X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Armadillo


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/08-10 20:07 
Nogen der ved hvornår den har release?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/08-10 20:15 
Den har da kørt i flere måneder nu... hvad mener du? På DVD?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/08-10 03:45 
Ja DVD eller BR, helst BR :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/08-10 17:07, rettet 23/08-10 17:10 
28 september kommer den på dvd, håber blue-ray bliver samme dag men ved det ikke :)

Kan kun anbefale Jer at se den!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-10 18:28 
Hvad er BR? :-) (Det hedder BD!)
WehnerWehnerSkrevet 23/08-10 18:44 
Helt sikker på at Palsgaard snakker bondage dominance?

Er du med i filmen, btw.? (Palsgaard, ikke Hya)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/08-10 17:44 
Nah nu er jeg ikke tilhænger af at blive filmet, så gemte mig væk så meget jeg kunne :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/09-10 18:26 
Bliver sidst i november i stedet, garanteret på grund af det der med minimum 6 måneder efter biografpremiere.

Men kan nu anbefale at tage en tur i biffen for at se den, den virkelig turen værd og både billed- og lydside er en biograftur værdig
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/12-10 17:23 
Har du fået den set.. eller andre for den sags skyld?

Kunne da godt tænke mig at vide hvad folk synes om den
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TheDukeTheDukeSkrevet 14/12-10 10:44 
Jeg har endelig fået set den, og jeg synes at den er en af de bedste dokumentarfilm jeg har set. Til trods for at den er utroligt smukt filmet, og soundtracket får mange sekvenser til at virke nærmest drømmeagtige, så føles den som den ægte vare hele vejen igennem.

Jeg forstår ikke hvordan den famøse "grøftrydnings-sekvens" kunne få så manges pis i kog, set i filmens overordnede sammenhæng virkede soldaternes fremgangsmåde på ingen måde som "likvidering".

Det eneste der bliver en smule trættende er den åndssvage soldaterjargon, men det er værd at tage med.
KalicolaKalicolaSkrevet 04/01-11 22:03 
Den bliver vist på torsdag på TV2 klokken 20:00 Så vidt jeg husker.
For The Love Of The Game
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/01-11 22:32, rettet 04/01-11 22:32 
Jeg synes, det er lidt komisk, at de reklamerer for den med "Krigen som du aldrig har set den før!". Jeg har ikke selv været udsendt, men filmen stemmer rimelig godt overens med min egen forestilling om, hvordan det foregår for dem, som vælger at blive det. Den viser krigens virkelighed på en forholdsvis afdæmpet og sober måde, uden dog at pakke noget som helst ind i vat. Hvis man bliver chokeret eller måske ligefrem forarget over noget af det, der sker i filmen, vil jeg påstå, at man har været noget så naiv.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 04/01-11 22:41 
Hvilket der er virkelig mange danskere, inkl. journalister, der har været. Derfor nødvendigheden af filmen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/01-11 22:53 
Ja, det er lidt skræmmende, at så mange folk lever i en boble :/
AV Intelligent Terminal
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/01-11 02:17 
Kalicola>
Den bliver vist på torsdag på TV2 klokken 20:00 Så vidt jeg husker.

Det er da lidt at skide på folk der har købt den, den er jo lige kommet ud :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-11 02:30 
Jeg synes de snakker om at det er en "TV version" så der er forhåbentlig nogle forskelle :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/01-11 03:01 
Den var jo oprindeligt tænkt som en del af den serie med forskellige temaer i forbindelse med Danmarks indsats i Afghanistan, der kørte sidste år på TV2.. Så den hurtige tv debut kommer ikke voldsomt bag på mig

Mener faktisk at det var ude at den ville komme på tv 2 meget tæt på dens udgivelse på dvd og BR, men om det har været lige inden eller lige efter kan jeg ikke huske :)

Men jeg glæder mig til at se hvad debatten kan bringe frem i lyset af fordomme, forventninger og reaktioner :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/01-11 10:27 
TV-versionen som vises nu her en af dagene er kun 75 minutter. Biografversionen er oppe på ca. 100 minutter.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/01-11 11:11, rettet 05/01-11 11:13 
Danny Salling>
Det er da lidt at skide på folk der har købt den, den er jo lige kommet ud :-/

Du skal tænkte på, at det er en dokumentarfilm. Folk, der laver dokumentarfilm, har som regel ikke de samme prioriteter som folk, der spytter i kassen til den næste Transformers ;)
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig