X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania: Harmony of Despair


Svar
SumezSumezSkrevet 26/08-10 10:25, rettet 26/08-10 10:31 
Nogen der har købt dette spil?

Jeg var egentlig rimelig positivt overrasket over demoen. Gameplaymæssigt var det både udfordrende og føltes som et ægte Castlevania-spil, på trods af at det bare er stykket sammen af brudstykker fra eksisterende spil.

Jeg kan godt lide tilfældighedselementet, der giver en mulighed for konstant at opgradere sin figur med bedre genstande, og selvom jeg kun har spillet alene, kan jeg godt mærke at der er gode co-op muligheder i spillet.


Det virker dog som om at spillet står og falder rimelig meget afhængigt af hvor lang levetid det har. Der er kun én bane i demoen, og selvom jeg ikke engang har været i stand til at gennemføre den endnu, virker det som om at der skal være pænt mange baner i det fulde spil, før det bliver pengene værd (og så vidt jeg kan læse mig til, er der kun 6), og er spillet stadig sjovt når man har fået alt det bedste udstyr til sine figurer?

Jeg har også svært ved at forestille mig at multiplayer fungerer når der er mere end én spiller på samme Xbox, jeg kan i forvejen kun spille spillet, når der er zoomet HELT ind på banen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 26/08-10 13:04, rettet 26/08-10 20:09 
Jeg bryder mig ikke om det, umiddelbart. Der er mange elementer, som grundlæggende ikke passer til et CastleVania spil i min verden. Tidsbegræsningen, kun inventory på faste steder, ingen XP/level up, styringen er forsimplet, kan ikke sættes på pause, hvis man dør = begynd forfra på spil. At spillet er så meget rettet mod coop, at man ikke kan bruge visse elementer og tilgå visse steder, hvis man spiller single, gør mig heller ikke glad. Grafikken er nogenlunde pæn, men selv om sprites er taget fra andre spil, virker bevægelser og effekter "billige". Musikken var ok til at starte med, men bliver hurtigt irriterende at høre på.
Jeg vil virkelig gerne kunne lide det, men jeg har altså svært ved det indtil videre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The DaneThe DaneSkrevet 26/08-10 20:02, rettet 26/08-10 20:03 
Som sagt er spillet rettet mod coop - så det kræver noget at vænne sig til efter min mening.
Det er ganske sjovt at kunne skifte sin figur, og godt at man beholder alt udstyr og exp. fra sidste forsøg for ellers ville sværhedsgraden være irriterende på et exceptionelt niveau (eks. at anden boss begynder at bevæge sig rundt i banen, så man skal have blokeret fælder inden man går igang :p).
Kan roligt sige at jeg havde forventet mig noget helt andet dengang jeg købte det - specielt pga. kameraet startede helt ude i hampen.
Alt i alt et nogenlunde "spil", men har ikke selv kunnet få det prøvet i coop endnu.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-10 14:02 
Hvem har det her og er klar på noget co-op? Jeg synes egentlig det er ok selvom jeg kun er kommet til anden bane :) Grafisk ligger det også langt foran næsten alt andet på arcaden og maskinen generelt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 04/09-10 15:36 
Har det som sagt, og har vidst skrevet mit id på xblive emnet, så du kan bare smide mig på på et tidspunkt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-10 15:40 
Jeg kan ikke finde dit gamertag i tråden :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 04/09-10 16:48, rettet 04/09-10 17:31 
ok, slår det op og retter herinde lidt senere så da jeg har lidt travlt idag :)

This Took Forev på thedane_aw@hotmail.com
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-10 17:36 
Aha! Jeg troede det var et svar til en af de andre i tråden :D Jeg adder dig nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KadaverKadaverSkrevet 05/09-10 17:02 
Konsolkongen>
Grafisk ligger det også langt foran næsten alt andet på arcaden og maskinen generelt.

Hvorhenne i spillet ser man de kvaliteter du fremhæver her? Jeg kan kun se pseudo-HD grafik og hvad der ligner opskalerede sprites, eller noget.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-10 17:09, rettet 05/09-10 17:11 
Du fremhæver alle spillets grafiske kvaliteter helt fint selv.

:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-10 19:05 
Ud over alle de normale Live juletilbud kører Microsoft også daglige tilbud for tiden. I dag er det Harmony of Despair til halv pris.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 24/12-10 10:56 
Hvad er de normale live juletilbud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 27/12-10 12:33 
Jeg prøvede demoen her for kort tid siden og må sige jeg var totalt blæst væk af awZumness, jeg er virkeligt solgt til det her spil !.. desværre var min konto flad og har ingen internet. : (
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Bede-xBede-xSkrevet 27/12-10 13:26, rettet 27/12-10 13:29 
Sumez>
Hvad er de normale live juletilbud?

For ikke at spolere tråden her, har jeg svaret dig i Xbox Live tråden :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 26/01-11 16:14 
Der er kommet flere baner, musik og figurer til Despair og der er vist mere på vej.

Castlevania: Harmony of Despair

Remakes af diverse 8-bit baner og karakterer er en billig måde at cashe ind på, men det virker jo.

Castlevania: Harmony of Despair

De er også begyndt at kigge lidt uden for serien efter inspiration til banerne. Bliver nødt til at elske referencer til Getsu Fuma Den, men med det sagt er spillet efterhånden ved at løbe op i pris. Hvor er det plat at Konami har direkte adgang til min pengepung, når det gælder 2D Castlevania :(

Billeder fra andet DLC
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/07-11 23:39 
Er der ikke andre der spiller det her?
Kunne godt bruge lidt hjælp til at klare anden bane på hard :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig