X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endnu et minitræf i Århus


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/09-10 21:42, rettet 08/10-10 10:22 
Så! Nu vil jeg #€"#€% forsøge at få lavet mig et lidt mere vellykket minitræf end det sidste, jeg prøvede at få strikket sammen. Mig og min eneste gæst (KroeboCop) fik da drukket en del pils og spillet en masse PGA Tour Golf på MegaDrive, men det ville nu ikke have været skidt med lidt flere deltagere. Jeg har nok ikke plads til meget mere end en håndfuld folk, men det svarer vel også meget ... Se hele indlægget
AV Intelligent Terminal
306 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 10:22, rettet 08/10-10 10:31 
Så har vi hvert fald nok skærme :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 08/10-10 10:29 
Jeps :-)
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 10:31, rettet 08/10-10 11:36 
Nu begynder jeg bare at rydde lidt op, og så skulle jeg ellers være klar til træf (håber jeg).
Så tilmeldte, der ikke har andet at give sig til, kan bare komme forbi, hvis de lige slår på tråden først :)

Forresten har jeg nu en ordentlig grydefuld tomatsovs og en helvedes masse dej stående i køleskabet, så pizzaen er mere eller mindre i hus ;)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-10 11:37 
Killer Bean du har en tynd loddekolbe, tin og multimeter ikke? Har fået en mail mere fra Micomsoft der muligvis kan redde XRGB-3'en :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 11:39 
Konsolkongen>
Killer Bean du har en tynd loddekolbe, tin og multimeter ikke?

Jeg har lidt af hvert stående, ja :)

Konsolkongen>
Har fået en mail mere fra Micomsoft der muligvis kan redde XRGB-3'en :)

Cool :)
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 08/10-10 11:44, rettet 08/10-10 11:48 
Killer Bean 2>
Forresten har jeg nu en ordentlig grydefuld tomatsovs og en helvedes masse dej stående i køleskabet, så pizzaen er mere eller mindre i hus ;)
Det lyder fedt. Hvad gør vi med topping? Er det noget vi henter sammen når vi kommer, har du købt det, eller skal man have noget med? Mine ønsker til topping er: Mozarella ost (eller lignende), skinkestrimler, bacon, rød peber, løg, oregano, majs.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 11:49, rettet 08/10-10 11:53 
Jeg har købt en masse Mozarella (der skulle i hvert fald være nok til alle pizzaerne, hvis der ikke er for mange, der skal have vold meget ost på), og så har jeg købt lidt toppings til mig selv.

Og så regner jeg bare med at vi lave en stafet til Fakta (eller noget) efter forskellige toppings, når folk er ved at være klar på pizza :)

Ps. Jeg har selvfølgelig også købt lidt øl.
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 08/10-10 12:46 
Mere end god stil :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-10 12:48 
Det blir epic! Har i bad og sådan noget i Århus?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 13:04 
Konsolkongen>
Har i bad og sådan noget i Århus?

Hvis du selv medbringer et håndklæde, må du bade lige så tosset du vil ;)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 13:07 
KTC>
løg, oregano

Der er en hel del løg i sovsen (det er 'lumpy gravy', take it or leave it ;) og jeg har en god bøtte oregano i køleskabet :)
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 08/10-10 13:45 
Det er bare helt fint. Jeg må hellere se at få fingeren ud og få pakket noget så jeg kan komme af sted. Jeg medbringer nogle drikkevarer og chips til mig selv og en pakke bacon til pizza (sikkert ikke nok hvis flere gerne vil have), og så selvfølgelig de aftalte ting.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 08/10-10 15:24 
Nu er jeg ved at have pakket færdig. Hvornår kan man komme? Og hvornår ankommer folkene fra lorteøen?
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-10 16:13 
Min internetforbindelse er stået af. Skriver det her på min mobil via WAP (?) :(

Ring, hvis der er noget ...
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-10 13:45 
Jeg har optaget video af sjov fra træffet

http://www.youtube.com/watch?v=kr78JSS_9AQ
HankyHankySkrevet 10/10-10 14:02, rettet 10/10-10 14:11 
Hold kæft det er herligt!

Jeg er ked af jeg ikke kunne komme og være mere med lørdag, men det blev super sent, og så skulle jeg til at fedte med tog og taxa - og med tre timers søvn i sækkestolen dagen forinden, var det min seng der trak mest.

Tak for årets træf - jeg har sjældent grint så meget - og stor thumbsup til dig, Killerbean, for at stå i køkkenet fredag aften og nitte pizzaer sammen. Det er sgu altid lækkert med homebrew!

PS: Hvem vandt konkurrencen? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/10-10 16:19, rettet 10/10-10 22:37 
Jeg vil da også lige sige tak til mine mega cool'e gæster! :D

Jeg var lidt nervøs for, om det overhovedet kunne lade sig gøre at holde et udholdeligt træf for 11 mennesker i min ikke alt for rummelige bolig. Men lige bortset fra den åbenlyse mangel på nogenlunde behagelige sovepladser, synes jeg, det gik bedre end jeg kunne håbe på :)

Ps. hvis der er nogen, som undre sig over, at de har 3 MVS'er for meget i tasken, er det fordi hovedparten af min "samling" er blevet skovlet med. Jeg savner dem nok ikke voldsomt, da jeg ikke har noget at afvikle dem på. Men jeg vil nu alligevel gerne have dem tilbage ;)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/10-10 16:58, rettet 10/10-10 20:44 
Ja det var mega seeejt træf, klart et af de bedste jeg har været til og dope du kom neros!

@KB2:
Dine homebrew pizzaer var 10/10 :=)

@Hanky:
Jeg vandt i et pinball spil til Amiga(KTC ved hvad det hedder), 6 stk. SMS spil :=)

Det med med tourneringere i dårlige spil, var mega sjovt, især det Goal Goal Goal til NeoGeo var et kæmpe hit!

Håber snart vi skal lave noget sammen igen, kunne bare være cool med en projektor så alle kunne følge med i alle kampene, det var lidt træls man nogle gange skulle sidde at lytte kun uden at kunne se.

(jeg joggede i en kæmpe bæ med min sokker og fik det også på mine bukser dumme Gouki >:=C )
Hoid to colony C05 where the computer is...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 10/10-10 17:05, rettet 10/10-10 18:51 
Tak for et rigtigt fedt træf, det var cool at møde nogle af de ansigter jeg ikke havde mødt.

Og Kudos til KB for pizza, det var virkeligt lækkert!


Btw jeg kan ikke huske hvem det var jeg diskuteret 3g dækning i Jylland med, men jeg køre ligenu i tunnelen og der er bedre dækning end mange steder man kommer forbi med toget i Jylland :p
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-10 20:26 
Tusind tak for et super godt træf :)

Det bedste må næsten ha' været at Alfen nikkede Neros' Hori PS2 stick en skalle så to af Sanwa-knapperne gik i stykker. Sorry Søren, men det er fandeme sejt!

Absolut største nedtur var at Kasper og Hanky forlod os lørdag og aldrig kom igen. Min konstante hovedpine hjalp heller ikke :(

Super at møde Neros og Fleshmangler in real life :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-10 21:15 
Jeg er lige landet derhjemme nu og er godt nok træt...

Tak for et super træf og giga-tak til Killerbean for at lave mad og donere for vildt til konkurrence.

Det var fedt at sidde og fedte med sådan nogen Neo Geo cartridges i real life og det var fedt at KTC tog en Amiga med, som også er noget jeg ikke har pillet ved i ihvertfald 15 år.
Alf81Alf81Skrevet 10/10-10 22:09 
Det var et helt enormt hyggeligt træf. Altid fedt at se jer drenge igen!

Det var mange mennesker at være samlet på et og samme sted, så kæmpe kudos til Kælderbenny for at have været en så fremragende vært :)

Neros, det var grand at endelig at møde dig. PM mig lige din adresse, så får jeg lige sendt et par nye knapper :)

Darkbeat, jeg har gået og smågrinet hele dagen over konceptet Bubbacop :D
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/10-10 22:43 
KroeboCop>
kunne bare være cool med en projektor så alle kunne følge med i alle kampene, det var lidt træls man nogle gange skulle sidde at lytte kun uden at kunne se.

Det var faktisk lidt nederen, ja. Jeg overvejede også at bruge væggen over sofaen som lærred, men så skulle der alligevel flyttes rundt på næsten alle møblerne, hvis der skulle være mulighed for at sidde ned. Hvis jeg holder noget igen på et tidspunkt (og ikke er flyttet i mellemtiden), skal det nok være noget med et rigtigt lærred på stativ, som kan stille på mit TV-møbel :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 10/10-10 22:44 
Ja 1000 tak for et MEGA fedt og hyggeligt træf. Så fedt at møde jer alle in real life :D Jeg er ked af at jeg var fuldstændig zombie agtig om lørdagen, men jeg vandt dog en Master System II...Juhuuu :D

Jeg kan heller ikke lade være med at grine over Alf81's headsmash in HORI stick haha! No problem at all, men det er da en meget god måde at få nogle nye knapper på hehe!

Stor tak til Killer Bean 2 som den bedste vært og fremragende koge kunst. Dine homebrew pizzaer var 10/10 som Kroe også skriver ;-)

Jeg synes det var så super fedt at se jer alle og jeg håber meget snart at vi kan ses igen til endnu et træf. Jeg har haft en rigtig fed weekend.

FIST OR TWIST!!!!!

neros aka Master Of Combat signing out for today!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/10-10 23:21 
neros>
Jeg er ked af at jeg var fuldstændig zombie agtig om lørdagen

Det' sgu fair nok. Jeg tror de fleste var lidt kvæstede den dag :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 11/10-10 12:01 
Haha :-)

Jeg ledte lige efter lidt Goal Goal Goal på ebay og se hvad jeg også fandt:

Pleasure Goal Futsal Soccer:
http://www.youtube.com/watch?v=NgZqMRbmGCA

Det ser helt smadret ud men måske har det potentiale! Lydeffekterne er ihvertfald i topform ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/10-10 12:40, rettet 11/10-10 12:42 
Det dér dårlige 3D studio text i starten så helt vildt amatør agtigt ud, men det hér ser til gengæld super sejt ud! Det ligner bare nogen der glæder sig for vildt til at komme i bad efter kampen :D

Endnu et minitræf i Århus

*EDIT* Jeg har aldrig set nogen fodboldspil hvor det begynder at regne midt i kampen. Yiiieeaaaahhhh!!! Nice Shoot!
T.L.OT.L.OSkrevet 11/10-10 12:51 
Tak for et super hyggeligt træf!! ærgeligt at virkeligheden kalder igen, kunne godt have brugt et par dage mere (en lille ferie nærmest)

Mine højtepunkter

Ballz 3D, spillet der brød vandene mellem 2D og 3D gaming

Killerbeans stenovns pizza bunde! bagt på granit plade fra silvan :D

Master Of Combat, nok det bedste 8bit 2D fighter ever?

Darkbeats Outrun modificeret GPS

Og selvfølgelig alt det Neogeo love der skampullede Killerbeans B&O CRT hele weekenden..
nerosnerosSkrevet 11/10-10 13:39 
Darkbeat>
Det ligner bare nogen der glæder sig for vildt til at komme i bad efter kampen :D

LOL :-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 11/10-10 17:12 
Lad os se nogle billeder!!! :)

Iøvrigt synes jeg nu også at standarden er noget hævet ift. sidste træf på den sjællandske jord. Det må vi få gjort noget ved. Dog nægter jeg at fremstille pizza til så mange mennesker haha. Ellers et udemærket triumfkort KB2.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/10-10 17:40 
Juggernaut>
Dog nægter jeg at fremstille pizza til så mange mennesker haha. Ellers et udemærket triumfkort KB2.

Jeg havde dælme heller ikke gjort det, hvis vi var flere mennesker. Den portion, jeg lavede, havde lige præcis en størrelse, som var begrænset nok til, at det ikke gik hen og blev belastende :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-10 16:26 
Her er de billeder jeg fik taget til træffet. Første blev ikke uploadet sammen med de andre og skulle ha' været omkring midten. Der er vidst ikke mulighed for at rette det nu...

Håber det virker for jer med linket her:
http://s40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/KaelderBennyTraef2/?action=view¤t=09102010684.jpg
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 12/10-10 16:49, rettet 12/10-10 16:58 
Det ser jo megahyggeligt ud. Nu vil jeg sku snart træffe igen!

EDIT: Nu får jeg helt lyst til at eje en NeoGeo igen.. :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 12/10-10 16:53 
Gode billeder!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 17:19 
Meget vigtig med et billede af pærerne til min emhætte :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 12/10-10 17:20 
Hardcore posing! :D

Hvad fanden er det der sker med den sivhat?! Hvor kommer den fra? Jeg husker intet om den...
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/10-10 17:24 
Det var én, der hang i mit køkken, da jeg flyttede ind. Og så har jeg bare ladet den hænge. Af en eller anden grund havde jeg regnet med at Kristensen ville have kastet sig over den, men du kom ham vist i forkøbet :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-10 17:29 
Alf81>
Hvad fanden er det der sker med den sivhat?! Hvor kommer den fra? Jeg husker intet om den...

LØL du rendte rundt med den hele fredagen :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 12/10-10 17:46 
Killer Bean 2>
Det var én, der hang i mit køkken, da jeg flyttede ind. Og så har jeg bare ladet den hænge. Af en eller anden grund havde jeg regnet med at Kristensen ville have kastet sig over den, men du kom ham vist i forkøbet :D

Jeg havde nok også taget den på hvis Alf81 ikke var kommet mig i forkøbet. Der er ikke noget bedre end fuld med hat og solbriller ;D
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 12/10-10 18:30 
Fra nu af, er det den officielle træfhat!
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/10-10 21:20 
Dejlige billeder. Fodbold er altså sjovt når det er på Neo Geo.
nerosnerosSkrevet 12/10-10 21:54 
Ja det skal vi have mere af. Jeg bliver jo næsten nødt til at anskaffe mig Güal! Güal! Güal!
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 12/10-10 23:19 
Eller Soccer Brawl :D

http://www.youtube.com/watch?v=m2ovZkQFeg0
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-10 23:45 
Ja det er mega fedt!, har haft det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 13/10-10 06:47 
Det skal jeg også ha ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/10-10 13:50 
Damn hvor er der alligevel mange fodboldspil til Neo Geo...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 14/10-10 17:39 
Jeg har ekstra Metal Slug, Neo Turf Masters og Waku Waku 7 med hjem :/

Jeg mangler til gengæld noget NeoGeo stickers og værk?
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/10-10 18:05 
Alf81>
Jeg har ekstra Metal Slug, Neo Turf Masters og Waku Waku 7 med hjem :/

That would be mine :)
AV Intelligent Terminal
T.L.OT.L.OSkrevet 15/10-10 13:04 
sorry.. det var mig der sorterede MVS'erne søndag :/ Troede det var vores..
nerosnerosSkrevet 15/10-10 20:20, rettet 15/10-10 20:20 
Det var altså allesammen mine :D
Bashful Neophyte
306 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig