X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tip til billige spil


Svar
millenniummillenniumSkrevet 09/07-03 10:48 
Dette er er blot et tip til billige spil, hvis man normalt udhuler sin bankkonto for at få råd til det hele.
Hvis man ikke har noget imod brugte spil, så prøv at besøge Accord med jævne mellemrum. I Accord's forretning på Østerbrogade fandt jeg forleden Red Faction til 75,-, Shox til 100,- og The Getaway til 150,-
Alle PS2 spil, men de har også Xbox, og selvfølgelig har spillene ingen mangler, udover fingeraftryk fra den tidligere ejer.
Det er da forrygende billigt :)
The medium is the message.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/07-03 12:16, rettet 09/07-03 12:17 
Så er det bare man må spørge sig selv, om de tre nævnte spil overhovedet er de lave priser værd? Jeg har godt nok ikke prøvet Shox, men Red Faction og The Getaway er begge ret ringe spil, i min mening.
(...)
PlaykidPlaykidSkrevet 09/07-03 12:22, rettet 09/07-03 12:22 
Jeg vil nu ikke kalde Red Faction et ringe spil, IMO er det en af de bedre spil til PS2.

Spørgsmålet er bare om det er plantinium, så kan jeg godt forstå den lave pris:)
Spiller nu: Halo 3
AmbyAmbySkrevet 09/07-03 13:50 
The Getaway er fuld på højde med GTA serien.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/07-03 13:55 
Jeg har gamet de 3 første Getaway baner og jeg vil faktisk kalde det bedre end GTA serien.

Old school gameplay elementer koblet med en forrygende stemning.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/07-03 14:11, rettet 09/07-03 14:46 
Der kan man bare se hvor forskellige folk er. For mig at se er The Getaway et gennemført forfejlet projekt og helt klart et af de værre spil jeg har prøvet til PS2. Da jeg spillede det igennem fik jeg fornemmelsen af at udvikleren hellere ville have lavet en film end et spil med funktionelt og underholdende gameplay. På intet tidspunkt oplevede jeg den frihed og interaktion man kan finde i f.eks. Vice City, og forsøgene på at implementere stealth sekvenser var direkte ynkelige.

Jeg har ikke så stærk en aversion mod Red Faction, men brød mig alligevel ikke særlig meget om det. 2'eren ser ud til at være lidt bedre, men har ikke prøvet det.
(...)
jaesjaesSkrevet 09/07-03 17:25 
Fox McCloud >
På intet tidspunkt oplevede jeg den frihed og interaktion man kan finde i f.eks. Vice City

Det er heller ikke meningen.


og forsøgene på at implementere stealth sekvenser var direkte ynkelige.

Tjae, sammenlignet med MGS og SC, har du vel ret, men sammenlignet med et typisk actionspil (hvilket vel nok er mest rimmeligt), så synes jeg det fungerer glimrende.

Du har nok haft store forventninger til spillet. Jeg prøvede det først efter at de fleste dårlige anmeldelser var ude, og synes faktisk det er et rigtig godt spil. Lidt ensformigt måske, men stadig sjovt.
millenniummillenniumSkrevet 09/07-03 17:34 
Ok, ok ingen af de nævnte spil er regulære mesterværker iflg min mening, men til prisen er de ganske værdige, og ingen af dem jeg fandt var platinum titler.
Shox er regulært arcade rallyspil. Ikke revolutionerende, men ganske underholdende.
Red Faction er lidt out-of-date, men indenfor den traditionelle FPS-genre er det et af de bedre PS2 titler.
The Getaway har jeg kun lige fået snuset til. Styringen virker lidt lodden, og det store problem er vel nok også at man hurtigt kommer til at sammenligne det med GTA, hvilket måske ikke er hensigtmæssigt vil man skal give det en kvalificeret vurdering.
The medium is the message.
RitesRitesSkrevet 09/07-03 17:44 
Jeg syntes så, at The Getaway er det værste crap ever.

Det har en ok grafik, men så var det som om at de ikke gad mere.


Ærgeligt :(
» a winner is you «
IqonIqonSkrevet 09/07-03 17:57 
Den der Accord's forretning har vel ikke en internetside, vel? Det er lidt surt at bo på Falster (ja, man kan faktisk godt bo dér, selvom man ikke kan vælge det i sin profil) :(
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/07-03 18:15 
Fox McCloud >
Jeg har ikke så stærk en aversion mod Red Faction, men brød mig alligevel ikke særlig meget om det. 2'eren ser ud til at være lidt bedre, men har ikke prøvet det.

Jeg synes ikke 2'eren overgår 1'eren.
Jeg har ikke spillet 2'eren helt igennem, men indtil videre kunne jeg bedre lide plottet i 1'eren.
Det virker også forkert at være et hold, det giver ikke samme gode stemning som i dens forgænger og geo mod enginen er heller ikke forbedret så meget som jeg havde håbet på.
Spiller nu: Halo 3
millenniummillenniumSkrevet 09/07-03 18:44 
Iqon >
Den der Accord's forretning har vel ikke en internetside, vel? Det er lidt surt at bo på Falster (ja, man kan faktisk godt bo dér, selvom man ikke kan vælge det i sin profil) :(

Det tvivler jeg kraftig på. Accord sælger næsten kun brugt stuff. Det bedste du kan gøre er vel at fylde lommerne med pengesedler, tage en dag-tur til Kbh, og høste alle Accord forretningerne i byen.

Men der er ingen garanti for hvad man får ud af det.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 09/07-03 18:53 
Shox i Accord, var det nyt? Det er nyt til 99,- så godt som over alt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 11/07-03 16:47 
Overstock.dk vil da stadig gerne have 239,- for det, og de fleste forretninger 249,- (hvilket jeg dog ikke mener det er værd, men en hund kunne gøre det).
:)
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 11/07-03 16:50, rettet 11/07-03 16:50 
Ja, men nu har jeg så set det i flere Kvickly Extra'er (både på Sjælland og her i Østjylland), FONA og andre steder i Århus, til 99,-...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 11/07-03 17:03 
Damn, så er det bare de københavnske kapitalister der holder prisen i vejret. :)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig