indimellem, men uden at det kammer over.

Alt i alt er det et sympatisk og ret originalt spil, med mange opfindsomme indslag, der klart kan anbefales. Sammenlignet med et andet spil der blander action og humor, og som jeg spillede lige forinden (Bulletstorm), fungerer det her meget bedre.
(...)
OlimarOlimarSkrevet 16/07-11 04:10, rettet 16/07-11 04:13 


Salgstal tyder på det flopper fælt :/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/07-11 06:00 
En skam for det er ellers et rigtig fint og unikt spil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig