X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad har I oplevet i dag?


Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 27/05-16 10:10 
Konsolkongen>
Åbenlyst fake, men imponerende photoshop skills ;)

Glemte at poste herinde også :) Lavede en ikke-photoshoppet udgave for en uges tid siden:
https://www.youtube.com/watch?v=yTn3zShosbU

Man skal nok s... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
263 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 06/08-10 23:33, rettet 06/08-10 23:58 
For satan da :D

Jeg har tegnet en tegning.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 06/08-10 23:14 
Monodo>
Hvis du har en telefon med GPS så er Endomondo.com en fint gratis alternativ.

Tak. Jeg har prøvet det. Men jeg er faktisk tilfreds med mit ur, selvom det på en eller anden måde slettede alle mine data. Det er første gang, det er sket.

Garmin Training Center er jeg ikke så vild med, så derfor smider jeg alt data videre over til Sporttrack.

Og lige nu sidder jeg så og sammenligner Handbrake og 'dvd to iphone converter'.
What is the Matrix?
McBrainMcBrainSkrevet 06/08-10 22:52 
Været inde og besøge min hustru og min yngste datter på hospitalet, og glædet mig over at alt går i den rigtige retning, og at de må komme hjem på besøg nu :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Alf81Alf81Skrevet 06/08-10 22:49 
Jeg har plejet mine tømmermænd med Yoshi's Island til SFC og kan atter konstatere, at det er et af systemets bedste spil.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-10 22:49 
enfen>
Tændte mit Garmin løbeur, og så til min rædsel, at alle data var slettet. Mine træningspas fra starten af juli og indtil nu er slettet :(

Så fremover bliver der overført data til computeren lidt mere ofte.

Hvis du har en telefon med GPS så er Endomondo.com en fint gratis alternativ.
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 06/08-10 22:45 
Har været i Zoologisk have...
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
BeanoBeanoSkrevet 06/08-10 22:43, rettet 06/08-10 22:45 
Hængte Ikea kassettemoduler og lamper op. Life in the fast lane!

EDIT: Denne tråd lugter af Fjæsbuk - ydr ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/08-10 22:26 
Jeg har samlet en to-hjulet trillebør
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 06/08-10 22:05, rettet 06/08-10 22:28 
Jeg spiste pizza for første gang i mange måneder! :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-10 21:52 
Jeg er blevet skræmmende hooked på at spille det indbyggede poker-spil i min nye mobiltelefon. Mest fordi AI'en er så latterligt ringe, at jeg har sat mig for, at se hvor mange virtuelle grunker jeg kan skrabe sammen, før jeg ikke kan holde til det mere. Indtil videre er jeg oppe på ca. $3.500.000 og jeg fortsætter stadig mit eksperimentelle gaming-selvpineri.

Så det har jeg brugt meget af dagen på. Derudover har jeg brugt den på så lidt som muligt... måske skulle jeg se at finde mig et arbejde :D
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 06/08-10 21:50 
Tændte mit Garmin løbeur, og så til min rædsel, at alle data var slettet. Mine træningspas fra starten af juli og indtil nu er slettet :(

Så fremover bliver der overført data til computeren lidt mere ofte.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-10 21:42 
Jeg er blevet klippet
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 21:38 
Syntes her manglede et emne hvor folk kunne dele deres oplevelser de har haft igennem dagen og diskuterer dem.

Men prøv at holde jer fra skrive romaner om hvis man har siddet på 4chan hele dagen eller nogen:P

Jeg var idag inde og se Toy Story 3. Virkelig en god film. Men en tand vemodig at se.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
263 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig