X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: PC spil (Big Box)


Svar
QweetixQweetixSkrevet 06/08-10 20:00 
Hej mennesker :)

Jeg har fået nogen gamle PC spil fra den gang "big box" æskerne var standard. Alle spillene ser ud som om de er ubrugte, men PC spil er ikke min stærke side. Det drejer sig om disse titler:

X-Men - Childen Of The Atom
Nascar Racing 2
Judge Dredd
Times Of Conflict
Mummy - Tomb Of The Pharaoh

Nogen der ved om de er noget værd? Jeg overvejer nemlig at smide dem på FeeBay, men ville lige prøve at få en vurdering her inde først
JmogJmogSkrevet 07/08-10 00:45 
Jeg vil umiddelbart gætte på de er fuldstændigt værdiløse. Ikke bare er det gamle spil. Det er gamle spil som ikke er særligt gode.

Og spørgsmålet er om der overhovedet findes gamle PC-spil som er penge værd?
QweetixQweetixSkrevet 07/08-10 00:48 
Takker for svaret :)

Ja, det gør der så sandelig. Hvis du er i tvivl, kan du tage et kig rundt på Ebay
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/08-12 21:45 
Jeg genopliver lige tråden.

Jeg har en del big box spil, som jeg overvejer at sælge. Er der nogen herinde der følger med i priser og eventuelt ville være interesserede i at overtage dem?

Der er blandt ndet tale om:

Deus Ex
AVP
Age of Empires
Arcanum
Command and Conquer Tiberian Sun
Fallout 2
Sacrifice
MDK 2
Silver
Final Fantasy VII
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TheDukeTheDukeSkrevet 05/08-12 23:48 
FF7 & Fallout 2 burde du kunne få et par hundrede for stykket. Deus Ex er vel omkring en hund værd hvis det er pænt.Resten vil jeg sætte til ca. en halvtredser stykket.

Jeg kunne godt være interesseret i Arcanum, og du må gerne poste resten af spillene hvis der var andet jeg kunne bruge :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-12 00:00 
Jeg kom også til at købe en helvedes masse Big Box -spil for noget tid siden i ren vildskab. Har kun plads til halvdelen. Hvis der nogen, der gerne vil have en bunke af dem smidt i nakken, skal de være velkommen til at kigge forbi min hule i Århus :)
AV Intelligent Terminal
TheDukeTheDukeSkrevet 06/08-12 00:03 
Det er desværre ikke lige i mit nabolag, ellers skulle jeg med glæde hjælpe dig af med dem :(
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/08-12 14:51 
TheDuke>
FF7 & Fallout 2 burde du kunne få et par hundrede for stykket. Deus Ex er vel omkring en hund værd hvis det er pænt.Resten vil jeg sætte til ca. en halvtredser stykket.

Jeg kunne godt være interesseret i Arcanum, og du må gerne poste resten af spillene hvis der var andet jeg kunne bruge :)

Tak, jeg overvejer lige hvad der nærmere skal ske - det kræver også lidt logistik, da de står pakket ind i beskyttende plastik hos mine forældre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 06/11-14 17:38 
Hvis der skulle være nogle intersserede, så har jeg et eksemplar af Under a Killing Moon liggende. Aldrig brugt, men med små bitte skader på hjørnerne, efter års opbevaring og måske en smule flytten rundt på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGaRaGaSkrevet 07/11-14 16:44 
Hvis nogen skulle være interesseret har jeg en ekstra C&C Red Alert Big box liggende også. ;-)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/11-14 17:32 
Jeg kunne faktisk godt være interesseret i Red Alert :)
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 07/11-14 20:09 
Og så har jeg Red Alert: The Aftermath i big box, shrinkwrapped :)
Hvis du er interesseret, kan jeg tage det med til Hanky-træf?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig