X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

BioShock Infinite


Reply
BeanoBeanoSkrevet 12/08-10 20:33, rettet 12/08-10 20:36 
Den "rigtige" opfølger til Bioshock annonceret: BioShock Infinite.

Spillet står til udgivelse engang i 2012 på PS3, Xbox 360 og PC.

Eurogamer Preview:
http://www.euroga... Se hele indlægget
199 topic(s).
« < 1 2 3 4 > »

Reply
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 18:33, rettet 18/01-13 18:46 
Det er da set før, synes jeg husker op til flere spil hvor det har været muligt siden dual shock udkom, hvor så X,O firkant, trekant bliver til op, ned, venstre, højre på d-pad'et og omvendt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-13 18:34, rettet 18/01-13 18:34 
Der er southpaw indstilling i rigtig mange FPS'er så jeg forstår ikke helt hvad snakken her går på?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 18/01-13 18:34 
Man burde nok konsultere nogle faktisk venstrehåndede før man laver den slags fjollede indstillinger. Så svære er de da heller ikke at finde. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-13 18:39, rettet 18/01-13 18:39 
At inverte controller mappings er næppe en process der tager dage at udføre. Som sagt har det været brugt meget længe, så der findes vel brugere til det.

Er du selv venstrehåndet, eller hvordan kan du så skråsikkert udtale dig om at det er en "fjollet indstilling"?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 18:48 
Det er da på ingen måde fjollet på fx en dual shock controller? d-pad og knappernes funktion bliver bare byttet om.

Det er da en ganske fornuftige indstilling som alle spil burde have.
SumezSumezSkrevet 18/01-13 18:59 
Jeg kan ikke rigtig modargumentere fornuften i at gøre det fuldt ud muligt at opsætte styringen som man har lyst, jeg finder det bare ekstremt forvirrende at så mange folk har en opfattelse af at "venstrehåndet" betyder en person for hvem alting er åbenbart er omvendt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 19:11, rettet 18/01-13 19:12 
Jeg vil egenligt give dig ret langt hen af vejen nu jeg tænker over det. Det er trods alt tilvænnings sag. Som normalt højrehåndet laver man alligevel de mest komplekse styrings bevægelser med den (dårlige) venstre hånd på analog/d-pad.

Overflødig funktion. Folk der rent faktisk er venstrehåndede har jo vænnet sig til det omvendte alligevel så funktionen vil aldrig blive brugt.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/01-13 10:10 
Jeg er venstrehåndet og har aldrig brugt South Paw eller lignende indstillinger på joysticks.
Men jeg bruger så heller ikke musen i venstrehånd, hvilket der er trods alt er nogen, som er nødt til, så måske er jeg ikke 100% venstrehåndet :-)

Jeg synes det er fint at de laver den slags, men jeg forstår ikke hvordan, eller hvorfor, man kan / vil vende sig til den slags. Alt andet lige løber på et eller andet tidspunkt ind i et spil, som ikke understøtter det. Hvordan spillede man i øvrigt de spil, der kom før dual analog?

Jeg synes bare jeg har en "fordel" i og med at jeg bruger min bedste hånd til de vigtige ting ofte.
Wiimote + nunchuk er dog irriterende f.eks i Zelda fordi de vælger pludselig at flytte styringen over i venstre hånd.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 19/03-13 15:49 
Ken Levine snakker om Bioshock Infinite i 2 timers tid (har ikke selv set det endnu):
http://penny-arcade.com/report/article/ken-levine-talks-his-history-bioshock-infinite-elizabeths-ai-and-more-in-a
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dpldplSkrevet 20/03-13 16:54 
Vil lige advare folk og samme tid dele min glæde!

Lad mig starte med at advare. Der er allerede kommet spoilers på nettet, så pas på!!!


Og jeg kom hjem til en god nyhed. Bestilte spillet fra greenmangaming til PC. Fordi var billiger og tilbød "bedre" gratis spil med oveni, iforhold til steams tilbud(GMG kunne man vælge og ved steam er det xcom. Nu kommer jeg hjem til nyheden at GMG nu også giver xcom med til bioshock. Bioshock 1, Bioshock Infinite, darkness 2 og xcom alt for 37.49€
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/03-13 17:58 
Nogen der ved hvornår review embargoen udløber?
dpldplSkrevet 20/03-13 18:03 
I morgen på IGN og rest er mandag, det hvad jeg har læst.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/03-13 18:09 
Så er der sikret en god score fra dem :D
BeanoBeanoSkrevet 20/03-13 20:40 
dpl>
Vil lige advare folk og samme tid dele min glæde!

Lad mig starte med at advare. Der er allerede kommet spoilers på nettet, så pas på!!!

No kidding!

Jeg var lige på GameFAQs forum for at se om der var lækket review scores, og kom til at se nogen der havde postet en kæmpe spoiler som titel til en tråd :(
Så hold jer fra den slags fora!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/03-13 21:23, rettet 20/03-13 21:23 
I forbindelse med Green Man Gaming's tilbud har jeg en ekstra Steam key til Bioshock 1. Er der nogen der er interesseret i den? Send mig en PM.
millenniummillenniumSkrevet 22/03-13 07:57, rettet 22/03-13 07:58 
Yesssirrrr......

(Men efter som jeg stadig har 1'eren og 2'eren liggende i skuffen - uncompleted - er det ikke spillet jeg køber til launch).


IGN review 9.4
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/03-13 08:10 
Spil 1'eren nu, spil 2'eren når du ikke har andet tilbage, inkl. Infinite.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 22/03-13 20:50 
Vil bare lige sige til folk med PC udgaven, preload af Bioshock Infinite er klar, selv greenmangaming har sendt deres keys ud.

Også læst der skulle være en 10+Gb texture pack klar til dag 1, hvilket forklar hvorfor preload er mindre end "recommed spec" nævner-
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 25/03-13 13:50, rettet 25/03-13 13:50 
Jeg blev helt slået væk af den her anmeldelse, ikke pga. spillet, men pga. anmelderen. Hans måde at kommunikere hvad der gør spillet godt er enormt velgjort, samtidig med at han er rigtig god til at tale til kameraet:

http://www.youtube.com/watch?v=jchIi-vR_js

Han kunne måske godt være en liiiiille smule mere kritisk :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 25/03-13 15:46 
Polygon gav det 10. Efter den første tids begejstring overfor et nyt 'shock-spil, symes jeg luften gik af ballonen. Det har også gjort mig lidt lunken overfor Infinite.

Interessen er for alvor vakt igen.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 25/03-13 15:57, rettet 25/03-13 15:58 
Jeg har det præcis på samme måde. Har ventet et godt spil, men har ikke rigtig følt mig hypet omkring Infinite, det har været så hypet at det virkelig føles som en "mainstream" titel, der er åben for alle de fælder sådan en titel kan falde i for at tiltale masserne.

Men på samme tid var jeg også virkelig virkelig glad for både System Shock 2 og Bioshock, og på alt hvad jeg læser lyder det som en værdig efterfølger til de spil, så hypen er virkelig begyndt at komme tilbage hos mig. :)

Lige nu er jeg mest interesseret i at høre fra nogen der har spillet igennem "1999 mode", og hvad de synes om den. (den aktiveres iøvrigt via Konami-koden :))
Eller allerhelst, nogen der har spillet gennem begge modes, og er i stand til at sammenligne dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 25/03-13 17:06 
Spille igennem begge modes, så kommer du vel nok til vente et kort stykke tid.

Vente de sidste 7 timer bliver sgu hårdt(Gider ikke til at finde AU VPN for spille tidligt). Nå ja giver mig tid til hente en cola + nogen chips til midnats gaming :D
Men er heldigvis ikke på skolehjemmet, da jeg fik påskeferie, så midnat gaming samt smide det hele over på mit tv bliver godt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 26/03-13 07:38 
dpl>
Spille igennem begge modes, så kommer du vel nok til vente et kort stykke tid.

Jeg kan sagtens vente :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/03-13 08:36 
Bilka har spillet til salg fra i dag for 389,- til PS3 og 360. Hvis man ikke kan vente ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/03-13 10:50 
Jeg har spillet et par timer og er meget imponeret indtil videre... Detaljegraden, de visuelle indtryk, den unikke historie og præsentation. På trods af et par kampe og en bossfight har jeg dog ikke følt at det er noget hvor jeg umiddelbart kunne tænke mig at det var sværere, hvilke måske virker som noget mærkeligt argument når de fleste af os nu spiller for udfordringens skyld.... Indtil videre er jeg bare så betaget af verdnen at udforskningen af den er den største glæde.
The DaneThe DaneSkrevet 27/03-13 20:53 
SPOILER-TEKST:
Jeg kan ganske godt lide, at efter man har reddet pigen første gang så støder man ind i et område med en lirekasse der spiller "girls just want to have fun" :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/03-13 12:53 
Så er jeg færdig med spillet efter to massive stræk. Det er godt, det er pokkers godt. Der er sådan set ikke mere at sige.

Men det skal så lige siges, at alt skyderiet er en biting for mig, og det hele handler om historie og oplevelse. Der skal nok være en tosse eller to der anklager spillet for at have dårlig spilmekanik, men de burde nok bare holde sig til CoD så! :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
The DaneThe DaneSkrevet 28/03-13 20:26 
Det eneste negative jeg har at sige om spillet - og det er nok mest min egen fejl :p - men det var først langt inde at jeg fik at vide hvordan man skiftede sine vigors. Så jeg er rendt rundt med de seneste to helt op til da.

Derudover så er der et par mindre gentagelsesfejl i hvad de siger.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
millenniummillenniumSkrevet 29/03-13 14:50 
Hvad er erfaringerne med platform? Rygterne siger at PC køre betragteligt bedre en konsollerne. Men er det så slemt? Skal selv have det på PS3.
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 29/03-13 15:09 
På nuværende tidspunkt kører nærmest alt bedre på PC end konsol(så længe du selvfølgelig spiller på en gaming PC). Digital Foundry har sammenlignet versionerne:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-bioshock-infinite-face-off
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 29/03-13 19:37 
Jeg ved godt at PCen generelt klarer sig bedre end konsollerne, men nogle gange slipper konsollerne meget hæderligt afsted med grafikken. Jvf. Tomb Raider. Men jeg kunne godt mærke, at Dishonored skabte noge kvaler på min PS3. Screen tearing og frame rage problemer når der var mange detaljer og store omgivelser. Tænkte bare hvilken kategori Infinite befandt sig i.
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 29/03-13 20:44 
Har det selv til PS3, og kan ikke sige jeg klager. Der er enkelte steder hvor jeg har fået et ophold med "loading" (2-3 sekunder) hvor man går mellem to lokaler, men ellers skal man være noget pernitten med detaljerne for at se noget der er decideret slemt efter min mening. Men nok også mig som ikke kender nok til det til at genkende det :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DunwichDunwichSkrevet 30/03-13 00:20 
Som med det nye Tomb Raider, så kan Xbox 360 ikke rigtigt længere følge med, og afvikle spillet helt tilfredsstillende. Men PS3 versionen af Bioshock Infinite (og Tomb Raider) er ret imponerende.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/03-13 07:27 
Jeg gennemførte også spillet igår og var virkelig imponeret hele vejen. Det er ikke kun historien og universet der er unikt, men designet i spillets kamp arenaer formår også at være sublime hver gang. Der var på intet tidspunkt en kamp jeg ikke ville spille igen, hvor flere andre spil ellers vil have sektioner hvor man tænker "Åh nej... Ikke denne turret/QTE/scriptede/escort-mission sekvens igen".

Jeg må indrømme at alle brikkerne i historien ikke faldt på plads for mig lige med det samme, men efter at have googlet lidt og fået det skåret ud i pap har jeg fattet det. Det er også nu hvor jeg forstår historien at jeg er begyndt at kunne se symbolikken i flere af spillets øjeblikke og hvor vigtig valget af musikken er i spillet hvis man lytter til teksten.

Det er rart at se at AAA spil stadig kan blive produceret på udviklerens præmisser, at nogen tør tage chancer og ikke ligger under for pres fra udgivere og markedsanalytikere.

Man kan købe et Season Pass til spillet, hvilket betyder at der er DLC planlagt... Jeg er meget spændt på at se hvad det er og håber at det ikke er noget der slår plat på originaloplevelsen.
BeanoBeanoSkrevet 30/03-13 09:09, rettet 30/03-13 09:10 
Jeg gennemførte spillet i går (på PS3) og er vildt imponeret - primært pga. historien, karaktererne, stemningen og lydsiden som er helt fantastisk. Gameplayet er velfungerende og underholdende hele vejen men ikke spillets force i min bog. Grafisk er det lækkert og poleret. Framerate er fin for det meste men lidt tearing nogle steder, f.eks. i hovedmenuen som giver et lidt skidt førsteindtryk.

Er også nysgerring hvad de tre historie DLC pakker kommer til at handle om...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/04-13 11:22, rettet 02/04-13 11:22 
Rent teknisk synes jeg spillet halter på Xbox 360. Det er ret mudret flere steder, og frameraten halter lige ofte nok. Jeg håber lidt på at pc-udgaven bliver portet til PS4 og "andre næste-generations-konsoller", for designmæssigt er det virkelig en perle.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-13 01:55 
Kom nu ind i kampen, internet!

BioShock Infinite
BeanoBeanoSkrevet 08/04-13 08:32 
Ja det er klart en Skyrim reference. Song Bird refererer til SAS Kabinepersonalekonflikten i Malmø i 1978.
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 08:46 
I knew it! Alle sagde jeg var gal, men de skulle bare vide :-D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 08/04-13 09:02, rettet 08/04-13 09:26 
Ja, for den historiske Wounded Knee massakre ville være for åbenlyst! :)

The Boxer Rebellion henviser til Fight Night Champion!

Gennemførte det på pc, men spillede 360 versionen her i weekended - for at køre det igennem på 1999 - men det føltes ekstremt tungt. Er PS3 udgaven bedre end det?
j/k
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 09:43 
Nej, styrringen er tydeligvis skabt med mus og tastatur in mente, og derfor er det ret stift. Jeg prøvede med PlayStation Move, men det kræver virkelig meget tilvæning og knapperne sidder for langt fra tommelfingeren.

Som FPS er det slet ikke så glidende som konsol customized shooters, f.eks. Killzone eller Resistance.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 08/04-13 09:50, rettet 08/04-13 09:54 
Det føltes tungt pga. lag - havde ikke noget med mus/kb at gøre. Spillede det hele vejen på pc med en 360 controller. Bortset fra at genren havde sin fødsel på mus/kb hvorfor mener du så det er skabt med det in mente?
Killzone 2 var endnu værre, men det var vist bevidst :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 10:06, rettet 08/04-13 10:56 
Mest fordi mange skudkampe har store distancer. Med musen kan man nemmere ramme en fjende i hovedet, gennem et hegn fra 150 meters afstand. Med en D-pad er det IMO sværere at finjustere sigtet. Og især i flyvende angreb fra tovbanen, virker mindre intuitivt med joypad.
Altså det er marginaler. Ikke noget der irriterer mig når musikken spiller. Og jeg synes PS3 versionen ser glimrende ud, men når man (som mig) skifter mellem Bioshock og Tomb Raider er man ikke i tvivl om hvor grafikken er mest glidende.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 08/04-13 10:22, rettet 08/04-13 10:23 
slk486>
Gennemførte det på pc, men spillede 360 versionen her i weekended - for at køre det igennem på 1999 - men det føltes ekstremt tungt. Er PS3 udgaven bedre end det?

DF kritiserede 360 udgave bl.a. på styringen. Jeg har selv gennemført PS3 versionen to gange og har ingen klager på dette punkt. Der er en del auto-aim som nogen måske vil hade. Om det kan slås fra, ved jeg ikke.
slk486slk486Skrevet 08/04-13 10:27 
Hvis du spiller med D-pad kan jeg sgu godt forstå du har svært ved det :) Jeg havde ingen problemer med controller - heller ikke på lange afstande - nok mere et spørgsmål om tilvending?

@Beano: Skulle have haft prøvet ps3 udgaven til SSKT.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 10:55 
Skrev jeg D-pad? Damn brain! :-D Analog selvfølgelig.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-13 11:04, rettet 08/04-13 11:06 
Jeg har gået og tænkt en del over Infinite i forhold til det første Bioshock. Fortællingerne er af nogenlunde samme høje kvalitet, det er ikke så meget her jeg vil tage fat (så vi undgår spoilere).

Der er enkelte gameplaymæssige-spoilere i nedenstående, men absolut intet om historien!

Det er snarer gameplayet jeg føler der kunne være interessant at diskutere, for her synes jeg Infinite klarer det væsentligt dårligere end Bioshock. Hovedårsagen er måske at de meget varierede fjender fra Bioshock, og den interaktion der er i mellem disse, er stort set fraværende i Infinite. Fjenderne i Infinite er simpelthen ikke lige så interessante som dem i Bioshock, med den ikoniske Big Daddy, splicers der kravler ud af væggene, angriber for så at gemme sig igen, normale fjender der har plasmider, mobile turrets der kunne hackes, etc.

I Bioshock føltes det nødvendigt at planlægge ret taktisk hvordan man ville gribe den næste kamp an, alt efter hvilke fjender der var til stede, hvilke plasmider og våben man havde klar, osv. Der var samtidig tid til netop at fortage denne planlægning i Bioshock, mens dette element er fraværende i Infinite. Sidstnævnte er kogt ned til en inferiør korridor/arena shooter, hvor fjenderne ofte angriber længe inden man har set dem. Inkludering af et skjold a la det i Halo, er et bevis på at Infinite har forsøgt at bevæge sig over i en lagt mere ren, men også kedeligere, shooter-oplevelse, da dette element i højere grad gør det muligt blot at angribe hovedløst, uden at planlægge. Millennium er inde på at meget af kampene foregår på ret store afstande, hvilket er endnu et vidnesbyrd om at spillet har større fokus på at skyde fjender, frem for eksperimentation med plasmider på korte afstande.

Plasmiderne føles desuden svagere i Infinite end i Bioshock. Fraværet af telekinese i Infinite fjerner en del af den vidunderlige interaktion med spillets miljøer der hjalp til at løfte det første spil. I Infinite er det muligt at åbne "tears" men de er alle sammen placeret statisk. Det er i det hele taget nok den følelse jeg sidder tilbage med generelt: Infinite føles i sit gameplay langt mere statisk end Bioshocks meget fleksible og legende gameplay.

Fraværende er også elementer som hacking (minispillet savner jeg ikke!), snigeri, undvigelse af kameraer, at opsnuse koder jeg kan åbne op for hemmelige døre/pengeskaber med, og mindre linearitet i spillets banedesign.

Det mest positive er sky-hook-systemet der fungerer virkelig godt, og giver kampene et ret nødvendigt skud dynamik. Det er dog en anelse underudnyttet og kunne sagtens have været endnu mere i fokus, frem for blot at være begrænset til en række, givet, spændende arena-kampe.

Infinite føles, i forhold til det første Bioshock, som en langt mindre ambitiøs oplevelse rent spilmæssigt, med sit mere rendyrkede og mere simple gameplay, der har bevæget sig tættere på Call of Duty end System Shock 2/Deus Ex.

Jeg synes godt om Infinite, især historien, men gameplayet synes jeg er ærgerligt skridt bagud, i forhold til Bioshock, der i mine øjne er en langt mere helstøbt oplevelse end Infinite.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 13:42 
Ret enig, og det er også mit eneste kritikpunkt af Infinite - som så totalt overskygges af spillets "mise en scène".

Måske har Irrational Games sigtet bredere og mere mainstream, med et mindre avanceret gameplay. Måske har de ikke villet bryde det oprindelige koncept med for meget nytænkning. Måske har de bare erkendt at Little Sister og Bid Daddy er så sindssygt gode spilprofiler som aldrig kan overgåes.

I hvert fald mener jeg Bioshock med rette kan, og burde, afslutte serien med gloværdigheden i behold. Gameplayet i f.eks. Dishonored synes jeg er mindst to år foran Inifite, men det er også nemmere at udvikle nye spilkonceptet, hvis man ikke har en stærkt brand og en masse markedsforventning at tage hensyn til.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-13 13:50, rettet 08/04-13 13:58 
Sjovt, lige efter jeg blev færdig med Infinite var der et eller andet der ikke var blevet tilfredsstillet, og jeg fik voldsomt lyst til at gennemspille Dishonored igen. Her 2/3 igennem anden gennemspilning, er jeg fuldstændig enig: Dishonored spiller væsentligt bedre end Infinite gør.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 08/04-13 14:11, rettet 08/04-13 14:13 
Også interaktionen med miljøerne i Infinite er bagud for sin tid. Formentlig et bevidst valg, men os, spillere, har efterhånden vænnet sig til at kunne påvirke rekvisitterne... skyde vinduer, smadre kasser, lave skudhuller i væggen, flytte på borde og stole, få skilte til at vippe, skyde fugle, osv osv. Især Metal Gear Revengance gik hele vejen med cut-everything-to-pieces. Men alting i Infinites by sidder fast i sin egen støbeform.

Rooooolig, det er altså stadig et fantastisk godt spil! :-D
The medium is the message.
199 topic(s).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me