X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Andre der glæder sig til GS: Dark Dawn?


Svar
GilucGilucSkrevet 12/09-10 22:45 
Jeg kunne ikke finde andre emner om det, så nu starter jeg dette. Er der andre end mig, der virkelig glæder sig til Golden Sun: Dark Dawn? Personligt har jeg spillet etteren i adskillige hundrede timer (hvilket jeg selv betragter som temmelig meget, eftersom spillet ikke tager mere end 10 % at gennemføre, af den tid jeg har brugt på det), og også toeren en hel del.

Spillet ligner jo fuldstændig sig selv, altså lige med nogle grafiske "forbedringer". Jeg ved ikke helt om jeg kan lide det, 3D på Nintendo DS er altså bare ikke det fedeste, og jeg ville nu have ønsket at de havde holdt det i den gamle, klassiske stil.

Men hvad synes I? Glæder I jer, ligesom mig, til denne titel?
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
3of193of19Skrevet 13/09-10 09:06 
Jeg glæder mig til det. At Camelot endelig igen laver et rigtigt spil istedet for mærkelige japanske golf mmo'er er et skridt i den rigtige retning.
Jeg så selvfølgelig helst at de forsonede sig med Sega og gik tilbage til at lave Shining spil og redder serien fra den parodi den er blevet, men et nyt GS spil er næsten lige så godt.
SumezSumezSkrevet 13/09-10 09:24 
Jeg synes det er grimt :( Hvorfor laver de det ikke 2D?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-10 18:18 
Jeg synes heller ikke specielt godt om grafikken. Men jeg har for nyligt spillet etteren igennem for første gang og det var rigtig godt. Toeren er jeg et stykke inde i og det virker på flere måder bedre end etteren omend der er en kenneth for meget backtracking.

Jeg er klar på DS spillet når jeg engang er igennem toeren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GilucGilucSkrevet 13/09-10 21:09 
Sumez>
Jeg synes det er grimt :( Hvorfor laver de det ikke 2D?
2D ville jeg også klart have foretrukket. 3D på Nintendo DS *er* altså bare ikke særlig pænt.

Jeg burde også få gennemført etteren og toeren inden Dark Dawn udkommer, men det skal ikke være for historiens skyld - nu hvor jeg tænker tilbage, husker jeg faktisk begge spils historier overraskende godt, selvom det da trodsalt er et par år siden jeg sidst gennemførte dem.
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
happyEDhappyEDSkrevet 13/09-10 21:28 
Ja jeg har heller ikke holdt øje med det da det slet ikke er tiltrækkende som de andre Golden sun.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
GilucGilucSkrevet 13/09-10 21:30 
Hvad er det, du ikke finder tiltrækkende - som til gengæld er tiltrækkende ved de tidligere spil?
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig