X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interessant banningsgrund


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 08/09-10 18:36 
Som artiklen går på blev fyren bannet pga. sin adresse. Så lidt ærgeligt når service folk ikke har tid til at tjekke tingene efter (eller bare ikke vil).

aha...
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/09-10 18:40 
Det minder mig om at min gamle chef fik en advarsel pga han hed Wankeren, så lavede han det om til Wankeren60 så var det ok :=S
Hoid to colony C05 where the computer is...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-10 21:12 
Godt ham der Josh ikke boede i Fort Gay, West Vagina... :D:D:D
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 05/03-12 11:13 
Holy hell O_O
Troede næsten ikke at bannings kunne blive mere latterlige.

Jeg hørte for noget tid siden at i Call Of Duty var det blevet så nemt at få en person bannet at det var for latterligt(tror da det er den, men kan ikke finde rundt i alle de forskellige FPS'er xD så tilgiv mig hvis det er den forkerte jeg nævner). Man behøvede ikke engang have en legit grund for det, man kunne bare gå ind på den andens profil, klikke på den lille gule trekant med ! indeni og så var personen bannet. Fuldstændig tåbeligt. Der er SÅ mange der har været dårlige tabere over at være blevet skudt og så gået ind og bannet personen.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
WehnerWehnerSkrevet 05/03-12 11:16 
Man hører så meget - derfor er det vigtigt med kilder :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig