X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeres yndlingsanmeldelse?


Svar
StriferStriferSkrevet 09/07-03 22:25, rettet 09/07-03 22:26 
I må da have en yndlings anmeldelse? Det har jeg ihverfald!

Min yndlings er en anmeldelse af Animal Crossing på Geek Culture!

Man behøves ikke nødvendigvis eje spillet! Og det må ikke være en anmeldelse man selv har skrevet!

I må meget gerne lave et link!

EDIT: UPS kan jeg få en mod til at rette overskriften?:/

AC anmeldelse!
XBL Gamertag: ZeNtiX
NaieraNaieraSkrevet 09/07-03 22:31, rettet 09/07-03 23:37 
Sjovt nok tænkte jeg på en anmeldelse på samme side, og af samme "forfatter", da jeg så titlen på det her emne.

Om det er mit "endelige valg" er jeg ikke 100 % sikker på, men lige nu var det altså den, jeg tænkte på...

Jeg læste anmeldelsen for laang tid siden, efter anbefaling fra vores egen Per S, og så igen forleden samme dag som spillet dumpede ind af døren, "bare fordi".

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 09/07-03 22:40, rettet 09/07-03 22:40 
Indledningen til den anmeldelse er god, resten (hvor han begynder at beskrive spilmekanikken) er so wie so.

edit: kommentar til Animal Crossing anmeldelsen =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
StriferStriferSkrevet 09/07-03 22:41 
Hvilken anmeldelse snakker du om?
XBL Gamertag: ZeNtiX
dRxLdRxLSkrevet 09/07-03 22:43 
Er du enig i anmeldelsens "Dragon Warrior VII er uden tvivl det bedste RPG, jeg endnu har spillet." ?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/07-03 22:51 
Det her er guf (Både selve anmeldelsen og spillet):

FFX
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 09/07-03 23:06 
dRxL >
Er du enig i anmeldelsens "Dragon Warrior VII er uden tvivl det bedste RPG, jeg endnu har spillet." ?

Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/07-03 23:06 
Born2Play >
Det her er guf (Både selve anmeldelsen og spillet):

Forkert karakter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/07-03 23:17 
Ja. Det er min eneste "beef".

Spillet skal have topkarakter. Det er banebrydende på mange områder IMO.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-03 00:21, rettet 10/07-03 00:25 
Naiera >
Born2Play >
Det her er guf (Både selve anmeldelsen og spillet):

Forkert karakter.

FFX vil aldrig kunne stå til en topkarakter IMHO. Min entusiasme overfor spillet var dengang ret stor, så i min glædesfråde, blev der ikke plads til at fremhæve spillets svage sider. Det kunne nemt have fået seks, hvilket indholdet i anmeldelsen måske lægger op til. Men det er for lineært til topkarakter... Det er in-diskutabel, i hvert fald i dette indlæg >;) Det havde jeg lige haft oplyst i MSN's senere tilføjede plus/minus-boks, hvis den bare havde været tilgængelig på det tidspunkt.

Reelt set burde denne boks vel integreres i de gamle MSN-anmeldelser > Palle > Tommy ?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KTCKTCSkrevet 10/07-03 06:48 
Min yndlingsanmeldelse må klart være en af Christian Sparrevohn's mere kreative værker, hvor han med stor humor, får anmeldt et spil fra en helt speciel vinkel. Jeg kommer især til at tænke på hans Nicky Boom-anmeldelse, hvor han beskrev hovedpersonen i spillet, som en virkelig figur, der forstyrrede hans skriveri.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 10/07-03 07:36 
Det er så absolut uden tvivl...

Denne!
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 10/07-03 08:35, rettet 10/07-03 08:41 
Jeg husker bedst en Dungeon Keeper anmeldelse i PC Player, den var sgu sjov!

Virtua Fighter 4 Evolution anmeldelsen på MSN er den nyeste jeg lige husker som rigtig god. Samme sted er der en rigtig god Kingdom Hearts anmeldelse.

Lidt OT, men jeg er uenig i at Dragon Warrior VII skulle være det bedste rpg. Det er efter min mening alt for tungt at komme igang med. Jeg nåede over 20 timer ind i det, og syntes at de alle føltes som den første time af Golden Sun (kedelig). Om de sidste 80 timer så er bedre ved jeg ikke :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 10/07-03 09:38 
Rites >
Det er så absolut uden tvivl...

Det kan du ikke mene, han skriver jo som en begejstret femårig på speed, eller er det måske netop derfor?

Tillad mig at citere fra anmeldelsen:
Opposing Forces grafik er fed. Den er mindst lige så god som Half-Lifes. Men de bygger jo på samme engine, og faktisk stjæler Opposing Force Half-Lifes 3D engine. Altså, man bør næsten se Opposing Force som et stort mod. Men altså, grafikken er for fed, våbnene er godt lavede og mændene er for seje.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-03 11:08 
Det er da vældig kodylt sejt at bruge et for fedt ordforråd. Det rammer jo en for vild målgruppe... Mange læser anmeldelser forskelligt og nogle sætter ikke særlig store krav til tekniske beskrivelser. Det er ikke det, der sælger et spil. Men IMHO synes jeg godt man kan bruge et mere personligt farverigt sprog, der giver anmeldelsen lidt mere dybde...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RitesRitesSkrevet 10/07-03 11:39 
Den anmeldelsen er for sjov :)
Og nej, den er på ingen måde teknisk god eller godt formuleret. Bare sjovt, at nogen overhovedet publicerer det.

Vi er et par anmeldere, der har moret os over den gentagne gange i tidens løb.
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/07-03 11:49, rettet 10/07-03 11:53 
Det er vigtigt for mig, at man ved første øjekast kan se at anmelderen rent faktisk har haft spillet i hænderne (Læs: brugt tid på titlen).

Nogle anmeldelser indeholder ikke mere, end hvad man kan se bag på pakken og læse på et par "pre-teen" message boards.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CronossCronossSkrevet 10/07-03 12:12 
Jeg har også set den Opposing Force anmeldelse før, og jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller græde :)

PC Player har indeholdt de anmeldelser jeg vil betegne som de bedste jeg har læst.
Jeg husker anmeldelsen af Warcraft 3 som værende ganske formidabel, og den dobbeltanmelder-anmeldelse af Baldur´s Gate 2 var også brilliant.
RitesRitesSkrevet 10/07-03 12:48 
Enig med Cronoss. Skribenterne på PCP er nok de bedste i DK, efter min mening.

Kim ejer :)
» a winner is you «
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/07-03 08:55 
StrideR >
Reelt set burde denne boks vel integreres i de gamle MSN-anmeldelser > Palle > Tommy ?

Hvis du har lyst til, at skrive konklusion og udfylde plus/minus bokse på 1100 spil, så har vi et lille sommerferie job til dig... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RitesRitesSkrevet 11/07-03 09:08 
Det kan da lige ordnes i frokostpausen? ;)
» a winner is you «
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/07-03 11:00 
PalleJensen >
StrideR >
Reelt set burde denne boks vel integreres i de gamle MSN-anmeldelser > Palle > Tommy ?

Hvis du har lyst til, at skrive konklusion og udfylde plus/minus bokse på 1100 spil, så har vi et lille sommerferie job til dig... :-)

1100...det faldt mig slet ikke ind, at jeg havde skrevet så mange anmeldelser på MSN >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/07-03 11:57 
Hoho...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SolaegSolaegSkrevet 11/07-03 13:05 
Jeg kan vældig godt lide denne her:

Metroid Fusion
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/07-03 13:08, rettet 11/07-03 13:09 
Griberg: Helt enig. Meget fed læsning.

Edit: Når jeg har læst færdig, er jeg parat til mit første Metroid spil :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/07-03 14:05 
Det er i ikke de eneste om at synes. Den er ret lang (ca 20000 tegn), men er vel et definitivt eksempel på, hvorledes man kan skrive en udførlig, lang og humørrig anmeldelse uden, at den egentlig virker for tung at læse igennem?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JimPPJimPPSkrevet 12/07-03 01:31, rettet 12/07-03 13:32 
20000 tegn... så er det ikke en anmeldelse men en rapport ;)

Må give Rites ret i at Kim ejer...

Jeg kan ikke lige sætte en finger, på een bestemt anmeldelse, som har gjort særligt indtryk. Der er dog flere anmeldere som jeg generelt nyder at læse!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
quadquadSkrevet 12/07-03 01:37 
At anmeldelser med lidt humor kan man se tilbage på mange gamle Amiga og Commodore-blade, dengang kunne man åbenbart tillade sig med masser af ironi og humor i anmeldelserne. PCP har meget af den samme humor og deres "ledere" minder virkelig meget om den gamle "anmelder-stil".

På internettet er der bl.a. KC's anmeldelse af DOABV som også er helt fin..
mostwantedmostwantedSkrevet 12/07-03 17:41 
Min yndlingsanmeldelse er også en gammel Pc-Player anmeldelse - Turok!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/07-03 19:16 
Sparregnomen er altid god. Min yndlingsanmeldelse må jeg lige tænke over...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MadsMadsSkrevet 23/07-03 01:58 
Det må næsten være...

...den her!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Bede-xBede-xSkrevet 28/07-03 16:15 
Edges anmeldelse af Super Monkey Ball er fantastisk. Den rammer helt plet og er fantastisk skrevet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 28/07-03 23:02 
DeluxScan >
Sparregnomen er altid god. Min yndlingsanmeldelse må jeg lige tænke over...

Apropos, jeg sad forleden og bladede i nogle gamle "det nye Computer" ude i sommervarmen og faldt over denne her: http://www.playright.dk/arkivtitel.php?id=1960

Now THAT'S a review!
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 28/07-03 23:38 
Jeg har uploadet teksten, så alle kan læse med.

Hvis jeg må sige noget, så tror jeg at den gode Sparrevohn havde spillet for lidt Gradius (og så videre), da han skrev anmeldelsen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig