X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad har I oplevet i dag?


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 21:38 
Syntes her manglede et emne hvor folk kunne dele deres oplevelser de har haft igennem dagen og diskuterer dem.

Men prøv at holde jer fra skrive romaner om hvis man har siddet på 4chan hele dagen eller nogen:P

Jeg var idag inde og se Toy Story 3. Virkelig en god film. Men en tand vemodig at se.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
263 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Svar
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 21:38 
Syntes her manglede et emne hvor folk kunne dele deres oplevelser de har haft igennem dagen og diskuterer dem.

Men prøv at holde jer fra skrive romaner om hvis man har siddet på 4chan hele dagen eller nogen:P

Jeg var idag inde og se Toy Story 3. Virkelig en god film. Men en tand vemodig at se.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-10 21:42 
Jeg er blevet klippet
enfenenfenSkrevet 06/08-10 21:50 
Tændte mit Garmin løbeur, og så til min rædsel, at alle data var slettet. Mine træningspas fra starten af juli og indtil nu er slettet :(

Så fremover bliver der overført data til computeren lidt mere ofte.
What is the Matrix?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-10 21:52 
Jeg er blevet skræmmende hooked på at spille det indbyggede poker-spil i min nye mobiltelefon. Mest fordi AI'en er så latterligt ringe, at jeg har sat mig for, at se hvor mange virtuelle grunker jeg kan skrabe sammen, før jeg ikke kan holde til det mere. Indtil videre er jeg oppe på ca. $3.500.000 og jeg fortsætter stadig mit eksperimentelle gaming-selvpineri.

Så det har jeg brugt meget af dagen på. Derudover har jeg brugt den på så lidt som muligt... måske skulle jeg se at finde mig et arbejde :D
AV Intelligent Terminal
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 06/08-10 22:05, rettet 06/08-10 22:28 
Jeg spiste pizza for første gang i mange måneder! :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/08-10 22:26 
Jeg har samlet en to-hjulet trillebør
BeanoBeanoSkrevet 06/08-10 22:43, rettet 06/08-10 22:45 
Hængte Ikea kassettemoduler og lamper op. Life in the fast lane!

EDIT: Denne tråd lugter af Fjæsbuk - ydr ;)
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 06/08-10 22:45 
Har været i Zoologisk have...
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-10 22:49 
enfen>
Tændte mit Garmin løbeur, og så til min rædsel, at alle data var slettet. Mine træningspas fra starten af juli og indtil nu er slettet :(

Så fremover bliver der overført data til computeren lidt mere ofte.

Hvis du har en telefon med GPS så er Endomondo.com en fint gratis alternativ.
Alf81Alf81Skrevet 06/08-10 22:49 
Jeg har plejet mine tømmermænd med Yoshi's Island til SFC og kan atter konstatere, at det er et af systemets bedste spil.
Ting om dét og pis.
McBrainMcBrainSkrevet 06/08-10 22:52 
Været inde og besøge min hustru og min yngste datter på hospitalet, og glædet mig over at alt går i den rigtige retning, og at de må komme hjem på besøg nu :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
enfenenfenSkrevet 06/08-10 23:14 
Monodo>
Hvis du har en telefon med GPS så er Endomondo.com en fint gratis alternativ.

Tak. Jeg har prøvet det. Men jeg er faktisk tilfreds med mit ur, selvom det på en eller anden måde slettede alle mine data. Det er første gang, det er sket.

Garmin Training Center er jeg ikke så vild med, så derfor smider jeg alt data videre over til Sporttrack.

Og lige nu sidder jeg så og sammenligner Handbrake og 'dvd to iphone converter'.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 06/08-10 23:33, rettet 06/08-10 23:58 
For satan da :D

Jeg har tegnet en tegning.
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 23:38 
NIN_Leviathan>
Har været i Zoologisk have...

Det var jeg faktisk også her for en uges tid siden... For første gang i over 10 år tror jeg. Hvis ikke mere.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 07/08-10 10:17 
Alf81>
Jeg har plejet mine tømmermænd med Yoshi's Island til SFC og kan atter konstatere, at det er et af systemets bedste spil.
Du er jo blevet helt vild med den. :)
Ja, det spil er konstant uforfalsket kvalitet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/08-10 10:20 
Ah, vi er enige om noget ;)
Alf81Alf81Skrevet 07/08-10 11:27 
Sumez>
Du er jo blevet helt vild med den. :)

Gu' fanden er jeg da så! :)

Den har stået lidt i skammekrogen nogle år.
Ting om dét og pis.
enfenenfenSkrevet 07/08-10 22:16 
Snupper en all-nighter på arbejdet. Livsfarlig Løgn kører på tv'et. En klassiker :)
What is the Matrix?
WikzoWikzoSkrevet 07/08-10 23:18 
Jeg har skrevet en blogpost om mine oplevelser med Zelda: The Wind Waker og læst et par kapitler i bogen "Sofies Verden".

Et nostalgisk kig tilbage på et spil om vind og venskab
WonderboyWonderboySkrevet 07/08-10 23:45 
Har været på Udsalg i Odense og købt noget tøj :-).
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 08/08-10 00:11 
Har været til kulturdag på Islands Brygge.
(...bor lige i nærheden)
The medium is the message.
WikzoWikzoSkrevet 08/08-10 11:26 
Oplevede du så Unge Spiludviklere? :)

Unge Spiludviklere på Kulturhavn
SonicSonicSkrevet 08/08-10 12:07 
Var i Heidepark og blive rusket rundt i diverse sindsyge loopingbaner med nogle venner og noget familie igår. Det var ret fedt, og grænseoverskridende :D

Heidepark
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SaftenSaftenSkrevet 08/08-10 13:43 
Kommet hjem efter 3-dages Fredericia Hardcore Festival, og hænger stadig nogenlunde sammen på trods af modtagelse og levering af nogen gevaldige moshpit-tæv:P
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/08-10 20:02 
Har slayet The Kobold King, En Umber Hulk, to Blood Wraiths, stoppet en bane-crystal plus diverse småkravl og forskellige o-level mænd-uden-arme... selvfølgelig ikke alene, men sammen med resten af Den Hvide Hånd. :)
dchangdchangSkrevet 08/08-10 20:21 
Har været på bagagerums-marked hvor jeg ikke fandt noget som helst. Jo en motorsav, men da jeg endelig nossede mig sammen til at gå over til manden igen stod der en anden igang med at betale for den. Doh!

Og så har jeg lige støvsuget og vasket bil. Hallef......luja. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/08-10 22:26 
Jeg brugt hele dagen på at bygge min nye fjenstyrede LEGO-rendegraver. Det er efterhånden 18 år siden jeg sidst har haft et funklende nyt LEGO-sæt i hænde, så det er meget sjovt at se, hvordan Technic-systemet har ændret sig siden da :)

Hvad har I oplevet i dag?
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 18/08-10 18:34, rettet 18/08-10 18:34 
Jeg er i TV avisen på DR1 her om 10 minutter.
Var nemlig ude hos IO og spille Kane & Lynch og fik et gratis spil. Så jeg er også i TV nyhederne... og tilsyneladende også MTV Russia :S

En god dag indeed:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/08-10 19:46 
Jeg har vaske køkkenskabe og nu er jeg igang med at lave sushi, så har brugt hele dagen i køkkenet.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KTCKTCSkrevet 18/08-10 20:42 
Captain N>
Jeg er i TV avisen på DR1 her om 10 minutter.
Var nemlig ude hos IO og spille Kane & Lynch og fik et gratis spil. Så jeg er også i TV nyhederne... og tilsyneladende også MTV Russia :S

En god dag indeed:)
Du har selvfølgelig optaget det og smider det på Youtube senere i aften, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Captain NCaptain NSkrevet 18/08-10 21:56 
KTC>
Du har selvfølgelig optaget det og smider det på Youtube senere i aften, ikke?

Det var et meget kort klip men smider det muligvis op:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
WonderboyWonderboySkrevet 18/08-10 22:29, rettet 18/08-10 22:31 
Hva det dig vi så i TV2 nyhederne her kl 22:00 ?, der hva 2 som vi så spille spillet, og fortalte om spillet.
I love monster land
Captain NCaptain NSkrevet 19/08-10 00:01 
Wonderboy>
Hva det dig vi så i TV2 nyhederne her kl 22:00 ?, der hva 2 som vi så spille spillet, og fortalte om spillet.

Ja det var mig med Pacman kasketten.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 19/08-10 08:28 
Bare lige for at følge op på det med TV, så oplevede jeg i søndags at blive smidt ind i en blå kasse sammen med mine kammerater, hvor vi kunne stå godt bagstive ovenpå en festival i Holland og snakke om tilfældige ting, og svare på spørgsmål som blev Twitteret til os. Det bliver vist på Hollandsk TV på et eller andet tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/08-10 09:41 
Så håber jeg i snakker Hollandsk også :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 19/08-10 11:19 
Vi snakkede da engelsk :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 19/08-10 13:30 
Har ryddet op på mit gamle værelse i barndomshjemmet og pakket læssevis af spil og film ned i flyttekasser. Nu skal hele samlingen til Frederiksberg. Har i den forbindelse været nødt til at oprette en salgsannonce med 6 GC-spil her på P:R, hvis nogle skulle være interesserede. Jeg kan nemlig umuligt have plads til alle spillene i lejligheden!
[inspirational quote here]
enfenenfenSkrevet 19/08-10 22:58 
Har besøgt min mor, der havde lavet super lækker mad - frikadeller. Altid en fornøjelse :)
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 20/08-10 11:58 
Sjovt, jeg gjorde præcis det samme i går. Friske frikadellemadder, det er godt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SaftenSaftenSkrevet 22/08-10 16:43 
Har endelig fået anskaffet mig en ny funklende xbox. Snart et halvt år siden min gamle xbox red-ringede, hvilket er ALT for lang tid at gå uden ens Bad Company 2 fix.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08-10 17:05 
Jeg var på vesterbro og høre Strøm elektronisk musik koncert.

Jeg ved ikke hvad det er for nogen venner jeg har men 2 gange kom der fremmede folk direkte hen til os og spurgte om vi havde joint papir. Fedt at vi ligner pot hoveder...
HeroldHeroldSkrevet 22/08-10 17:22 
Det viser reelt bare at der er flere mennesker der ryger pot, end man umiddelbart skulle regne med :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08-10 18:25 
Det havde været fint nok hvis de havde spurgt nogen i nærheden frem for at styrer direkte hen til os først så ;_;
KamekKamekSkrevet 22/08-10 18:49 
Har deltaget i en 27 timer lang Twin Peaks-maraton - serien bliver ikke mindre mærkelig af, at man ser den mens man er pænt smadret...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ElgenElgenSkrevet 22/08-10 19:06, rettet 22/08-10 19:07 
@Darkbeat: Da jeg i mine unge dage gik til technofester i Pumpehuset og div. forladte fabriksbygninger, kom folk næsten altid hen til mig og spurgte om det var mig der solgte E (Ecstasy).
-og nej det var jeg ikke, men måske det havde noget at gøre med de blinkende lysdioder jeg havde fastgjort til hoved, solbriller og fingre };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 19:19 
Jeg er ikke overrasket ;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
McBrainMcBrainSkrevet 22/08-10 19:40 
Elgen>
@Darkbeat: Da jeg i mine unge dage gik til technofester i Pumpehuset og div. forladte fabriksbygninger, kom folk næsten altid hen til mig og spurgte om det var mig der solgte E (Ecstasy).
-og nej det var jeg ikke, men måske det havde noget at gøre med de blinkende lysdioder jeg havde fastgjort til hoved, solbriller og fingre };-D

Sælger du E? ;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 19:40 
Det er bare at sige nej hvis man ikke vil dele ud af det.

Jeg har også prøvet det et par gange, men var selvfølgelig også langhåret dengang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 22/08-10 20:53 
Har været på arbejde hele dagen, og er lige kommet hjem efter at have løbet 5 km.

Næste uge står på fridage, og det mener jeg, er velfortjent, efter at jeg har været på arbejde i 21 dage i streg... :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 23/08-10 10:00 
Måtte tage toget hjem fra Aalborg i går sammen med to kollegaer, efter at være blevet ladt i stikken af resten af firmaer.

Kunne lige akkurat nå hjem til at spille vores første slag Descent: Journeys in the Dark sammen med fire kammerater. Sjovt spil, men vi (eller i hvert fald jeg, som Overlord) måtte erfare at spillerne er lige lovlig overpowered når der er fire af dem (altså fem i alt, hvilket efter æskens eget udsagn er max). Desværre er der så mange der gerne vil spille det spil at det er svært at sammensætte grupper på færre end fem.

Hvad har I oplevet i dag?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
263 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig