X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Club Nintendo


Svar
HulleHulleSkrevet 30/08-10 17:13, rettet 13/09-10 01:14 
Jeg har linket min Wii til Club Nintendo. For at gøre dette skal man sætte sin Wii til at man bor i England.
Fordelen er at man kan udnytte de point som man af og til får med sine spil fra Nintendo.

Et spil er ca. 200 Club Nintendo point værd (Stjerner), en maskine ca. 1000 stjerner værd.. Disse point kan man bytte til point som man kan købe for i shoppen.
For hver 400 stjerner kan man få 100 point til at købe Virtual Console spil for. 4000 stjerner indløser altså 1000 (ca. 70 kr.)
Som i kan se, så skal der altså rigtig meget udstyr til at omsætte til værdier.

Men pas på! Det er besværligt og tager rigtig lang tid at indløse stjerner. For hver ting du registrerer, skal du bruge ca. 5 minutter til at fortælle hvorfor du netop købte dette spil, om du har spillet andre osv.

Hvis nogen har nogen koder de ikke bruger, og ikke har intention om at bruge, så aftager jeg dem meget gerne.
Jeg står og mangler 50 stjerner for at udløse 300 point til Wiiware indkøb.
Bare send mig en besked med koden, det ville jeg sætte stor pris på.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 12/09-10 14:10 
Jeg har en ekstra kode til Wii Sports Resort, hvis nogen mangler en? Vær opmærksom på at man ikke kan registrere samme produkt to gange.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
John DoeJohn DoeSkrevet 12/09-10 18:08 
Den vil jeg da gerne have.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
HulleHulleSkrevet 13/09-10 01:14 
Desværre John Doe, men Niera kom først på en privat besked.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig