X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DiRT 3


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 07/08-10 06:57 
Så kom teaseren, og så kom tråden.

Jeg må ytre min begejstring over at der kommer en 3'er, og at de går tilbage til rødderne og fokusere mere på rally end på x games (ifølge ign).

DiRT 1 var et fantastisk spil. DiRT 2 var et godt spil, og stadig et af de flotteste spil til dato.

DiRT 3 teaseren er bare for lækker!

DiRT 3 teaser
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/08-10 09:35 
Det er da totalt fesent, at vi bare får en masse videoklip af noget random Ken Block-kørsel i den teaser, uden overhovedet at få den sædvanlige prærenderede omgang salgshype. :-D ;-)
KalicolaKalicolaSkrevet 24/05-11 13:03 
Release idag :)
For The Love Of The Game
amnesiaamnesiaSkrevet 24/05-11 13:33 
Ser frem til at få dette spil. Skal dog først lige helt igennem 2'eren som jeg først fik gang i, i sidste uge :)
Græsset ER grønnere på den anden side!
KalicolaKalicolaSkrevet 24/05-11 15:25 
London banerne i 2'eren er for fede! :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 27/05-11 23:10 
Har endelig fået spillet en del timer DiRT 3. Der er ingen tvivl om at det er et af de mest varierede bil spil til dato. Fra skove, til ørken, til by, til stadions. Fra sne vejr, til mudder, til regn, til asfalt og grus, nat og dag, you name it... Og det hele er bare så pisse smukt :-)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 23:28 
Ja, det er ganske udemærket men de der gymkhana events er godt nok skod og tager meget fornøjelse ud af spillet. Hører ikke hjemme i et rallyspil :(
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/05-11 07:05 
Jeg synes bilerne er for naesetunge... uanset opsaetning, saa foeles de bare ikke 'rigtigt'. Alt det der ikke-rally pjat kan de gode udelade for min skyld.
Vil give min venstre arm for et RalliSport 3..
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 28/05-11 23:50 
Ja, lidt mærkeligt at man ikke kan vælge i starten om man vil fokusere på rally, circuits, eller gymkana.. Eller alt.. Godt nok er det et meget varieret spil, men det er klart et problem når der kommer events som man ikke gider... Gymkana er sjovt nok at lege med syntes jeg, men det burde være en option udenfor world tour, det er jeg helt enig i.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig