X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BioShock Infinite


Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/08-10 20:33, rettet 12/08-10 20:36 
Den "rigtige" opfølger til Bioshock annonceret: BioShock Infinite.

Spillet står til udgivelse engang i 2012 på PS3, Xbox 360 og PC.

Eurogamer Preview:
http://www.eurogamer.net/articles/20... Se hele indlægget
199 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/08-10 20:33, rettet 12/08-10 20:36 
Den "rigtige" opfølger til Bioshock annonceret: BioShock Infinite.

Spillet står til udgivelse engang i 2012 på PS3, Xbox 360 og PC.

Eurogamer Preview:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-12-bioshock-infinite-preview

Trailer:
http://www.eurogamer.net/videos/bioshock-infinite-reveal-trailer

Et par screens:
http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=9920&article_id=1214147

Ken Levine interview:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-12-irrationals-ken-levine-interview

Jeg syntes den nye setting ser frisk og spændende ud :)
HankyHankySkrevet 12/08-10 20:52 
Nice setting - jeg glæder mig allerede :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 12/08-10 20:55 
Det ser rigtigt lovende ud og ligner noget der kunne være ligeså grande som det første spil : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
WehnerWehnerSkrevet 12/08-10 20:56 
Det ser spændende og ambitiøst ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/08-10 21:26 
Fleshmangler>
Det ser rigtigt lovende ud og ligner noget der kunne være ligeså grande som det første spil : )

Ja 2´eren var da godt nok dårlig i forhold til 1´eren :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ElgenElgenSkrevet 12/08-10 21:35 
Synes at setting ser for lækker ud, nærmest steampunk };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-10 23:01, rettet 13/08-10 22:06 
Traileren er oppe i HD på gametrailers.

Det ser meget interessant ud, mon ikke Levine kan skabe noget spændende igen :)

HD
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CronossCronossSkrevet 12/08-10 23:21 
Lidt skuffende at de ikke vælger at lave en helt ny IP med egen visuel stil, men det ser både flot og interessant ud.
Desuden lyder det til at være meget inspireret af samarbejdsmekanismen fra ICO, hvilket lyder ganske charmerende, omend man må håbe at spillet ikke blot bliver en lang eskorteringsmission.
WikzoWikzoSkrevet 13/08-10 10:38 
Er jeg den eneste, som kommer til at tænke lidt på det danske Recoil Retrograd?
jaesjaesSkrevet 13/08-10 12:16, rettet 13/08-10 13:24 
Nej :)

Ikke at jeg synes, der er noget copy cat over det...

Selvom det lyder ganske lovende, er jeg alligevel lidt skuffet over, at Irrational igen laver et FPS. Jeg havde hellere set dem prøve at videreudvikle Looking Glass-filosofien med andre genrer som base.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/08-10 12:38 
Et nyt Bioshock er altid gode nyheder - om det er under vandet eller i skyerne. Bare Big Daddys stadig er med - og det tyder det på... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 13/08-10 13:03 
Echelon VI>
Traileren er oppe i HD på gametrailers.

Det ser meget interessant ud, mon ikke Levine kan skabe noget spændende igen :)

Du linker til playright :)

Jeg er meget spændt på projektet. Det er rart med en ny setting, selvom jeg dog var helt vild med undervands byen, den kommer de ikke til at toppe i mine øjne :)
Men det kan vist alligevel kun blive bedre end Bioshock 2.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 13/08-10 14:58 
Top nice trailer. Den gav mig helt lyst til at spille bioshock 1 igen af en eller anden grund.

Hvis 1'eren er under vandet, og 2'eren er oppe i skyerne. Jamen så må 3'eren vel foregå i det ydre rum :) (system shock anyone)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 13/08-10 15:01 
For lige at vende tilbage til den trailer. Man har virkeligt fornemmelsen af at det er højt oppe, det er ligefør man får et sus i maven til sidst når han ryger ned. Jeg håber virkeligt at de fanger den følelse i gameplayet. Det ville være fedt at skulle fra den ene svævende bydel til den anden via en ubehagelig hængebro, oh yes :)
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 14/08-10 14:44, rettet 14/08-10 14:46 
Kalicola>
Top nice trailer. Den gav mig helt lyst til at spille bioshock 1 igen af en eller anden grund.

Hvis 1'eren er under vandet, og 2'eren er oppe i skyerne. Jamen så må 3'eren vel foregå i det ydre rum :) (system shock anyone)

Nu er 2'eren jo også under vandet, og 3'eren er i skyerne. Så det må blive 4'eren der ender i rummet ;)

Men jeg vil dog sige, at jeg ikke virker synderligt imponeret over den nye setting. Det skulle have været holdt under vandet. Men derfor kan spillet jo godt ende med at være super godt alligevel. Jeg er bare ikke lige så draget til en setting i skyerne i forhold til den dunkle setting under vandet.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-10 18:03 
3 spil i den samme setting kan også godt blive lidt for ensformigt.
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 14/08-10 19:59 
Korrekt...
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/08-10 10:37 
Jeg er glad for den nye setting fordi

SPOILER FRA BIOSHOCK 2

...slutningen på BS2 lagde op til at vi skulle se meget mere til verden over overfladen, hvis der kom flere spil i serien.
WikzoWikzoSkrevet 15/08-10 13:24 
Jeg kan godt lide den måde, traileren starter på. Sad faktisk og tænke: "Ikke nu igen. Vi har allerede udforsket havet to gange ...", men så snød de mig godt og grundigt, da hovedpersonen bliver hivet op af vandet.

Er det ikke meningen, at Infinte (kommer hele tiden til at skrive "Infinity") foregår tidsmæssigt før BioShock 1+2? Det oprindelig spil finder jo sted i 1960'erne, og Infite er tidssat i 1912. Men man ser jo en Big Daddy-figur i traileren? Mon det blot er en lille sjov ting, eller kendte man allerede til Big Daddy dengang? Har ikke gennemført 2'eren endnu, så skal ikke kunne sige, om man får et eller andet at vide om hans forhistorie, som kan forklare det.

Bliver spændende at se, hvad den der robottingest er for noget.

I øvrigt spændende med kodenavnet "Project Icarus"; gad vide hvad det hinter om.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/08-10 14:09 
Jeg har ikke hørt "Icarus" nævnt før, men det er vel bare en pendant til, at det foregår oppe i luften, jvf. Icarus, der flyver højt og falder dybt yada yada...
BeanoBeanoSkrevet 15/08-10 14:30 
Jet packs confirmed ;)
WikzoWikzoSkrevet 15/08-10 22:16 
Hjemmesiden hedder "What Is Icarus" :)

BioShock Infinite

Selvfølgelig har det noget at gøre med, at det hele foregår i luften, men mon det indebærer mere end dette? Måske noget om selve filosofien/moralen bag Ikaros-myten om, at hybris straffes med nemesis - eller med andre ord, at man ikke skal føle sig for kæphøj.
SumezSumezSkrevet 17/08-10 10:32 
Det ser jo fantastisk ud!! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 21/09-10 19:56 
Her er en dejlig 10min video af spillet. personlig gætter jeg på det er starten af spillet.

"gameplay" video
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 22/09-10 16:05, rettet 22/09-10 16:06 
Ser virkelig fedt ud, men er meget i tvivl om, hvad der er gameplay, og hvad der er CGI. For hvis spillet kommer til at se og opføre sig sådan, når det udkommer, er det sgu lidt utroligt.

Kan godt lide "tog-systemet", som minder lidt om grabble beam i Metroid Prime.

Ellers spændende ny "Big Daddy". Evnerne ligner forholdsvis sig selv, hvor bierne er blevet skiftet ud med krager. Bliver dog interessant at kombinere angrebene med kvinden.

Jeg forstår dog ikke, hvorfor de allerede sender videoer ud nu; jeg mener, spillet står til udgivelse i 2012!
dpldplSkrevet 22/09-10 16:24, rettet 22/09-10 16:26 
Lige se om jeg kan finde det igen, men "plasmids" har ændret sig en smule.

Fandt det på neogaf(Taget fra Game Informer):
* You play as a man named Booker De Witt (complete with actual backstory and personality - a first for series protagonists), given an offer by a mysterious man to rescue a woman trapped in Columbia: Elizabeth, the lady from the trailer.

* Elizabeth is a psion with very great potential, learning to control her powers as you progress through the game and bond with her. Freeing her from confinement is only the start: the rest is escaping Columbia alive, and working with her to combine abilities will be key in combat and exploration.

* There will be NO Big Daddies. The creature at the end of the trailer is currently only referred to as "Him", and he serves as the sole flying watchdog of Columbia, keeping Elizabeth captive under orders for 15 years. As a result, they're the only friends that each other has had since then, and your actions threaten the life he's had with her in his eyes. Reconciling the relationships between Him, Booker, and Elizabeth will be the core of the story.

* The first creature seen in the trailer is called an Alpha. What was seen was only half of its body. Think of a human that had everything but its head and vital organs replaced with robot parts, and you've got an Alpha. They're huge and hit hard, and have the power to revive other Alphas.

* To the world at large, Columbia represents an ever-looming threat of U.S. nationalism and technological progress for the sake of world power, underneath the cover of a peace symbol. Said pursuit of power led to an unknown event, leading to Columbia breaking ties with the U.S. and vanishing in 1912.

* Columbia is undergoing a civil war between two factions: the ruling party working to maintain the demented status quo of corrupt nationalism, and the Vox Populi working to rid Columbia of its inherent xenophobia and nationalism by ANY means possible. Elizabeth and her abilities will serve as the key point on which the outcome hinges.

* A brand-new engine is being utilized for this game. Any buildings or objects you see in the distance exist in real-time, and any floating building is subject to physics regardless of distance.

* The radial menus are gone now, meaning that you're no longer limited in your weapon selection, requiring you to be more adaptable to the environment and enemies.

* Combat has also been modified to give more of an urgent pace, especially with the addition of skyline combat, moving along automated zipline tracks from building to building, and track to track, while fighting passing enemies both melee- and ranged-style.

* In addition to abilities granted through upgrades, certain powers are now granted temporarily by drinking bottles called vigors. Each one has a set number of uses, with weaker ones having more uses and stronger ones having less. One new power, called Murder of Crows, allows crow-summoning attacks at a distance.

* Since Columbia will have people that mostly won't shoot first, you can walk into certain hot spots and listen to conversation, gaining hints and little tidbits about Columbian life... until either you or somebody else decides to open fire.

* The upgrade system has been revamped, making any upgrades you choose permanent, and thus affecting the types of vigors you can obtain as well. Each choice you make will also have a moral and political impact that is being kept secret at this time.

* Multiplayer is currently unconfirmed. Apparently, Ken Levine and the team haven't yet come up with anything fitting enough to take place in the world of Infinite, but they're not ruling out the possibility.

* The revival mechanism will currently be returning to the Bio Shock 1 aproach: no option to shut it off, but no penalty for dying either. This may not stay that way, however, as the team behind Infinite is working to see if they can make it better.

* The title is significant. This isn't being considered a Bio Shock 3, but the significance of it being called Infinite will be revealed in due time...

"Columbia's version of plasmids are called vigors, and they aren't fueled by a single resource. Instead each vigor has a set number of charges when you obtain it, which eliminates the need for a blue mana bar. Weaker vigors like telekinesis have more uses per pick-up than stronger ones, but they will still be a resource you need to manage-no more buying stacks of evo hypos and firing off powers left and right. If that sounds dissapointing, don't worry; the way vigors are consumed has an upside.

The limitation on the charges is more about being able to scale them to different powers, making some of them hugely, awesomely powerful, Levine explains. Whereas in Bioshock, they all had to be roughly the same power because they all had roughly the same cost. Just like ammo for the best weapons is scarce in many games, limited-use vigors are much stronger than the normal teir, and allows Booker to demonstrate a more impressive array of abilitites. "


Der er ok info der, jeg tro en del ikke har set endnu?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dRxLdRxLSkrevet 24/05-11 21:47 
2 ting,

1) tag lige denne tråd til spillet

2) Ars har skrevet lidt om det mest interessante ved spillet:
http://arstechnica.com/gaming/news/2011/05/bioshock-infinite-writeup-embargoed-to-death-and-back.ars
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-11 22:23 
Ken Levine kan sit kram.

Bioshock Infinte Sky Hook
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 01/07-11 19:08 
Ny gameplay video

E3 2011: Demo - First Two Minutes
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/07-11 14:41 
Her er de fulde 15 minutter fra E3

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-bioshock-infinite/717145
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/07-11 22:08 
Hvis stilen fortsætter ligner det sådan noget man køber når det bliver billigt...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 12/07-11 22:34 
Jeg syntes det ser vildt spændende ud :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/07-11 11:14 
Kristensen>
Hvis stilen fortsætter ligner det sådan noget man køber når det bliver billigt...

Er du på crack? :-)

Jeg synes det ser helt fabelagtigt ud.
Måske lidt for meget FPS shooting, men det er jo også åbenlyst en intro/slutningen af spillet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 13/07-11 11:33 
Jeg frygter som du selv nævner lidt for meget skyderi. Det måtte gerne have været mere afdæmpet.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
jaesjaesSkrevet 13/07-11 11:43, rettet 13/07-11 11:49 
Jeg er heller ikke særlig tændt på det. Når nu spillet har en del fokus på dybde i historien og karakterskildringen, virker det fladt, at spilleren stort set kun kan udtrykke sig ved at nakke til højre og venstre. Jeg synes klart, det burde have været et action-adventure eller et RPG, og ikke primært en FPS.

EDIT: Justeret lidt - noget lød hånende :)
SumezSumezSkrevet 13/07-11 12:02 
Kristensen>
Jeg frygter som du selv nævner lidt for meget skyderi. Det måtte gerne have været mere afdæmpet.

Det største minus ved Bioshock var efter min mening også al skyderiet. Jeg synes det fungerede godt og anderledes end de fleste andre FPS'er, med god mulighed for at variere kampene, men jeg havde meget svært ved ikke at se mig tilbage over skulderen og savne al udforskningen og indlevelsen fra System Shock 2, som Bioshock alligevel flere gange tangerer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/01-12 09:57, rettet 25/01-12 09:57 
Interessant artikel om spillets "1999 mode"
http://www.1up.com/previews/bioshock-infinite-1999-mode-tells-playing-wrong

Jeg synes det er positivt at de stadig holder System Shock 2 friskt i hukommelsen og gerne vil bringe flere indtryk fra det spil tilbage. Det er helt klart noget af det jeg savnede i Bioshosck. Synes dog det er lidt pudsigt at spillet pludselig bliver anset som et eksempel på "old-school" spil? Så er vi da først for alvor kommet ind i den nye generation af spil-der-holder-dig-i-hånden...
Det er også kun positivt når de nævner at de vil lade sig inspirere af Dark Souls. :)

Jeg er ikke sikker på at survival-horror agtigt begrænsning af resourcerne er den rigtige måde at gøre spillet mere spændende, men hellere det end "mindre/mere HP"-løsningen, og jeg tror på at Irrational kan finde ud af at gøre det ordenligt, og tror jeg spiller 1999 mode i første gennemspilning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01-12 13:37 
Jeg håber at al musikken bliver i samme stil som i traileren her:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=83SKAEHdYdE
Spiller nu: Phantasy Star IV
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 03/03-12 18:51 
Jeg glæder mig så meget til at få fingrene i den! ^_^
Jeg er kæmpe fan af Bioshock, både 1'eren og 2'eren. 1'eren skræmmer stadig livet af mig når jeg kommer til banen med de hvide statuer.

Officiel release date:
US: 16. Oktober
Resten af verdenen: 19. Oktober

Så ved halloween tid skal jeg flyve op mellem skyerne og holde hånd med Elizabeth.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 09/03-12 15:02 
*** Spoiler alert ***

Så er der nyt omkring hvad vi kan forvente at se i Bioshock Infinite.
Jeg er heller ikke så meget til spoilere så jeg plejer at vende væk fra reviews eller preview af spil som jeg VED jeg vil købe, men jeg var alt for nysgerrig og fandt en "Trailer" der fortæller om en ny fjende vi kan forvente at støde ind i :3
And let me tell ya.... den ser SÅ freaky ud xD Glæder mig endnu mere til at spille det her efter jeg så den trailer.

http://www.youtube.com/watch?src_vid=PL-F-vtLYfE&feature=iv&annotation_id=annotation_365677&v=BSM61Yx8YRY
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/12-12 09:01 
Til de interesserede kan man nu stemme på det b-side cover man finder mest interessant. Personligt kan jeg bedst lide nummer fire.

Stem her
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 13/12-12 09:07 
Dejligt at se at #4 fører, for de andre er godt nok smagløse (bortset fra 6'eren, som ligger nummer 2)! Er glad for at se at internettet trods alt har smag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/01-13 10:05 
Dejligt når udviklerne selv er oppe at køre over de små ting:
http://irrationalgames.com/insider/pc-specifications-for-bioshock-infinite-announced/

Spiller ikke så mange spil længere, men det er muligt jeg sætter det her til projektorern fra min beast-pc :)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/01-13 16:01, rettet 18/01-13 16:01 
...
Bruger venstrehåndede højre stick til at sigte med, og venstre til at gå?

Hvordan giver det lige mening, igen? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/01-13 17:18 
Tror du læser det forkert. I det følgende skal du kigge efter "(opposite of Default)", og så giver det fint mening for venstrehån(d)ede :-p

>artiklen:
Are you a left-handed player? Go ahead and revel in your genetic superiority because all controller layouts support multiple analog-stick configurations: Default (Look on right stick, Move on left), Southpaw (opposite of Default), Legacy (for those GoldenEye fans), and Legacy Southpaw. And for those who truly yearn for an old-school feel, or who use special controllers for medical reasons, we even let you swap the left or right analog stick with the D-pad.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/01-13 17:38 
Det var det jeg mente. :) Kan stadig ikke se hvordan det giver mening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/01-13 17:45 
Default er for højre-håndede. Southpaw er for venstrehåndede.

Jeg medgiver at det kunne være skrevet bedre og mere tydeligt, men heldigvis ikke mit ansvar =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/01-13 17:59 
Men for at komme tilbage til pointen, hvorfor skulle det være interessant for venstrehåndede at bytte rundt på bevægelse og sigte?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 18/01-13 18:13 
Sumez>
Men for at komme tilbage til pointen, hvorfor skulle det være interessant for venstrehåndede at bytte rundt på bevægelse og sigte?

Det må du spørge en venstrehåndet om. Jeg synes bare det er fint at de tilsyneladende gør sig umage med alle mulige detaljer. Tager det som et tegn på overskud, som hvis vi er heldige vil smitte af på resten af projektet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/01-13 18:24 
Ja, hvis de har overskud nok til at lave en omvendt-indstilling som ingen nogensinde vil have interesse i at benytte, må de da i det mindste være løbet tør for ting de kan gøre for at forbedre spillet yderligere :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
199 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig