X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad har I oplevet i dag?


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 21:38 
Syntes her manglede et emne hvor folk kunne dele deres oplevelser de har haft igennem dagen og diskuterer dem.

Men prøv at holde jer fra skrive romaner om hvis man har siddet på 4chan hele dagen eller nogen:P

Jeg var idag inde og se Toy Story 3. Virkelig en god film. Men en tand vemodig at se.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
263 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
BazeBazeSkrevet 28/05-11 19:15 
Killer Bean 2>
Havde sidste undervisningsdag i semestret i dag. Så nu har jeg læseferie, hvilket jeg hader, da jeg ikke har ét gram selvdisciplin i kroppen :/

Åha Killerbean, du er ikke den eneste, jeg selv i en periode hvor jeg intet magter/gider... :(
Trænger sku til et los bagi
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/05-11 19:22 
Jeg er også åndsvagt god til overspringshandlinger. "SÅ, nu skal der læses! Vent lidt... den der pose havregryn, jeg har ude i køkkenskabet, den har jo ikke grynene sorteret efter størrelse og farvenuancer. Det må jeg hellere lige ordne først."
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 28/05-11 19:38 
Har set Kvinde Hånbold Finale på TV2, hva Super Spændende, selv om Randers tabte desværre :-(.
I aften skal jeg se Champions League på Tv3+ :-)
Og måske lidt Kriminalkommissær Barnaby på DR1.
I love monster land
RuneSPRuneSPSkrevet 29/05-11 11:05 
Nogle der var til Karneval i Aalborg i går?

mig og nogle kammerater havde lavet mario bros kostumer, her er resultatet

http://img143.imageshack.us/img143/5517/img1444b.jpg

Jeg er Luigi (og yoshi), det var super fedt :)
KalicolaKalicolaSkrevet 29/05-11 11:33 
LOL. Fede kostumer! :)
For The Love Of The Game
BazeBazeSkrevet 10/06-11 16:13 
Rodet tilfældigvis rundt i mit fars gamle lort og finder helt tilfældigt en stor, dejligt crt monitor på 21 tommer. Helt og adels perfekt til min DC. Lækkert.
WonderboyWonderboySkrevet 10/06-11 20:55, rettet 10/06-11 20:56 
Har været på Frederiksberg Rådhusplads og sat Intersport bod op og portaler, til Nykrdit Frederiksberg Natløb 2011, sammen med Brormand og min Niece, og bagefter gik vi en tur på strøget inden vi tog Toget hjem til Odense igen. Hva en Rigtig Hyggelig dag.
I love monster land
HulleHulleSkrevet 11/06-11 11:19 
Fedt lavet, RuneSP :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 18/06-11 22:56 
Har været på lokalt loppemarked og købte et lille Sony crt-tv (en 14-15 tommer vil jeg tro), da jeg har brug for en lille skærm til når jeg leger med at reppe arcade-pcb'er. Da jeg kommer hjem og afprøver det, finder jeg ud af, at det også kan vise bl.a. mit bootleg GoldenAxe, der ikke kan vises på mine 3 andre crt'er, da det kører en skæv refresh rate. Det er med andre ord PERFEKT til arcade-test...fanme et godt fund til 50kr; er superglad for det };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-11 01:52 
Hmm en hurtig søgning på "Golden Axe refresh rate" siger at den er på 60.054389Hz. Hvis det passer er det sjovt at der ikke skal mere til før de fleste af dine CRT skærme takker nej. Normalen (for konsoller) ligger vidst omkring de 59.94Hz.

Det havde givet mere mening at det ikke virkede på nogle skærme, hvis Golden Axe havde været et af de underlige arcadespil der har en refresh rate omkring 55Hz...?

Mon ikke det er siden jeg fandt der har forkert information? Jeg vil ikke lige linke til den da den har med roms at gøre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 19/06-11 03:10, rettet 19/06-11 03:20 
Jeg tror nærmere det er fordi det er en bootleg };-D

Hmm, ved nærmere eftertanke kan det også godt være at det måske er perspektivet eller opløsningen der er mærkeligt...lige præcis det her tv har faktisk en funktion der kaldes zoom, der umiddelbart ser ud til at være en mere forfinet udgave af valg af perspektiv og opløsning.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 19/06-11 12:00 
Igår fik jeg gennemført Outland til PS3
Så fik jeg spillet og gennemført episode 3 af Back to the Future og også lidt Crash Bandicoot igen.

Overvejer hvad jeg skal give mig i kast med nu. Har Earthbound. Final Fantasy 6, Zelda: Links Awakening og Donkey Kong til GB.

Uhhh så mange svære valg
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 19/06-11 12:14 
Har været med til polterabend og oplevet ølstafet på heste, cigarrulning, ølforedrag og to strippere. Nu bakser jeg med konsekvensen af tømmermænd.
The medium is the message.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/06-11 12:19 
Har oplevet Copenhell! For fuld ud blæsning! Nu lever jeg med konsekvenserne.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-11 17:24 
Jeg ville mega gerne ha' set Judas Priest, All That Remains og Bullet For My Valentine :(

Håber det var en fed oplevelse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-11 17:26 
Elgen>
Jeg tror nærmere det er fordi det er en bootleg };-D

Hmm, ved nærmere eftertanke kan det også godt være at det måske er perspektivet eller opløsningen der er mærkeligt...lige præcis det her tv har faktisk en funktion der kaldes zoom, der umiddelbart ser ud til at være en mere forfinet udgave af valg af perspektiv og opløsning.

Opløsningen skulle bare være de normale 320x224.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 29/06-11 21:44 
Havde første dag, i mit første job idag :D Servicemedarbeejder gogo xD
scavengerscavengerSkrevet 04/07-11 19:15 
I går på loppemarked oplevede jeg, at en gammel gugger ville sælge nogle PS1 spil til 50,- stykket. Det var ikke engang nogle gode titler, og jeg spurgte kun fordi æskerne så ud til at være i rimelig god stand. Tilmed sagde han, at de mange steder koster 350,-. Så Rune, kan vi få opjusteret priserne, tak :-)
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 18/03-12 20:19 
Jeg har efter flere år uden held endelig fået cd-drevet til min PC Engine til at virke igen!
Til næste SSKT skal der godt nok spillets PCE CD spil kan jeg godt sige! Ærgrer mig helt nu over at jeg aldrig købte Nexzr da jeg fandt det til en god pris. :(

Næste skridt må være at få det dyr RGB-moddet og give det en fast plads i mit reolsystem! Den har manglet alt for længe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-12 20:39 
Du sender den bare :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 18/03-12 21:03 
Bare af ren interesse: Hvad gjorde du?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 18/03-12 23:22 
En gut i USA har lavet tandhjul som han sælger til $12 stykket, det var Les der gjorde mig opmærksom på det. Det er en mere larmende løsning end det gamle tandhjul, men det erstatter faktisk to tandhjul, og halverer loadetiderne i mange spil.

Konsolkongen>
Du sender den bare :)

Sender du den tilbage igen? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-12 00:32 
Efter jeg har moddet den ja :)

Du kan i hvert fald bare sige til. Jeg har allerede delene til både NJM og THS-color amps.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/03-12 08:33 
Nice! Det må du sgu meget gerne. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-12 10:46 
Du kan bare smide mig en PM når det passer dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 31/03-12 00:20 
Nogen har oprettet en Facebook-gruppe for et gammelt online spiludvikler-community jeg var en del af omkring slutningen af 90'erne. Det er virkelig utroligt at "se" folk igen (selvom det både dengang og i dag, var og er kun online) efter 10-15 år. Folk man troede man aldrig ville kommunikere igen, og ikke mindst at se hvad folk er blevet til.

Der er folk der har arbejdet for NASA, skriver for Time, har eget lydstudio, designer mode og meget andet.
Men så er der selvfølgelig også folk der har holdt ved spiludvikling, både indenfor programmering, musik og grafik, og selvom der ikke er nogen der er blandt de kommercielle giganter (tror jeg?), er der alligevel firmaer som Firaxis og Gameloft iblandt. Andre har haft success i indie-miljøet - nogen har blot fået spil med i Humble Bundles, mens der er andre hvis navn er blevet synonym med kvalitetsspil, og har spil på vej til XBLA og Steam.

Man føler sig helt som det sorte får i mængden. :) Jeg må hellere se at få udrettet noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/03-12 00:21, rettet 31/03-12 00:22 
Og så har jeg netop lært at løse en rubiks terning (gennemsnitligt 2½ minut, på min genfundne terning fra barndommen, som vist trænger enormt meget til at blive smurt). Meget af det via indlæring, men med tid kommer det nok til at give mere mening...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/03-12 04:22, rettet 31/03-12 04:27 
Sumez>
Man føler sig helt som det sorte får i mængden. :) Jeg må hellere se at få udrettet noget.

Sumez>
Og så har jeg netop lært at løse en rubiks terning (gennemsnitligt 2½ minut,

Det gik hurtigt ;)

Det er da udrette noget på et personligt plan imo og det er vel egenligt mere relevant når det kommer til stykket.
Du har dog et stykke vej op til de 7~ sekunder eller hvad verdens rekorden efterhånden er på :P
SumezSumezSkrevet 31/03-12 10:19 
Haha nej, det er bare tidsfordriv :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 31/03-12 18:42, rettet 31/03-12 18:42 
Har været ude at går tur i det dejlige blæse vejr :-)
I love monster land
enfenenfenSkrevet 31/03-12 20:16 
Jeg har fået en pæn lang middagslur. Lang tid siden, det sidst er sket :)
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 31/03-12 23:39 
enfen>
Jeg har fået en pæn lang middagslur. Lang tid siden, det sidst er sket :)

Har sparket en køn pige gentagne gange i ansigtet og siden af hovedet (de der høje spark) så hun endte med at bløde, og hun havde pli nok til at sige tak efterfølgende (man må lidt mere på kickboxing træningslejr :-p).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 01/04-12 00:27 
"Det kan lære dig at sætte Mario over Sonic"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 03/04-12 22:26, rettet 03/04-12 22:27 
Har haft indbrud i vores hus :( De har underboret en dør og et vindue og trængt sig ind. Heldigvis var vi ikke hjemme..Har bl.a. fået stjålet min PS3 maskine og alle mine PS3 og Wii spil, Der var godt nok mange der gik tabt der. Tyven(e) har endda været så selektive at sortere Wii Fit Plus spillet fra, og kun taget alt tilbehør som hørte til PS3 maskinen.. Min Xbox360 samt spil og Wii maskine rørte de ikke..Men det er ikke det værste. Min kones smykker er bl.a neglet, de er uerstattelige, det samme med ungernes dåbssmykker. Øv, øv.Så kommer den psykiske usikkerhed snigende efterfølgende, sammen med taknemmeligheden over at det i det mindste ikke er vores børn der er sket noget med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/04-12 22:42 
Jeg føler med dig, det godt nok noget kedeligt noget :(

Men som du selv siger så er det heldigvis kun materielle ting, det vigtigste er jeres helbred. Håber i har en forsikring der dækker det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/04-12 06:42 
Puha Hulle! Sikke noget møg bortset fra smykkerne så håber jeg i kan få det hele erstattet igen. Virkelig uhyggeligt med sådanne indbrud...! Det er en af de ting jeg frygter mest.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 04/04-12 08:48 
Tak for jeres tanker.. Vi har aldrig haft problemer med vores forsikringsselskab når vi har haft brug for dem, så jeg tror ikke det bliver et problem at få mine nørdeting erstattet. Det andet må vi nøjes med en økonomisk kompensation for, da det er arvestykker og smykker givet ved specielle lejligheder. Så længe den kun er materielt, så lever vi fint videre, ærgelsen til trods.
Finder det nu lidt komisk med frasorteringen af Wii Fit :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-12 12:11 
Hvor bor du henne af i landet? Er der nogen særlige kendetegn ved noget af det du har fået stjålet? Her tænker jeg på konsoller og spil. Tror det er sjældent at den slags havner hos tyvene selv så det kunne jo være at nogen herinde fra falder over det i den blå avis eller på anden vis får det tilbudt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/04-12 12:36 
At dømme efter at det åbenbart lykkedes Hulle at besøge sidste SSKT i løbet af de 20 sekunder jeg må have kigget i den modsatte retning, vil jeg skyde på at han bor rimelig tæt på Næstved :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 05/04-12 09:33 
Hilste vi ikke på hinanden Sumez? Husker det ikke helt, havde kone og børn med, så det var et lyn visit.. Men jo, bor i Næstved.
Der er ikke så mange kendetegn at gå efter, desværre. PS3'en kan vist kun kendes på at den er en 80 GB fat model og hvis kontoerne ikke er slettet, så hedder de Hulle, Monster Hunter og US account. Jeg har heldigvis serienummer som er oplyst til politiet. De snakkede om at de kunne spore den hvis den kom online igen.
PS3 spillene har kun den karakteristika at jeg har gemt kvitteringerne i æsken (Great plan, Bart!), deraf fremgår måske mit navn på kvitteringer fra Gamestop og Blockbuster, men det er langt fra alle.
Samme historie med Wii spillene, dog har nogen af dem et lille klistermærke af et fødselsdagsflag på coveret.
Jeg ved ikke om tyvene er kvikke nok til at slette den slags spor, det kan være de overser flagene.

Har selv søgt online og ringet til Blockbuster/Gamestop for at få dem til at være ekstra opmærksomme på flagene.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/01-13 18:04 
Jeg har fået lov til at "låne" min brors projektor og lærred, da de ikke rigtigt fik det brugt efter min nevø var kommet til. Det er altså ret lækkert at spille og se film i 90" tommer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
spectrespectreSkrevet 29/01-13 08:12 
lidt sent, men i lørdags da jeg så Django Unchained var der en gut der besvimede under en nævekampsscene. Filmen var på pause i godt 10 minutter indtil han var vågnet op og kommet til sig selv igen.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 29/01-13 08:43 
1up>
lidt sent, men i lørdags da jeg så Django Unchained var der en gut der besvimede under en nævekampsscene. Filmen var på pause i godt 10 minutter indtil han var vågnet op og kommet til sig selv igen.

3D udgave?

http://www.youtube.com/watch?v=PV193hglAag
GreaseballGreaseballSkrevet 29/01-13 22:38 
Er ikke lavet som 3D. :p
BeanoBeanoSkrevet 29/01-13 22:46 
Det ved jeg :)
spectrespectreSkrevet 30/01-13 07:28 
Jeg skal se Bachelor Party idag til filmaften. Tak for input Beano.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 30/01-13 08:15 
Husk at servere hotdogs :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/02-13 18:04 
En bekendt nåede at redde en NES og en håndfuld spil fra at blive smidt ud hos svigermoderen. Jeg kunne meddele ham at det der underlige spil med titlen "Mr. Gimmick" med æske og manual var en pæn slat penge værd. Pyha, man får helt ondt i maven når man tænker over hvor mange spil der ikke når at blive reddet fra uvidenhed, og ryger på lossepladsen :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-13 18:09 
Haha sejt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/02-13 12:34 
Ja, jeg kommer et sted hvor polakker samler ting op af stor-skral, efter folk har smidt det ud.
Der finder jeg video spil engang imellem. især PS1 Og n64.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
263 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig