X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tillykke til Super Mario


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 14/09-10 22:44 
Stort Tillykke med de 25 År.
Du har klart dig godt, siden du kom til verden Den 13. september 1985.
I love monster land
GilucGilucSkrevet 14/09-10 23:01 
Ja stort tillykke! Det er selvfølgelig vigtigt at understrege, at det er *Super* Mario, og ikke bare Mario (eller, Jumpman) der havde fødselsdag i går :)

I morgen tidlig vil man på ANR (nordjysk radio, tjek www.anr.dk for netradio) kunne høre et temmelig kort interview med mig, om Super Mario, hans 25-års jubilæum, og hvad han egentlig står for. Samtidig vil man også i morgen kunne læse en artikel på Nordjyske.dk, hvor jeg minsandten også fremstår.

Hehe, det virker som skamløs reklame, men jeg vil lige sige at jeg ikke arbejder for Nordjyske eller noget - jeg blev bare interviewet tidligere i dag, så lidt stolt må man vel have lov til at være ;)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
SumezSumezSkrevet 15/09-10 08:07, rettet 15/09-10 08:07 
Hehe hvordan fandt de frem til dig? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GilucGilucSkrevet 15/09-10 09:35, rettet 15/09-10 10:40 
Gennem N-club, kort sagt :)

http://nordjyske.dk/digitalt/games.aspx?ctrl=10&data=172%2c3666265%2c5%2c3
Han sammenligner den identificérbare Mario med Pac-Man, som er uden personlighed og "bare spiser tic-tacs".

Haha, ja de får det jo til at lyde lidt hårdere end jeg sagde det, men det er vel også sandt nok ;)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig