X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Slet sin samling?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-03 11:39 
Hejsa.
Hvordan sletter man ting i sin samling? Har prøvet at kigge under faq, men kan ikke rigtigt finde noget.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
majjohamajjohaSkrevet 09/07-03 11:46 
Hey Jugger!
Hvorfor vil du slette den? :S
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-03 11:47 
Jeg har solgt et par af mine Snes spil :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 09/07-03 11:52 
Du trykker Ret under det enkelte samlerobjekt og så Slet derefter...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-03 11:56 
Det kan godt at det er mig, men jeg kan ikke rigtigt se en knap der hedder ret inde i min samling. Kun ved oversigten af min samling. Trykker man dér, kan man rette i sin profil. Ikke spillene :(

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PlaykidPlaykidSkrevet 09/07-03 11:59, rettet 09/07-03 12:00 
Du misforstår lidt, du skal gå ind under Snes'en og trykke på det spil du vil slette, der findes en anden "rette knap":)
Spiller nu: Halo 3
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-03 12:03 
Øhh nej det gør der ikke hos mig :( ??? Jeg giver en omgang hvis det er min fejl, men jeg kan ski ikke finde den knap. Godt nok kan jeg trykke på Snes'en men så kommer oversigten over samlingen. Ikke en rette-knap i syne.......

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PlaykidPlaykidSkrevet 09/07-03 12:04 
PS2 playkid >
trykke på det spil du vil slette, der findes en anden "rette knap":)
Spiller nu: Halo 3
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-03 12:07 
*HOST* Jeg giver en omgang i nærmeste fremtid..!!!

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 12/07-03 18:50 
Nu bruger jeg lige den her tråd i stedet for at lave en ny. Hvordan tilføjer man en positiv handel?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 12/07-03 19:03 
Klikker på hovedet på to Z'er indtil der kommer en glad mand :)
jaesjaesSkrevet 12/07-03 19:08 
To $-tegn må det være :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig