X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Hvad har I oplevet i dag?


Reply
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 21:38 
Syntes her manglede et emne hvor folk kunne dele deres oplevelser de har haft igennem dagen og diskuterer dem.

Men prøv at holde jer fra skrive romaner om hvis man har siddet på 4chan hele dagen eller nogen:P

Jeg var idag inde og se Toy Story 3. Virkelig en god film. Men en tand vemodig at se.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
263 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Reply
salsalSkrevet 23/08-10 12:05 
Årh, jeg har haft kig på det spil så ufattelig mange gange. Jeg må hellere snart se at få det købt.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SumezSumezSkrevet 23/08-10 12:16, rettet 23/08-10 12:16 
Vi havde aldrig hørt om det før, men vi endte med at købe det i Holland da vi besluttede os for at købe det vildeste brætspil vi overhovedet kunne finde, og det var svært at finde noget der var vildere end det her.

Det er helt vulgært med pumpede krigere og en kæmpestor drage på forsiden - æsken er kæmpestor og vejer godt til, normalt havde jeg taget fuldstændig afstand til sådan et spil, hvis det ikke var fordi det er så grotesk at det gik fra at være plat til fedt. Lidt på samme måde som Gears of War.
Heldigvis er det også et ganske solidt spil, omend en smule ubalanceret (som nævnt ovenfor)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 23/08-10 12:16 
Sumez>
Måtte tage toget hjem fra Aalborg i går sammen med to kollegaer, efter at være blevet ladt i stikken af resten af firmaer.

Kunne lige akkurat nå hjem til at spille vores første slag Descent: Journeys in the Dark sammen med fire kammerater. Sjovt spil, men vi (eller i hvert fald jeg, som Overlord) måtte erfare at spillerne er lige lovlig overpowered når der er fire af dem (altså fem i alt, hvilket efter æskens eget udsagn er max). Desværre er der så mange der gerne vil spille det spil at det er svært at sammensætte grupper på færre end fem.



Jeg kan ikke liiige huske reglerne, men jeg tror at med mindre spillere, så kommer de til at styre de overskydende figurer. Det bliver med andre ord 1-on-4 uanset antallet af levende mennesker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 23/08-10 12:22, rettet 23/08-10 12:24 
Nope, det er hvis der kun er én spiller, så må han styre to helte, da han ellers nok ikke ville have en chance.

Derudover er spillet tweaket til at fungere med 2, 3 eller 4 helte, i og med at Overlorden får flere threat-point og hans monstre bliver stærkere, jo flere helte der er med - det er bare desværre ikke tweaket godt nok. Til sidst i vores spil hoppede de to spillere fra da det var blevet sent, så vi fjernede deres figurer, og justerede reglerne til at køre med to figurer i stedet.
Mine monstre blev ikke særlig meget svagere af dette, men det faktum at de kun var to på brættet, gjorde spillet meget mere udfordrende for dem, og iøvrigt også mere taktisk.

(forresten lidt underligt at der er monsterkort til spil med én helt og én overlord, når spilleren styrer to helte i et 2-player spil, så den side af kortet er vist helt overflødig?)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 26/08-10 20:32 
Så skete det endelig. Efter 15 år lykkedes det.
...Jeg besejrede kloen i Toy Story til Super Nintendo xD
Har aldrig som barn kunne komme forbi den satan og det har jeg heller ikke kunne som ældre.
Nå ja, følte lige jeg ville annoncerede det xD
Toy Story var delme et svært spil :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 26/08-10 20:56 
Sumez>
Det er helt vulgært med pumpede krigere og en kæmpestor drage på forsiden - æsken er kæmpestor og vejer godt til, normalt havde jeg taget fuldstændig afstand til sådan et spil, hvis det ikke var fordi det er så grotesk at det gik fra at være plat til fedt. Lidt på samme måde som Gears of War.
Heldigvis er det også et ganske solidt spil, omend en smule ubalanceret (som nævnt ovenfor)

Det ser sku meget godt ud jeg var en gang helt vild med den slags brætspil. Spillede Spacehulk meget en overgang. Jeg husker også Advanced Space Crusade men prøvede det aldrig ;-)


Advanced Space Crusade
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 01/09-10 14:59 
Så har min kæreste sgu lige vundet den nye Xbox i en konkurrence Ubisoft afholdte. Der var 15.000 deltagere og kun en Xbox så damn hun har været heldig der. xD Har ikke engang sel fået købt slim version endnu.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-10 15:21 
He sejt!! :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 01/11-10 17:53 
Har brækket min lillefinger :(
KeenKeenSkrevet 01/11-10 18:02 
på en awesome måde eller en nederen måde? :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/11-10 18:05 
Jeg DJ'ede for første gang offentligt til en kammerats 30 års fødselsdag i Lørdags. Det var sjovt at spille for andre :)
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 01/11-10 18:10 
Keen>
på en awesome måde eller en nederen måde? :P

På en pænt nederen måde. Jeg kunne ikke gribe den basket ball der kom flyvende i mod mig.
SumezSumezSkrevet 01/11-10 19:53 
Darkbeat>
Jeg DJ'ede for første gang offentligt til en kammerats 30 års fødselsdag i Lørdags. Det var sjovt at spille for andre :)

Især til fødselsdage og deslige da folk typisk er PÅ og man ikke har et ansvar overfor et dansegulv der skal fyldes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11-10 08:56, rettet 08/11-10 08:57 
Jeg har oplevet at mit Visa/Dankort er blevet spærret igår fordi nogen har prøvet at købe film på netflix med det, så der går en uges tid inden jeg får et nyt.... Blev nødt til at skynde mig at annulere min pre-order af den dér Limited Edition af CoD Black Ops (med en radiobil) som ellers skulle have været afsendt fra coolshop idag.


Håber da det stadig er noget man kan støve op senere så :/
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 14/01-11 18:22 
Jeg har farvet mit hår rødt! :D
KeenKeenSkrevet 17/01-11 11:57 
så skal du bare lige have en hanekam også XD
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 17/01-11 15:51 
Ja, det ville være kønt ;). Min bedste ven mindede mig i dag om at jeg har kaldt ham jordbær hjelm siden jeg mødte ham.

Dammit.
scavengerscavengerSkrevet 17/01-11 21:51 
Jeg fik sendt dette link fra en ven. Som de plejer at sige i Nyhederne, der forekommer stærke billeder, der ikke er for sarte (samler)sjæle. Jeg ved godt at der også er gået menneskeliv tabt i oversvømmelserne i Australien, men denne historie gør altså også ondt.


Link
Nemo me impune lacessit
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/01-11 21:56 
Phuck nederen! :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 18/01-11 08:22, rettet 18/01-11 08:22 
Aaaagh D:
Hvad har I oplevet i dag?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/02-11 14:36, rettet 23/02-11 14:36 
Jeg væltede en hel kaffe med mælk ned i min Mac for to dage siden. Det var næsten ikke til at holde ud, men heldigvis findes denne herrer her: http://www.maccph.dk/

Godt nok havde jeg back-up men tanken om at skulle købe en ny Mac fik mig til at ligge søvnløs om natten.

Det er helt vildt hvad han kan få genoprettet, så hvis uheldet er ude er det manden med sort magi :-)

Jeg er en meget lettet og en glad mand idag. Ikke nok med at han fik den ordnet og fik sat nyt topstykke med tastertur i fik jeg også en masse ekstra goodies med i handlen. Ny harddisk osv. Så fedt!
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 23/02-11 22:27 
Har brugt dagen (og de foregående to) på at kigge efter ny bil. Jeg er ikke blevet klogere...
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 09/03-11 09:23, rettet 09/03-11 09:29 
I går fik jeg endelig min Xbox360 ned med nakken (på den gode måde).
Når folk siger at Xboxen er nem at udvikle til må det være sammenlignet med andre konsoller, for jeg synes godt nok at man støder på nogle åndssvage hardware-udfordringer i forhold til PC.
Kort fortalt fungerer ideel objektorienteret programmering slet ikke på en Xbox. Hver gang koden bevæger sig over i et andet objekt skabes der en masse spildtid, og når man skal udregne flere tusind potentielle kollisioner på en frame kan det pludselig ses. Og man har vel og mærke kun 16 milisekunder at gøre brug af hvis man vil holde sig på 60 FPS...

Men nu har jeg så fundet en fornuftig løsning der tillader mig at udsætte maskinen for 20 gange så hårdt arbejde som hvad der fik den til at gå i stå før - den slags giver alligevel en sejrsfornemmelse, når man går fra "jeg kommer aldrig til at kunne lave noget færdigt der fungerer" til "Yes! Nu er der styr på sagerne"...


For folk med forstand på programmering er der en meget fornuftig opsummering af flaskehalsene i objektorienteret programmering på moderne computersystemer her:
http://research.scee.net/files/presentations/gcapaustralia09/Pitfalls_of_Object_Oriented_Programming_GCAP_09.pdf
(fra en Sony-gut med dårlig sans for humor, endda)

edit: Pandemic Studios. Ikke Sony.
edit2: Næh, han arbejder søreme også for Sony.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/03-11 09:40 
Interessant :D

Jeg sidder lige pt. med et uni-projekt, hvor vi forsøger at merge Tower Defence med et kontrolsystem der involverer Kinect, og selvom vi ikke laver det til Xbox (i første omgang), så kommer vi til at arbejde en del i XNA.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 09/03-11 09:46, rettet 09/03-11 09:51 
Så skal du nok være forberedt på at XNA kode der kører flydende på PC kommer til at opføre sig helt anderledes på X360!
Jeg ville anbefale Jer at køre det på Xbox hurtigst muligt for at fange flaskehalsen så snart den opstår, men XNA's eget framework understøtter som bekendt ikke Kinect. :/ (men der findes garanteret nogle C#-wrappers der kan bruges sammen med XNA på PC)

Men her er en god tommelfingerregel jeg lærte fra ovenstående: Når du looper gennem meget store lister/arrays skal du så vidt muligt undgå at lave funktionskald til andre objekter indeni dette loop. Det er ikke pæn OOP, men det gør en stor forskel i performance.
edit: Faktisk var mit problem ikke engang funktionskald, det opstod bare jeg prøvede at tilgå en simpel property - så jeg begyndte at lave en række structs som min kode kunne behandle direkte i stedet for at side med fingrene ned i 10000 forskellige objekter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/03-11 10:17 
Lige nu kører vi også med hacked drivers, så så længe vi kan få det til at virke med OpenCV, så burde vi også kunne bruge Kinect'en i XNA (håber jeg).

Officiel understøttelse kommer forhåbentlig her i starten af april.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 09/03-11 10:32, rettet 09/03-11 10:32 
Virkelig? Hvor har du hørt det?
Jeg har hele tiden syntes det var underligt at de fuldstændig ignorerede Kinect i XNA 4.0, når nu Microsoft ellers har blæst det så stort op. De har sat alt ind på Windows Phone, så det er nærmest fuldstændig umuligt at finde ordet "Xbox" på XNA-siden der er blevet omdøbt til "App hub".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/03-11 11:00 
@Sumez: De har annonceret Kinect-SDK'et her til forår, og jeg har hørt at starten af april er datoen.

Jeg kunne godt finde det med Xbox-tag på, min erfaring var at Xbox var nedtonet og pc-udvikling var helt udfaset som keyword D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 09/03-11 11:08 
Hvor har de annonceret det? Det er ikke fordi jeg ikke tror på det, men jeg har slet ikke hørt noget om det og ville gerne se et link/pressemeddelelse/officielt blog-indlæg eller lignende der omtaler det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/03-11 11:19, rettet 09/03-11 11:25 
Her er et interview med Ballmer himself:

Edit: Det er så officielt jeg kan gøre det lige pt. :D

Edit2: Mere specifikt omkring datoen her:

http://blogs.technet.com/b/microsoft_blog/archive/2011/02/21/kinect-for-windows-sdk-to-arrive-spring-2011.aspx


Link...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-11 09:08 
Jeg har fået job som animator hos IO-Interactive
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 10/03-11 09:09 
Men... du er jo en af hjernerne bag Interstellar Marines?!?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 10/03-11 10:45 
Kalicola>
Jeg har fået job som animator hos IO-Interactive

Lækkert, tillykke med det :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
enfenenfenSkrevet 10/03-11 11:21 
Herold>
Men... du er jo en af hjernerne bag Interstellar Marines?!?

Men det virker desværre lidt som en dødsejler.

Tillykke med jobbet!
What is the Matrix?
T.L.OT.L.OSkrevet 10/03-11 12:07 
Jeg er lige stået op, slackeriet vil ingen ende tage.. lå og så longplays på youtube hele natten af Turok spil på N64 *~*
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-11 12:26 
Mange tak skal i ha :)

ZPS er ikke rigtigt i produktion pt, så der er ikke brug for mig. De er ikke døde endnu, de befinder sig bare i det forkerte land ;)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-11 12:35 
T.L.O>
Jeg er lige stået op, slackeriet vil ingen ende tage.. lå og så longplays på youtube hele natten af Turok spil på N64 *~*

LOL hvorfor ikke spille Snow Bros i stedet? :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 14/03-11 04:15 
Jeg fik downloadet, spillet og gennemført Back to the Future på min PS3 idag. Bare en skam at jeg skal vente en måned på næste kapitel:( og endnu 3 måneder på de sidste :`(

Nå men så kan jeg jo imellemtiden gennemfører Lara Croft: Gol.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
enfenenfenSkrevet 14/03-11 20:27 
Er det så noget værd?
What is the Matrix?
Captain NCaptain NSkrevet 14/03-11 23:06 
Har brugt det meste af dagen i IKEA. Men så fik man også lidt møbler med hjem jo. Fik købt for over 4000kr så der røg alt jeg fik tilbage i skat ihvertfald:)

Uh uh uh og så fik jeg 5 pølser med brød... De koster jo kun 5kr i IKEA. Det samme med sodavan med gratis refill. Det er det bedste ved IKEA:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-11 08:56 
Captain N>
Jeg fik downloadet, spillet og gennemført Back to the Future på min PS3 idag. Bare en skam at jeg skal vente en måned på næste kapitel:( og endnu 3 måneder på de sidste :`(

Dvs. man betaler kr. 200,- for alle episoderne men kan kun spille den første nu?
Captain NCaptain NSkrevet 15/03-11 15:02 
Jaja. Det ved jeg skam:)
Lidt nedderen at spillet til sidst siger at næste episode vil komme i Februar 2011 :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
dpldplSkrevet 15/03-11 16:57 
Arbejder som vikar på en børnehave, så er på vej ud af døren efter at have fået fri. Så siger de, jeg lige skal kom ind i deres ene rum og tag noget med hjem

Så har de lige fået en tons brød der skulle været til et eller andet seminar, og da det var ALT for meget til selve børnehaven, så måtte alle medarbejder tag af det. Så jeg endte med få 4 rugbrød, 3 franskbrød og 15 boller/rundstykker med hjem idag.

Tro aften maden bliver brød med masser lækker ting på (rejer, sild, frikadeller og så videre)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Captain NCaptain NSkrevet 15/03-11 20:36 
Du kan også lave stjerneskud.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 12:46, rettet 16/03-11 12:59 
Oh joy! Skal spille PatteGrise/LyserødeGodter i aften };-P

Dato Kl. Registrering
2. marts 2011 20:37 Registreret i udlandet
4. marts 2011 17:25 Afsendt til DANMARK
10. marts 2011 19:15 Ankommet til DANMARK
10. marts 2011 19:16 Under toldbeh. hos Post Danmark
15. marts 2011 16:00 Afgang fra grænsepostkontor
15. marts 2011 20:59 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
16. marts 2011 07:57 Ankommet til omdeling 2607 Vestegnens Pakkedist
16. marts 2011 10:44 Pakke uden omdeling 2720 Vanløse Posthus

EDIT: Nu med fuld historik...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 16/03-11 12:53 
Hvad? Jeg troede det lå på toldkontoret
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 13:00 
Det gjorde det også, havde kun sidste del af historikken med i sidste post; rettet nu };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 16/03-11 13:10 
Ahh :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/03-11 13:11 
Det er snart en måned siden de sendte mit, så jeg er lidt trist.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 13:13, rettet 16/03-11 13:14 
Mit blev efter PA's udsagn sendt den 22/2, men det har jeg sgu en smule svært ved at tro på...
Du har heller ikke set noget til dit?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
263 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me