X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Side-scrolling beat 'em ups til Saturn


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-10 14:50 
Findes der virkelig kun tre?

Tenchi wo Kurau II (Warriors Of Fate), Nekketsu Oyako og Crows er de eneste jeg lige kan finde frem til. Mange betragter også Guardian Heroes som et Side-scrolling beat 'em up, men jeg ser det mere som en "alm." platformer, da man hopper mellem forgrunden og baggrunden. Side-scrolling beat 'em ups er en af mine absolutte yndlingsgenrer, så det s... Se hele indlægget
AV Intelligent Terminal
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-10 12:31 
neros>
Jeg synes det er et totalt overvurderet spil.

Er du da fuldstændig frygtløs?!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/08-10 16:39, rettet 08/08-10 16:40 
Konsolkongen>
Det har vi bare diskuteret en gang før... Nej den Japanske udgave går ikke for 1-2$. Hvis du har fået dit til den pris har du været meget meget heldig. Uanset var det ikke noget en hurtig ebay søgning ikke kunne svare på.
Har vi det? Det var en buy it now pris, og den var måske ikke så lav, men den var i hvert fald så lav at jeg bare købte det med sammen med en masse anden ting fordi det alligevel næsten ikke kostede noget, og jeg havde set en masse andre af de der eBay-forhandlere der sælger en masse japanske Saturn og PCE-spil have det til samme pris. Hvis det står til $30 nu (ikke at det er så dyrt anyway) er det en udvikling der er sket siden, min pris var ikke "heldig". :)

At US-udgaven er så sindssygt dyrt er da vist også en udvikling der er sket i løbet af de seneste år, ærgrer mig over at jeg ikke købte den enegelsksprogede den gang så :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/08-10 16:43 
Konsolkongen>
Er du da fuldstændig frygtløs?!

Jah..! :D

Jeg synes faktisk det er kedeligt og har aldrig gidet at gennemfører det.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-10 17:14, rettet 08/08-10 17:18 
Sumez>
Hvis det står til $30 nu (ikke at det er så dyrt anyway) er det en udvikling der er sket siden, min pris var ikke "heldig". :)

Jo du var. Vi snakkede sidst om det for år tilbage og der var prisen også omkring de 40$ buy now. Brug P:R's søge funktion.

At US-udgaven er så sindssygt dyrt er da vist også en udvikling der er sket i løbet af de seneste år...

Nej.

EDIT: Nu fandt jeg det for dig.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/08-10 09:15, rettet 09/08-10 09:15 
Nu er det heller ikke fordi jeg ikke troede på dig, men du skal altså ikke regne med at jeg kan huske 2 år tilbage :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig