X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videoanmeldelse af Metroid Other M


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 08/09-10 16:10, rettet 08/09-10 16:11 
For 25 års tid siden udkom det første Metroid spil på NES konsollen. Et meget anderledes spil for den tid med stor fokus på udforskning og skattejagt på powerups. Spillet introducerede desuden en af de allerførste kvindelige spil heltinder, Samus Aran

Sidst vi så noget til Metroid var det i Metroid Prime serien på Gamecube og Wii som blev udviklet af Retro Studioes.
Den her gang er det Team Ninja der laver det nye spil.

Se min anmeldelse af Metroid Other M og se om den er noget værd.

Se anmeldelsen her.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HulleHulleSkrevet 08/09-10 19:12, rettet 08/09-10 19:16 
Fin anmeldelse :) jeg er enig i dine synspunkter men havde personligt skåret er point fra karakteren.

Du nævner ikke der pisse irriterende scanne steder, hvor man står stille og skal finde et tåbeligt punkt, før historien går videre. Det har muligvis ikke irriteret dig så meget som det gjorde mig ;)

Jeg har læst mig til at hvis man besøger planeten efter man har gennemført det, kan man gå det hele igennem igen, uden bossfights og de andre soldater er til stede. Det skulle åbne op for en anden boss til sidst, og en anden slutning.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Captain NCaptain NSkrevet 08/09-10 20:41 
Jeg overvejede også at nævne det med scanningen men kunne ikke rigtigt få det flettet ind nogen steder:) I det forrige spil var scanning jo en konstant del af spillet.


Det er også korrekt at man kan komme tilbage til stationen efter spillet er klaret. Den eneste forskel er dog at man har fået alle sine upgrades.

Den rigtige over boss fattede jeg bare ikke noget af. Aner ikke hvem den boss skulle forestille eller hvilken relevance det havde.
Men grunden til jeg ikke snakkede om det var af frygt for at spoile noget for folk.

Tak for kommenten:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-10 21:04 
God anmeldelse. Jeg har lige fået det ind af døren igår og glæder mig til selv at komme igang med det.
ChronoChronoSkrevet 09/09-10 08:55 
Jeg endte på samme karakter i min anmeldelse. Starten valgte jeg at se lidt bort fra, for det starter langsomt og selvom de gør meget ud af tutorials og forklarende tekster, så går der bare noget tid før man vender sig til at alt er lidt anderledes end det plejer at være. Men det er jo faktisk et glimrende spil.

Det overraskede også mig, at jeg faktisk godt kunne lide at Samus taler. Den resterende voice-acting er også virkelig god - langt over Metroid Prime 3 niveau. Klart medvirkende til at historien virker og til tider er ganske rørende. Personerne omkring Samus virker heller ikke så flade og ligegyldige som de gjorde i Metroid Prime 3.

Men ja, det virker dumt at man kan gå i first-person når man ikke har en nunchuck at bevæge sig med - og hvor er det bare kedeligt når Samus i nogle områder går virkeligt langsomt rundt og holder på sin arm-cannon - vel nok tænkt som nogle adventure-agtige historie-sekvenser, men uden ret meget at lave udover at gå, så falder det til jorden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 11/09-10 08:52 
Så fik jeg alligevel også lige samlet de sidste items og nåede 100% - ikke voldsomt svært, når de alle er markeret på kortet. Det var de da ikke før til sidst vel?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 11/09-10 18:37 
Nu er der jo i hvert fald ét nyt item alligevel, og et man får ret tidligt: Diffusion Beam
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig