X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo AES RGB: Sandheden


Svar
NaieraNaieraSkrevet 09/07-03 11:52 
Så er man glad for, at man ikke gik i gang med at spare sammen til AES, for så at ende med en ny "crap RGB" AES...

Kimmer, hvad er din maskines serienummer?

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 09/07-03 12:07 
What!?!....skal vist lige ha' tjekket min Neo Geo, når jeg kommer hjem til Herlev igen :-/
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Star SoldierStar SoldierSkrevet 09/07-03 12:28 
Jeg checkede min AES for nogle dage siden (da jeg så siden), kunne ikke finde hoved eller hale i de skemaer der var (de er så rettet nu kan jeg se), jeg har en skod model, men heldigvis har jeg access til en af de første modeller (omkring ser. 3000-4000), jeg forstår heller ikke om det er den Amerikanske model han snakker om eller hvad? (jeg regner da med at de første xxx antal udkom i japan først??).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Le RoofLe RoofSkrevet 05/09-03 16:01, rettet 05/09-03 16:02 
Weeeee, jeg var så åbenbart en af de heldige, eftersom min Neo Geo har serial nr. 049617 :D

EDIT: Det var vist lidt sent at jeg fik kigget efter, men bedre sent end aldrig.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 08/01-04 16:28 
067102

Muahahaha!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig