X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Co-op: Halo Reach


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/09-10 10:10 
Hvad synes I om det?

Er det bedre/værre/det samme som campaign i singleplayer?

Er der nogle der har lyst til at spille noget co-op?

Firefight?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 14/09-10 10:26 
Selvom det ser kedeligt ud trækker det alligevel lidt på mig.....underligt ;-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/09-10 10:51 
Åh, er der Firefight i Reach? Jeg håber de har gjort det lidt mindre frustrerende end den første udgave. :/
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/09-10 12:44 
Firefight er lavet sådan at man spiller 4 mod AI'en på enten mindre multiplayerbaner eller nogle af de passende singleplayerbaner.

Der er så også en type, hvor man spiller 2 mod 2, dvs. derer stadig AI styrede Covenant, men 2 spillere er så Elites blandt grunts og lignende.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/09-10 10:13 
Er der virkelig INGEN på Play:Right, der har lyst til at spille Co-Op, Firefight, Arena eller bare fjol i Forge?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 22/09-10 10:55 
I en mainstream run-of-the-mill first person shooter?!? Pfffft!!1

Just kidding; jeg har det ikke :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 22/09-10 11:18 
Dårlig timing. Skal lige have gennemført capmaign i solo først :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/09-10 11:44 
Jeg er klar på noget legendarisk kampagne :-)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/09-10 12:23 
3of19>
Dårlig timing. Skal lige have gennemført capmaign i solo først :)

Joeh men det kan du jo gøre på en aften - sæt i gang!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 22/09-10 15:05 
Tja, der er jo lige træning og to jobs (en i lufthanven og et progress guild i WoW ;))
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-10 19:11 
Vil gerne spille noget Reach multi med nogen andre Danskere. Er dog først tilbage på min Xbox på søndag.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig